Medya Naz...
Naz...
"Kanka bu bu da çok güzel." gösterdiği beyaz elbiseye karşı gözlerim yuvasından çıkmıştı. Kızım bu elbise değil gelinlik bildiğin!
"Alev elbise nerende? Gelinlik lan bu!" üzgün ifadesi yüzünden belliydi ama hala düşüncen aynıydı. Kim bilir ne kadardır da o elbise?
Allah'ım bugün batmak istemiyorum, teşekkürler.
"Ama aşko çok güzel değil mi ya?" ona gülüp kendime bir şeyler bakmaya devam etmiştim.
Bugün Alev2le beraber kız günü yapma kararı almıştık. O da bende daralıp bugüne ihtiyacımız olduğuna karar vermiştik. Mert olmayan Mert2in olayları, benim daha olmayan olaylarım derken beynimizin artık durma noktasına geldiğini anlamıştık. Biz grup üniversiteli boş beleş insan olacakken beynimiz bu aralar fazla mesai yapmıştı. Ödülünü vermek gerekti, bizde verelim dedik.
Gelen mesaj sesiyle anında telefona bakmıştım.
M:Okulda değil misin?
Alev'de yok .
Nerdesiniz siz?
Okulu biraz asmış olabiliriz belki de
Naz: Kız günü yapıyoruz bugünü
M: Bütün gün mü?
Naz: Evet
Bir şey mi oldu?
M: Yok güzelim
Takılın siz kız kıza
Beraber takılın
Sonra cafeye gidersin zaten
Ondan sonra ev
Mükemmel gün değerlendirmesi
Çok eğlenceli
Onu trip atmamak için uğraşmasına gülmüştüm. Bugün istese de ona vakit ayıramazdım. Dediği gibi gerçekten de bugün doluydum. Hoş adım kadar eminim de , kesin cafeye ben gelmeden gelir orada beni beklerdi. Görüşmüş olurduk orada da. Ona komik stickerlardan birini atıp tam kapatıyordum ki ekranı aramasıyla yüzümdeki gülümseme daha da büyümüştü. Ay özlemiş beni civciv ya!
"Efendim."
"Efendim diyen a- neyse, nerdesiniz güzelim tam olarak? Öyle meraktan laf olsun diye sordum da." gülmüştüm. Daha yüksek sesle gülüp burada zıplardım da neyse, elit bir yere geldim kızım. Çok rezil etme kendini buralarda.
"Bir mağazaya geldik. Sen ne yapıyorsun?"
"Sonunda sordun Allah razı olsun güzelim. bu kadar beklemeni de istemezdim ama geç olsun da güç olmasın değil mi? He neyse beni çok dırdır eden birisi olarak bilmeni istemem o yüzden dersten çıktım seni göremedim merak ettim." Allah'ım kendimi kasmamak için zor tutuyorum burada!
Çok minnoş bu!
2 metrelik civciv cidden!
"Akşama zaten cafedeyim ben, gelmek isteyen her müşteriye açığızdır da." yaptığım imayla gelmesini istediğimi dolaylı yolla ifade etmiştim.
"İşte o olmuyor maalesef Naz hanım. Akşam birkaç işim var, onları halletmem de uzun sürer. Am dersin ki akşam bana saat fark etmez gel ben yaparım sana kahve gelirim tabikide. Davete icap etmek gerekir sonuçta." bu adam çok fena!
"Yok canım o kadar da değ-"
"Aşko sen kimle konuşuyorsun? Ver bakayım." Alev'in telefonu bir anda elimden alıp ekrana bakıp bana kötü bakışlarını gönderdi. Yakalandık civcivim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kodların Ardında
ChickLit**"Kodlarda Gizli Sen "**, bilgisayarın soğuk dünyasında doğan sıcak bir aşkı anlatan bir masal. Naz, kodların dilini çözerken Mehmet'in kalbinin kodlarını çözmeye başarabilecek mi? Şiirin dokunuşunu hissedebilecek mi? Yoksa duygularını ifade etmek...