Od Autora

653 23 10
                                    

Siema
Od zawsze chciałam napisać opowiadanie z wątkiem głównym Jegulus.
Nie martwcie się, osoby że słabymi nerwami też takie mam😭 dlatego też to opowiadanie jest dla osób które wola żebym nie zabijała reg. Nie martwcie się nie planuje tego gdyż sama miałam kilka książek na których zawiodłam się właśnie z powodu śmierci rega.


Na ten temat i zaczekać aż kilka osób zbierze się abym miała dla kogo pisać.
Będę pisać tak jak ja bym Chciala sama przeczytać, w sensie że ja mam problem z czekaniem na kolejne rozdziały  itd. Jestem ogulnie strasznie niecierpliwa...



Planuje co najmniej 30-40 rozdziałów jesli pisanie spodoba mi się a ty drog* czytelni**k* będziesz chciał czytać moje fantazje to zapraszam.

Chce jeszcze wytłumaczyć sprawę z Wolfstar. Ogulnie podoba mi się ten wątek no ale mam wątpliwości czy chce dodawać go do tego opowiadania... Wiecie co sami zdecydujcie w komentarzach.
A i co do... Coś jeszcze chciałam ale zapomniałam🤔 ale tak serio zapomniałam...
Jak sobie przypomnę to najwyrzej dodam kolejny taki rozdzialik 😉.

Więc co będziesz czytać?

Tutaj rozszczygamy sprawę z Wolfstar (jak chcecie możecie napisać jaki ship jeszcze byście chcieli.😀)






Zapraszam i do... Przeczytania XD

Happy end /JegulusOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz