~4~ Vixen

50 9 39
                                    


Sessizliği sürdürmeye devam etmeleri canımı sıkıyordu ve nedense daha çok korkuyordum. Bu gece nasıl ikinci kez tekrar edebiliyordu ve bu gecenin özelliği neydi? Sonunda biri dudaklarını aralayıp konuşmayı başarmıştı.

"Bunu yaşayana kadar, öyle bir şeyin olduğunu bile bilmiyorduk. Sana kızlarla olan kavgamızdan detaylı bir şekilde bahsetmedik Sunyeon. Bunu anlatmayı düşünmüyorduk da, ama sanırım zamanı geldi."

Merak duygusu ağır  basıyordu. Tabi bir o kadar duyduğum şeylerden korkma veya üzülme duygusu. Ama bozuntuya vermedim ve herkes yerleşince ben de bir yere oturdum. Taehyung giriş yaptı.

"Kızlar aslında bunun anlatılması hoş karşılamıyor. Yani defalarca aynı konunun tekrar etmesi onların hoşuna gitmiyor. Ama bu Vixen yılı bize her şeyi yaptırabilir."

Jimin devam ederken ben de Vixen kelimesinin ne anlama geldiğini sorguluyordum. Burada olduğum süre boyunca sürekli yeni şeyler çıkıyordu ve ben ayak uyduramıyordum. Daha önce duymadığım kelimeler ve hikayeler...

"Mühürlü kitaplar da dahil olmak üzere, bütün manastır kitaplarında ve el yazmalarında Vixen yılının 5 yılda 1 tekrarlandığı ele alınır. Fakat bunu bu yılla birlikte üst üste iki yıl yaşamış olacağız. Aslında aradan 2 yıl geçti. Ama yine de yakın tarihler."

Kim konuşuyorsa onunla göz teması kuruyordum. Şu an ise sıra Yoongi'de idi.

"Bu döngünün bozulmaya başladığına işaret. Tilki sandığımızdan daha erken uyanacak gibi. Her şey o ormanda esir kaldığımız anda başlamış olmalı. Lanet olası Yunhe senkronizasyonu bozdu. Parametreler kafayı yedi ve aradan 5 yıl geçmiş izlenimi yaşattı."

"Yoongi hyung haklı. Ve bunu durdurmak için yapabileceğimiz hiçbir şey yok. Parametreleri kontrol etmek bizim boyumuzu aşar. Sadece tanrıça Onix bunu kontrol edebilir. Yani Yunhe."

O günkü orman olayında bir bokluk vardı zaten. Sonunda bunun sebebini öğrenmiştik. Yunhe sandığımdan daha güçlü birine benziyordu. Zamanı istediği gibi kontrol edebiliyorsa bundan yıllar sonrasına geldiğimizde biz yaşlanacak mıydık? Yani sadece bir gün içinde?

"En başında kafa dağıtmak için de olsa, sizi o ormana götümemeliydik. Hata bizdeydi."

"Ama noona, böyle olacağını nereden bilebilirdin? Ayrıca ormana gitmek beni çok rahatlattı," dedi Taehyung gülümseyerek.

Ona katılıyorum. Belki başımız belaya girmişti ama ormana gitmek beni de rahatlamıştı. Bu yüzden böyle düşünmemeleri gerekirdi. Bizim odaklanmamız gereken şu an olmalıydı.

"Namjoon?" diyerekten araya girmemle, tüm gözler beni buldu.

"Vixen yılı da ne demek? Biraz bahseder misin?"

"Elbette. Vixen, dişi tilki demek. Bu tilki sıradan bir tilki değil. Efsanelerde geçen dokuz kuyruklu tilkinin ta kendisi. Efsanelerde bu tilkinin barışçıl, hoşgörülü, yardımsever ve affedici olduğundan bahsedilir. Ama ne var ki, bu gerçekte tam aksidir. Dokuz kuyruklu tilkiler intikamcı ruhlardır. Vixen yılına bu ismin verilme sebebi; kanlı ayda vampirler insan öldürür, dolunayda kurtlar insan öldürür, yılbaşında iblisler insan öldürür. Bu gece katliam gecesidir Sunyeon. Tilkiler ise en çok katliamdan hoşlanır. Bu yüzden bu üç özel gecenin birleştiği gece ortaya çıkar ve aramıza karışırlar."

Vampire Mansion⁴ : TilkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin