Masal

503 37 19
                                    

200 YORUM SINIRI VARDIR!

SINIR DOLMADAN BÖLÜM GELMEYECEK. SINIR DOLAR DOLMAZ DİĞER BÖLÜM GELECEK.

EMOJİ SAYI RANDOM ŞEKLİNDE YORUM ATANLARI ENGELLİYORUM.

BÖLÜMLER ARTIK DÜZENLİ GELECEK ÇÜNKÜ HAYATIMDA YAZMAMA ENGEL OLAN BİR ŞEY KALMADI INSTAGRAMDA GRUPTAN BOL BOL SPOİ VERİYORUM.

GELMEK İSTEYENLER İÇİN,@rozemiyy

Belki de o da sevilmemeye mahkûmdur

Oğlun. Zihnimde dolaşan tek kelimeydi. Daha önce evli miydi, karısı neredeydi?

Ve en önemlisi oğluna ne olmuştu?

Gözlerinde ki hüznün sebebi oğlu muydu?

Etrafımda olan bitene anlam veremiyordum. Yaklaşık yirmi göz bizim üzerimizdeyken benim gözlerim ise onun üzerindeydi.

Birkaç adım atarak cümleyi kuran adamın tam karşısına geçti. Adamın kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra geri çekildi.

Poyraz'ın birkaç saniye önce ki halinden eser kalmamıştı. Gergin yüz hatları gevşemiş yüzüne hafifçe bir gülümse yerleşmişti.

Karşısındaki adam yanındakilere doğru dönerek "gidiyoruz"dedi. Bir dakikanın içersinde bulunduğumuz alanı terkettiler.

Poyraz Kıraç Baysal sandığımdan da büyük biriydi.

Sol elini belime doğru atarak kapıya doğru yönlendi. Az önce o adamlarla hiç karşılamamış gibi davranıyordu.

Kapıdan içeriye girdikten sonra ilk sağdan girdik. Üçüncü kapıyı açarak içeriye girdik.

Poyraz elini belimfrn çekerek en baştaki sandalyeye doğru oturdu. Ürkek adımlarla giderek onun solunda kalan sandalyeye oturdum.

Birkaç dakikanın ardından gelen Cihan ve Barkın'la birlikte heyecanım daha da artmıştı.

Poyraz'ın oğlunun olma ihtimali deli gibi aklımı karıştırıyordu.

Poyraz verdikleri selama dahi karşılık vermedem direk söze girerek"Birkaç dakika önce Kılıçlar buradaydı"dedi.

Cihan sandalyeye doğru oturarak rahat bir ses tonuyla" ne istiyorlar ?"diye sordu.

"Çekilmemi "demesiyle Cihan gülümseyerek "beklemek iyidir"dedi.

Poyraz derince bir nefes alıp verdikten sonra elindeki şişeyi kafaya doğru dikti. Gözlerini birkaç saniye benim üzerimde gezdirdikten sonra Cihan'a doğru döndü.

"Dönmüş "dedi.

Cihan elindeki telefonu masaya bırakarak "kim?"diye sordu.

"Beyaz dönmüş ve onların tarafında"dedi.

Birkaç saniye boyunca tepkisiz bir şekilde bekledi. Hiddetle ayağa kalkarak oturduğu sandalyeye gelişi güzel tekme savurdu.

"Aklım almıyor!"diye bağırdı.

Poyraz sol elini, Cihan'ın omzuna doğru attı. Cihan elinde ki telefonunu masaya doğru bıraktı. Sinirden elleri titriyordu.

"Onu sevdiğim günü sikeyim"dedi.

Beyaz , Cihan Baysal'ın sevdiği kadındı.

"Bilmiyordun"dedi.

Gülümsedi, gözlerini birkaç saniye odanın içersinde gezdirdi. Ne yapacağını bilmiyor gibi bir hali vardı.
Derince bir nefes alıp verdi.

AMARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin