~28~ Çift taraflı saldırı

16 3 34
                                    


~Sunyeon~

Unnie'lerim bizi evlerine davet etmişti ve şu anda onların aşırı muazzam evlerinde oturuyorduk. Çoook kalabalıktık ama bu sayımızdan 2 kişi eksikti. Jungkook ve Taehyung. Nerede olduklarını herkese sormama rağmen bir cevap alamamıştım. Unnie'ler ise buna kızmıştı, yani en azından Hei unnie.

Arada kapıya bakıyordum acaba geliyorlar mı diye ama kimseyi göremiyordum

"Size bahsetmemiz gereken bir konu kızlar," diyen Namjoon üzerine başımı kapıdan ayırarak onlara baktım. Kuyu mevzusu sonunda açılıyordu.

Az önce son derece neşeli olan ortam Namjoon'un ciddi ifadesiyle normal bir hal aldı. Herkes ona odaklandı.

"Junghyun hyung'un bahsettiği kutu mevzusunu biliyorsunuz-" dediği an Jinkyong unnie araya girdi.

"Girişi belli ama çıkışı belli olmayan kuyu mu?!"

"Aynen öyle Jinky. Ve biz sanırım...onu bulduk. Yani kuyunun...çıkışını."

Ortam kasvetli bir hal aldı. Acaba biraz alıştıra alıştıra mı söyleseydi? Kızlar bir anda duydukları şey üzerine susup kaldı. Hepsinin gözünde şaşkınlık vardı.

"Ee peki...neredeymiş bu yer Namjoon?" diye sordu Hei unnie.

Diğerleriyle birbirimize bakındık. Sorun da tam olarak oydu ya zaten. Yoonfi konuşmaya devam edince gözlerim onu buldu.

"Bizim evin arkasındaki kuyuymuş."

Yoongi'nin sözünden sonra Hoseok araya girdi.

"Artık malikaneden çıkmak şart oldu. Yapılabilecek herhangi bir koruma büyüsü yok. Ki olsa bile zaten-"

"Başarısızlıkla sonuçlanır," diyerek Hoseok'un sözünü kesen Saeji unnie'ye baktık hepimiz. Tek kaşımı kaldırıp, "Ne?" diye sordum.

"Doğru," dedi ve Hoseok'a baktı Saeji unnie. Hoseok da dahil, hepimiz ona doğrudan bakıyorduk ama o sadece Hoseok ile göz teması kuruyordu.

"Belirli bir bölgeye ev sahipliği yapan belli türlerin bölgesini onlardan alamazsınız. Alamadığınız gibi, aykırı büyü de yapamazsınız. Umarım bunu öğrenince kuyuyu araştırmak gibi bir şey düşünmemişsinizdir. Canlı çıkamazsınız."

Düşünmüştük ama bu fikir onay almamıştı. Bunu onların bilmesine gerek yoktu.

"Hayır," dedi aslında fikir babası olan Namjoon, "Düşünmedik."

"İyi! Sizin sağınız solunuz belli olmaz. Dediğim gibi, onlar o bölgede hakimiyet kurduğu için yapabileceğiniz bir şey yok."

Jinkyong unnie Saeji unnie'nin konuşmasını devam ettirdi.

"Koruma oluşturabilirsiniz evet, uzun sürse de. Fakat bu sizi uzun ömürlü koruyamaz. Bölgede negatif güç ne kadar fazla olursa, pozitif güç o kadar dirençsiz kalır."

Vampire Mansion⁴ : TilkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin