Geri Dönüş

245 20 30
                                    

LÜTFEN OKURKEN YORUM VE OY ATIN. KİTAP İÇİN KURDUĞUMUZ BİR INSTAGRAM GRUBUMUZ VAR. SPOİLER VE BİRÇOK ŞEY PAYLAŞILIYOR.

Instagram:rozemiyy
Tiktok;amariskitap

Sigaradan daha çok yakışırdım dudaklarına

Cihan'ın hasar almadan kurtulması neredeyse imkansızdı. Karşısındaki adamlar özelikle kafasına doğru vuruyorlardı.

"Adamlarını geri çek!"diye bağırdı Ardıç.

Poyraz elini cebine atarak telefonunu çıkardı. Birini arayarak telefonunu hapörlere verdi.

"Madrid ve İstanbul da ki evleri patlattık. Sırada Miamideki moda atölyesi var"dedi.

Birkaç saniyenin ardından adam çalan telefonunu yanıtlayarak öfke dolu gözlerini Poyraz'a yöneltti.

"Kes şunu"diye bağırdı.

Poyraz elindeki silahla birkaç kez havaya ateş etti.

"Anka arkama geç ve sakın ani bir hareket yapma"dedi. Dediğini yaparak arkasına doğru geçtim.

Poyraz birkaç adım atarak adamla arasındaki mesafeyi azalttı.
Elinde tuttuğu silahın namlusunu adamın alnın ortasına doğru bastırdı.

"Daha önce defalarca seni uyardım. Cihan'ın akan her bir damla kanı için seni sülalenden bir kişi eksilecek"dedi.

"Adamlarım Cihan'ı bırakacak"dedi. Gözlerimi ekrana doğru çevirdim. Vurmayı bırakmışlardı. Cihan elindeki su şişesini zor bela açarak içti.

"Birkac saat sonrasına hazır ol Kandemir  bir tane mekanın kalmayacak"dedi.

"Özür dilerim istediğin oldu bak bıraktım kardeşini bırak ailemi"dedi.

Poyraz adamın kulağına yaklaşarak bir şeyler fısıldadıktan sonra uzaklaştı. Adamın gergin yüz hatları daha gerginleşti.

Ardıç yüksek ses tonuyla"çıkalım"dedi.
Adamdan uzaklaşarak elimi tuttu. Sağımda Poyraz solumda da Ardıç vardı. Kendimi şu anda yabancı bir filmden çıkmış gibi hissediyordum.

Dışarıya adım atar atmaz elimi bırakarak bizden uzağa doğru gitti. Elini cebine atarak çıkardığı telefondan birini arayarak kulağına koydu.

Ardıç yaktığı sigarası içerken gözlerini bana doğru çevirdi.

"Aranız nasıl?"diye sordu.

"İyi gibi"dedim.

Biten sigarasının izmaritini yere attı. Derince bir nefes alıp verdi. Sol elindeki silahı hala duruyordu.

Birkaç saniyenin ardından gelen Poyraz"Cihan iyi"dedi. Keyifle gülümseyen Ardıç "kendisi benden nefret etse de intikamı alınacak "dedi.

"Eyvallah fakat bunu ben halledeceğim"dedi.

Ardıç elindeki silahı beline koydu. Tok sesiyle "bunu söyleyeceğimi düşünmezdim fakat özlemişim seninle omuz omuza çatışmayı"dedi.

"Bana hastasın Ardıç"diyen Poyraz çok keyifli gözüküyordu.

"Şerefsizsin iki dakika egonu tatmin etmeden duramazsın!" dedi.

Ardıç gözlerini Poyraz'dan çekerek bana doğrulttu.
"Anka bu adamla birlikte olarak hayatının hatasını yapıyorsun"dedi.

"Kıskanma kıskanma"

"Ne kıskanacağım hatırlatırım ben evlendim sen hala sevgili işlerindesin"dedi.

AMARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin