Hazar gold paraya elini uzattığında duyduğu tok sesle duraksadı. "DUR.."
Regex olduğunu tahmin ettiğim ses odada yankılandı. "Gold para, ancak üyeler için geçerlidir.""Benim kurduğum bir oyunun kurallarını bilmemem olası mı?" Hazar oldukça rahattı.
Sesi yankılanan Regex masaya yaklaştı. Regex'in gelmesiyle Hazar hariç herkes ayağa kalkmıştı.
"Bilmemek demeyelim de Hazar, hafızanın gerilerinde kalmış olmalı." Regex'in aksanı oldukça geri planda olmasına rağmen varlığını sürdürüyordu.
"Ben buranın kurucusuyum unuttun mu, sanki sen yaşlandın ne dersin?" İkili her şey olağan bir durummuş gibi konuşuyordu.
Regex Seyfi'nin kalktığı yere oturdu. Artık Hazar ve Regex karşı karşıyaydı.
"Herkes kapının önünde beklesin." Regex'in sesiyle tüm odadakiler hareketlendi. Bir iki dakika içerisinde odada sadece Regex ve Hazar kalmıştı. İkili sadece birbirlerinin gözlerinin içine bakıyordu. Bu bir üstünlük yarışı gibiydi. Sessizlik rahatsız edici hal aldı. Nefesimi tuttuğumu Regex konuştuğunda ancak fark etmiştim.
"Biliyor musun, seni gerçekten sevmiştim." Dedi Regex. Yalan söylüyor gibi değildi. Samimiydi.
"Aynı şekilde çok acı verici." Dedi Hazar.
"Ölümüm senin için iyi olacak mı?" Regex silahını çıkarıp masanın üzerine koydu.
"Hayır, olamayacak." Hazar kafasını olumsuzca salladı.
"Kabul et bunu en başından planladın küçük ölüm makinem." Silahındaki tüm mermileri boşalttı. "Haberini aldığım ilk andan itibaren düşündüğüm tek şey, pişmanlık." İçerisine bir tane mermi yerleştirip, jarjörü çevirdi, rus ruleti için hazırlık yapıyordu.
"Tüm olasılıklar aleyhine ama yine de kazanacaksın. " diyerek Regex silahı kendi kafasına dayayarak sıktı. Boş jarjör sesi odada yankılandı. Silahı masaya koyarak Hazar'a doğru sürükledi. Hazar çevik hareketle silahı tutup tereddüt etmeden kafasına dayadı. Oksijen sanki ciğerlerime yetmiyordu. Hazar'a bir şey olma endişesi tüm vücudumu ele geçirdi. Silahı ateşledi. Tekrar boş bir jarjör döndü. Derin bir nefes aldım.
"Muhbir için görüşüm açık Pilot."
Kulağıma gelen ses Mezarkabul'ün sesiydi. Hazar'ı oradan çekip çıkarmak istedim, sadece istemekle yetindim. Çünkü ben istemekten başka bir şey yapamıyorum."Ne istiyorsun benden?" Hazar silahı masaya bırakıp Regex'e doğru sürükledi . Regex eline silahı aldı."Baban peşini bırakmayacak." Tetiği çekti. "Son iki şans?" Diye ekledi.
"Senin benim hayatıma girdiğin günü s*keyim." Hazar olduğu yerden hızla kalkarak Regex'in, elindeki silahı alıp silahı Regex'in kafasına yasladı. "Hayır bir..Bana tek bir neden söyle, seni öldürmemem için..." Hazar'ın nefes alış verişleri hızlandı."Kardeşin yaşıyor." Dedi Regex.
Hazar'ın en zayıf noktasıydı. Bu zamana kadar yaptığı her şey, ona ulaşmak içindi. Regex, Hazar'ı çok iyi tanıyordu. Yarasına parmak sokup içinde acıdan kıvranana kadar çeviriyordu. Hazar ve benim ortak bir noktamız buydu. İkimizde kardeşimizi kurtaramadık. Dünyayı dahi kurtarsak sevinemeyeceğiz. Zira asıl kurtarmak istediğimiz kişiler elimizden alındı. Bir savaşta ne kadar yara alırsan al hiçbir acı değer verdiğin kişiyi kaybetmekle kıyaslanamaz. Hazar için kardeşinin yaşama ihtimali bile, onu delirtebilirdi. Öyle de oldu.
Hazar çılgınca kahkaha atmaya başladı. Gülmek her zaman mutluluğu simgelemez. En büyük acıların dışa vurumudur. Hazar da şuanda öyle kahkaha atıyordu. Acılarla taştım diyordu adeta."Önce camımı çerçevemi indirdiniz. Beni karanlıkta bıraktınız. Beni karanlığına alıştırdınız. Güneş bile gözümü alırken tutup diyorsunuz ki ışık var." Soluğunu dışarı verdi. Gülmesini zorlanmadan durdurdu.
"Sana asla yalan söylemem." Dedi Regex.
"Biliyorum." Hazar bulunduğu yerde dairesel, yavaş hareketlerle kendi etrafında dolandı.
"Ölmem mi gerekiyor?" Hazar'ın sesi fısıltılı halde çıkmıştı. "Özgür kalacak mı?" Diye ekledi.
Regex'in gözleri dolmuştu. Kafasını evet anlamında aşağı yukarı salladı. Regex, gerçekten Hazar'a değer veriyordu.
Regex silahı Hazar'ın elinden aldı. Hazar karşı koymadı. Ölüme teslim oluyordu. Aynı fedakarlığı yapardım. Bir an tereddüt etmeden. Etrafa göz gezdirdi. İşaret versin istedim, vermedi. Sanki hayatı sorguladı. Bu duruma izin veremezdim.
Elimdeki telsise basılı tuttum."Mezarkabul görüşün açık mı?"
"Emrini bekliyorum Pilot." Dedi.
"Regex'i indir." Bir an dahi tereddüt etmedim.
Regex tetiği çekemeden, Mezarkabul onu omuzuyla kalbi arasındaki bölgeden vurmuştu. Regex vurulması etkisiyle Hazar'ın üzerine düşmüştü. Hazar ve Regex yere düşerken, Hazar'ın kulaklığı da yere düşmüştü. Kulağıma gelen çınlayla, kulaklığımı çıkardım. Artık hiçbir şey duymuyordum. Sadece görüntü vardı.
Hazar Regex'i kollarının arasına aldı. Regex'in ağzından kanlar fışkırıyordu. Dudak hareketlerini okuyordum. Ben askerdim. Her türlü bilgiyi almak için egitildim.
"Bir yolu daha var küçük kızım." Dudakları belli belirsiz hareket etti. Başını düzeltmeye çalıştı. Hazar'ın dudakları titremeye başladı. Ağlamamak için direniyordu. "Benim için ağlayacak birinin olduğunu hiç düşünmezdim. Sen bana sevmeyi öğrettin küçük kızım." Hazar'ın yanağına dokundu, naifçe okşadı. Hazar kendini geri çekmedi.
Regex son gücüyle Hazar'ı kendine doğru çekti. Şuan Regex'in dudaklarını göremiyordum. Kör nokta oluşmuştu. Regex her ne dediyse Hazar'ın üzerindeki etkisini hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Koruma
ChickLitİki hayat tek hikaye... Koruyanlar neden hep erkek olur? Bu sefer koruma bir KADIN(!) . . . Havucu bana uzattı. "İster misin?" Kafamı olumsuz anlamda salladım. "Havuç sevmem." Bir ısırık aldı havuçtan. Söylediğimi umursuyor gibi değildi. "Hadi gidel...