Caught in a lie
Find the me that was most innocent
I can't free myself away
from this lie
Give me back my happiness
Caught in a lie
Please come take me away
from this hell
I cannot free myself away
from this pain
Save the me who is
being punished
You want me
Want the me who has lost the way
You want me
But like always, I
I feel so far away
You always come my way
And I repeat againJimin- Lie
-İki Hafta Sonra-
Taehyung bugün normal bir güne nazaran daha heyecanlı ve enerjikti. Çünkü bugün onun doğum günüydü. Ve uzun zaman sonra ilk defa sevdiği insanla doğum gününü geçirecekti.
Bu onu daha da heyecanlandırıyordu. Sabah erkenden kalkmış duş almış güzelce kahvaltı yapmışlardı. Taehyung Jeongguk'un doğum gününü kutlamasını beklerken adamın normal bir gündeymiş gibi davranmasına biraz da olsa bozulmuştu ama fazla dert etmemişti.
Jeongguk küçük olanı okula bıraktıktan sonra arkadaşının yanına gitmişti.
Taehyung büyük bir mutlulukla sınıfına girdiğinde gözleri ilk olarak sarışın çocuğu aramıştı.
Onu gördüğünde kocaman gülümseyip el sallayacaktı ki arkadaşının yüzünde ki hüzün dolu ifadeyi gördüğünde eli havada kalmıştı. Hızlıca yanına gidip ne olduğunu sordu.
"Off sorma ya çok kötüyüm bugün." İç geçirerek başını sıraya yasladığında Taehyung sırtını sıvazladı.
"Ama neden, bir şey mi oldu? Namjoon ile kavga mı ettiniz yoksa?" Arkadaşından ses gelmediğinde olayın tam da düşündüğü gibi olduğunu anlayıp teselli vermek yerine sarılmayı tercih etti.
Kollarını sıkıca sarışın çocuğun bedenine doladığında Jimin de aynı şekilde karşılık verdi. Ders başlayana kadar Taehyung arkadaşını teselli etmeye çalıştı.
Biraz da olsa düzeldiğini gördüğünde sevinmişti.
"Kitapları kapatın, defterleri kaldırın sınav yapacağım sizi!" Hocalarının bağırmasıyla sınıftan büyük bir isyan kopmuştu. Yine de bu hocayı durdurmayacaktı biliyorlardı.
"Hay içine! Ben çalışmadım ki!" Taehyung yanında ki çığlık atan arkadaşına gülüp kulağına doğru eğilip fısıldadı.
"Ben sana kopya veririm merak etme."
"Yaa Taehyungiee yerim ama seni!" Ellerini kaldırıp yanaklarına uzatacağı sırada Taehyung hızla geri çekilip kendini kurtarmıştı.
"Bir daha olmaz kesinlikle." Sarışın olan dudaklarını büzdü.
"Ama neden ya!"
"Olmaz Jim, yanaklarımı bir sıkmaya başladın mı bırakmıyorsun kızarıyorlar."
"Ne yapayım çok bağımlılık yapıyor." Önlerine koyulan kağıtla konuşmayı kesip önlerine döndüler.
Taehyung önünde ki kağıda bakarken sorular bir anda gözüne çok korkutucu gelmişti. Derince yutkunup iç çekti.
Zaten bildiği şeylerdi bunlar, yapabilirdi ve yapacaktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silenced ●Taekook●
Fanfiction-Tamamlandı- Angst değildir × Yetişkin içerik × Tetikleyici unsurlar içerir. Babasını küçük yaşta kaybetmiş annesinin başka bir adamla evlenmesinin ardından hayatı mahvolan, umutlarını yitirmiş, tek dileği ölmek olan bir çocuk. Ve tesadüf eseri tanı...