16'Kebap (part-1)

76 40 0
                                    

Medya Naz

Naz...

"Nasılsınız memur bey? Valla en son gelişimde hatırlarsınız ki haksız girmiştim. Sevgilim de öyle ama. Görseniz bir masum bir beyefendi, bir nazik ki beni de öyle tavladı valla. " yine aynı karakola düşmüştük.

Geçen seferden beni hatırlayan memur bey mutluluktan etrafına bakıyordu ki gitmemişti. Çünkü bizi çok sevmişti. Ben olsam bende bizi severdim.

Mehmet polislerle beraber gelirken bende onun arabasıyla gelmiştim. Onun umurunda falan değildi ama milyonluk araba valla, bir şey olsa ondan daha çok benim içim giderdi. Böyle de fedakar bir sevgiliyim.

Şu an ne mi oluyor? Mehmet' i içeriye aldılar beni de buraya oturttular. Adamlar ondan şikayetçi olmuştu. Bende olay çıkarıp şikayetçi olmuştum. İki tarafta çekmezse sonumuz mahkemeye doğru gidecekmiş. Ne güzel sevgilimle romantik bir hafta sonu planım vardı benim. Nerde çıktı bu salaklar ya?! 

"Kızım sus artık da! Gel seni sevgilinin yanına götüreyim. Susacaksın sonra tamam mı?" hevesle yerimden kalkıp hızlıca memur beyin yanına gittim.

"Yolu biliyorum canım ben yabancı değilim." önden gidip içeriye girdim. Mehmet banka oturup başını duvara yaslamıştı. Adam burada bile yakışıklı ya!

"Mehmet ben geldim." coşkulu çıkan sesime dayanamayıp bana bakmıştı. Ayağa kalkıp yanıma gelen sevgilime tüm kaslarımı zorlayarak gülümsemiştim. Akşama kesin yüzüm ağrıyacaktı.

"Acıktın mı?" gülümsemişti. 

"Yok aç değilim güzelim. Sen iyisin değil mi?"

"İyiyim ben de şimdi ne olacak Mehmet? Adamlar çekmiyor şikayetini."

"Naz bir delilik yapıp sakın konuşayım deme kavga ederiz. Ben bulacağım bir çaresini ve buldum da. Şimdi sana numara vereceğim ara onu gelsin buraya. Benim telefonum sende zaten. Rehberden Selo'ya gir durumu anlat o çözer işi. Şifre 1905." 

"Ay sende mi Galatasaylısın? Bende o takımlıyım."  konuyla alakasız söylememime gülmüştü.

"Ara güzelim sen onu tamam mı?"

"Ararım ben şimdi." aklımdakini yapıp yapmama konusunda kararsız kalsam da daha fazla düşünmeyip parmaklarımın üzerinde yükselip yanağına tüy kadar hafif bir öpücük bırakıp koşarak kaçmıştım.  Yanaklarım şimdiden kıpkırmızı olmuştu. Utancım geçene kadar çıkmasa daha iyi olabilir aslında.

Ne diyorum ben ya?! Önce adamı öp sonra utan!

Çantamdan Mehmet'in telefonunu çıkarıp Selo denen kişiyi aradım. Kim acaba bu adam da Mehmet bu kadar güveniyor? Kumam falan mı ki?

"Alo abim nasılsın?"

"Şey ben Mehmet değilim."

"Sen kimsin lan? Abimin telefonu sende ne yapıyor?" hepinize nezaket dersi vermem gerekiyor bence.

"Selo sensin değil mi?" teyit etmek gerek canım.

"He benimde sen kimsin bacım?"

"Ben Mehmet'in sevgilisiyi-"

"Yav yenge desene baştan sende. Hayırdır bir sıkıntı mı var? Abim nerede?"

"Selo bey bir karakoldayız. Mehmet birazcık adam dövmüş olabilir." alt tarafı 4 tane adamı haşat etti ya.

"Yengem sen konum at hele bana. Ben hallederim olayı."

Aynen kanka hemen halledersin zaten ya!

🌕🌕🌕🌕

Kodların ArdındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin