-18- Jeongguk?

850 81 5
                                    

Save your twisted enemy
So you might earn forgiveness
You know your whole world is waiting
So why can't you speak?
I feel it coming over me
I'm still a slave to these dreams
Is this the end of everything?
Or just a new way to bleed?

Evanescence- A New Way To Bleed

Taehyung bütün gece heyecandan uyuyamamıştı. Sabah erkenden kalkmış duş almış hazırlanmaya başlamıştı. Ne giymesi gerektiği konusunda kararsız kalmış küçük çaplı bir kriz geçirmişti.

Saat öğle vaktine yaklaşmıştı bile. Sonunda içine sinecek şekilde giyinmişti. Arkadaşına mesaj atmış hazır olduğunu iletmişti. Sevdiği parfümden boynuna ve bileklerine sıkıp yedirmişti.

Çıkmak için odasının kapısını açmıştı ki kapısının önünde duran bedeni gördüğünde irkilip geriye adımlamıştı. Kendisine dik dik bakan adamla içi endişeyle dolmaya başlamıştı.

Lütfen diyordu içinden Lütfen şimdi olmasın..

"Hayırdır, böyle süslenmiş nereye gidiyorsun?" Taehyung derince yutkunmuş adamın sorusunu yanıtsız bırakmıştı.

Cevapsız kalan sorusunu umursamadan odasına girmiş kapıyı kapatmıştı. Üzerine gelen adamla daha da geriye kaçmaya çalışmış sırtı duvarla buluşana kadar da devam etmişti.

Üzerine doğru gelen adamla midesi yanmaya başlamıştı, yumruklarını sıkmış kendisini gelecek olan hamleye hazırlamıştı.

"Büyüklerin sana bir soru sorduğunda cevaplamalısın değil mi babacım?"


"Sen benim babam değilsin!" Diye haykırmak istedi yüzüne karşı. Onun yerine dişlerini kırılacak kadar sıkmış kaşlarını çatmıştı. Adamın yüzüne öfke dolu bir ifadeyle bakmaya başlamıştı.

Adam sinirle yüzüne bakan çocuğa alayla sırıtmış yanağına hızla bir tokat indirmişti. Öyle hızlı olmuştu ki genç çocuk tokatın gelişini bile görememişti.

Başı yana düşüp yanağı yanıp karıncalanmaya başladığında gözleri dolmuştu. Bununla yetinmeyip bir tokat daha indirmişti diğer yanağına. Taehyung o iğrenç şeylerin yaşanmasındansa dayak yemeyi tercih ediyordu.

Çocuğun yüzünü daha fazla kızartıp dikkat çekmemek için alt bedenine yönelmişti. Karşısında sanki cılız bir genç değil de yetişkin bir adam varmışçasına yumruklarını sallamıştı acımasızca.

Ve tüm bunları yaparken bir saniye bile olsun içi sızlamamıştı. Nefes nefese kaldığında elleriyle saçlarını geriye atmış yerde cenin pozisyonunda yatan çocuğa bakıp gülmüştü.

"Saygısızlık yaparsan işte böyle alırsın cezanı." Hiç bir şey yaşanmamış gibi odasından çıkmış kapıyı ardından kapatmıştı. Taehyung dirsekleri üzerinde yükselmiş nefes almaya çalışmıştı.

Her nefes alışında kaburgasına aldığı darbe yüzünden canı yanıyordu. Kollarını yere koyup alnını kollarına yasladı. Ağlamamak için kendini sıksa da her şey bir yere kadar dayanırdı sonuçta.

Bir anda şiddetle ağlamaya başlamıştı. Akan gözyaşları halısına düşüyordu. Hıçkırmamak için dudağını ısırdı, burnundan nefes alıp vererek kendini sakinleştirmeye çalıştı.

Silenced  ●Taekook●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin