Jednak może mnie nie być...

63 7 8
                                    

Sorki, ale nie wiem czy jest szansa żebym wróciła do was w tym miesiącu...

Boje się po prostu że znów będę się wyżywać na Regu tak jak robiłam to na początku. Ogólnie cała ta książka polega bardziej na wyzywaniu się na nim a nie taki był plan.

I teraz muszę się wytłumaczyć...

Ogólnie cała tą książkę zaczęłam pisać w czasie w którym myślałam że jak zacznę coś pisać to może poczuje się lepiej psychicznie. I faktycznie tak było ale zaczęłam się w pewnym sensie wyzywać na bohaterach. W pewnym sensie Reg był takim wyznacznikiem moich emocji/uczuć robiłam nim żeczy których sama nie mogłam, bo wiedziałam że to by oznaczało że potrzebuję pomocy a robiąc to na nich nikt oprócz was tego nie wiedział.

I zauważyłam to po tym że w okolicach marcu po takich najmocniejszych myślach s faktycznie dostaliście rozdziały przepełnione okaleczniem. Na moje szczęście zniknęłam w kwietniu bo, na szczęście nie doszło wtedy do żadnej mojej próby ale było naprawdę blisko.

Ogólnie cały ten rok był do dupy. Niby jest pozytywnie, robi się lepiej ale po jakimś czasie wszystko wraca ze zdwojoną siłą.

I dlatego teraz pytanie dla was.

Czy chcecie żebym kontynuowała tą książkę ale musicie mi pokazać że po tym miesiącu faktycznie chcecie do niej wrócić.

Czy po prostu ją porzucę ( jak wszystko ostatnio w mojim życiu) i może ja usunę.

Wiem że miał to być romans a wyszła trochę typowa książka z autorem wyżywajacym się na postaciach.

Mam nadzieję że trochę się wytłumaczyłam, bo wiem że niektórzy przyszli tutaj tylko dla związku Jamesa i Rega ale w tamtym momencie życia, romanse były dla mnie tak odległe jak powrót do mojej wcześniejszej szkoły ( dyra z niej już umarł lol)

I tak miałam obecnie jakiś powrót sezonowej depresji ( co ja się oszukuje ona po prostu cały czas osld wakacji ze mną była)

Mam nadzieję że dobrze się teraz czujecie bo pamiętajcie każdy problem który przerasta WAS jest duży. To że ktoś machnie na to ręką nie oznacza że też macie go ignorować, to nie tak działa.

Trzymajcie się ciepło ❤️😘

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: 7 days ago ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Happy end /JegulusOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz