200 YORUM SINIRI VARDIR. SINIR DOLMADAN BÖLÜM GELMEYECEK.
BÖLÜM HAKKINDA SPOİLER GRUPTA PAYLAŞILIYOR.
Meğer ne çok canı yanarmış insanın,
baktığı yerde göremeyince görmek istediğiniBilinmeyen numara: Onur'un abisi intihar etmedi. Poyraz'la çıktığı maçta öldü.
Bazen bazı şeyleri idrak etmeniz dakikalar bazen de saniyeler alır.
Okuduğum mesaj tüylerimi ürpertmişti. Mesajı üst üste defalarca kez okudum. İdrak edemiyor inanamıyordum.
Mesaj atan bu kişi yalan da söylüyor olabilirdi.Poyraz, Onur'u tanımıyordu. Bu kadar şeyin tesadüf olması imkansızdı.
Yavuz Aykan'la bağlantısı, evimin yanında evinin olması her şey tesadüften ibaret miydi?
Yavuz Aykan'ın neden her şeyi bilmemezlikten geldiğini deli gibi merak ediyordum. Ve de gelen o fotoğraf içimdeki şüpheleri daha da çok artıyordu.
Derince bir nefes alıp verdim. Yüz ifademi düzelterek kapıyı çaldım. Birkaç saniyenin ardından kapıyı Cihan açtı.
"Günaydın, hoşgeldin"diyerek kenara doğru çekildi.
"Günaydın Poyraz nerede?" diye sormamla birlikte gülümsedi.
"Sağol bende iyiyim"diyerek koltuğa oturdu. Yanına oturarak "kusura bakma Poyraz'la bir şey konuşmam gerekiyor o yüzden"dedim.
Ciddi bir ses tonuyla"bir sorun mu var?"diye sordu.
Cihan'dan , Kılıç hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirdim. Başımı olumlu anlamdaki sallayarak. Gözlerimi ona doğru çevirdim.
"Benim evimin sahibini daha önce araştırdınız mı?"
Kaşlarını hafifçe çattı. Kasılan yüz hatları bir şeyler bildiğini haykırıyordu.
"Araştırdık senin adın çıkıyordu fakat nerede olduğuna dair bir bilgi yoktu"dedi.
"Bir tek benim adım mı var kayıtlarda?"
"Evet bir de vasin olarak Yiğit Balkan diye biri gözüküyordu fakat ona da ulaşamadık"dedi.
"Evdeki eşyaları yeni temizliği de düzenli yapılmıştı"dedim.
"Eşyaları biz aldık, temizliğini de biz yaptırıyorduk"dedi.
"Sebeb tanımadığınız birinin evine neden eşya alıp temizletiyordunuz?"
"Buraya geldiğimizde ev yıllardır kullanılmadığı için evden ağır kötü koku geliyordu. Poyraz evin sahiplerini bir süre araştırdı fakat dediğim gibi sana ulaşamadık. Poyraz da gelen kokuya daha fazla dayanamayarak evdeki eşyaları attırdı ve yenisini aldı. Her hafta da düzenli temizletti"dedi.
Son kelimesini söyleyene dek pür dikkat dinledim. Söylediklerinin doğru olma ihtimali çok yüksekti. Fakat o adamın vasi olarak gösterdiği Yiğit Balkan'ı tanımıyordum.
İlk defa adını az önce duymuştum. "Yiğit Balkan onun hakkında bir bilgiye ulaştınız mı?"
"Sanırım ulaşamadık sen bunları neden soruyorsun?"diye sordu.
"Merak ettiğim için"dedim. Birkaç saniyenin ardından salona gelen Poyraz"ne konuşuyorsunuz?" diye sordu.
Benden önce davranan Cihan "Anka evimde ki eşyaları kim aldı diye sordu"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMARİS
Художественная проза" Teninde yandığım ilk kadın sen değilsin" dedi. Ona karşılık" Teninde yandığım ilk adam değilsin " dedim. " Son adam olacağıma yemin edebilirim" dedi. İnlemelerimin arasında" iddialısın " dedim. "İnleme seslerin gördüğüm en güzel melodi " dedi.