-15- Nightmare

932 92 30
                                    

I, I am desperation
Made it do a better day
I, I am isolation's delicate disarray
Take this, thought I had more
Crawling out of my skin
Sickness, scarring return
Burning me again
Too far gone
Am I too far gone?
Am I too far gone to save?
Help me make it through the day, oh

Metallica- Too Far Gone

Yazım yanlışları olan yerleri belirtirseniz sevinirim şeker çocuklarım. Keyifli okumalar dilerim..


Taehyung bir an tereddüt etse de belki bir daha yaşayamayacağı bu andan pişman olmak istemiyordu, bu yüzden parmaklarını klavyenin üstünde hızlı hızlı oynatıp kafasını kurcalayan o sorusunu dile getirdi.

"Bugün seninle kalabilir miyim?.." Jeongguk telefonun ekranına bakakalmıştı. Ekranda yazan soru dışında her şeyi bekliyordu ama bunu beklemiyordu.

Taehyung adamın herhangi bir yorumda bulunmaması üzerine endişelenmeye başlamıştı. Yazan yazıyı değiştirmek için alel acele başka bir şey yazmaya başladığında kulağına dolan kıkırtı sesleriyle başını kaldırdı.

Jeongguk'un kıkırtısı kahkahaya dönerken genç çocuk ona şaşkın bir ifadeyle bakıyordu.

"Ah Tanrım küçük, beni her seferinde daha da çok şaşırtmayı başarıyorsun ya tebrik ediyorum seni." Parmağıyla gülmekten yaşaran gözlerini sildi.

"Tabi ki kalabilirsin, sormana gerek bile yoktu." Taehyung aldığı onayla kafasını kurcalayan düşüncelerin hepsi silinmişti.

Akşam yemeğini yedikten sonra küçük olan annesine haber vermek için telefonunu eline almıştı ki bu fikrinden vazgeçti.

Okuldan geç geldiği zamanlarda oluyordu ama o gibi anlarda annesi onu hiç de arayıp sormuyordu.

Belki merak etmiyordu. Bunu test etmek içinse mesaj atmamaya karar verdi küçük olan. Salondaki koltuğa dizlerini göğsüne çekerek oturmuştu, bir kaç dakika sonra Jeongguk da yanına kuruldu.

"Film izlemek ister misin?" Diye sordu, daha önce hiç evinde kalan birisi olmadığı için o da kendini biraz gergin hissediyordu. Çocuktan aldığı olumlu yanıtla televizyondan filmlere bakmaya başladı.

Elinde ki kumandayla film kanallarını gezerken bir animasyon filmine rastladığında kanalı geçecekken duyduğu heyecanlı iç çekişle durup başını çevirdi.

Taehyung eliyle ağzını kapatmış az önce çıkarttığı sesi kamufle etmek istercesine duruyordu. Belli ki bu filmi seviyor diye düşünerek durdu Jeongguk.

Küçük olan parlayan gözleriyle televizyona kilitlenip kalmışken Jeongguk kalkıp mutfağa gitti. Abur cubur paketlerini açıp tabaklara koydu ve salona geri döndü.

Salonun ortasında duran küçük sehpanın üstüne koydu tabakları. Küçük olana meyve suyu kendisine de bir kutu bira alıp koltuğa attı kendini.

Filmi sıkıcı bulacağını düşünürken bir kaç dakika sonra o da kendini animasyona kaptırmış halde buldu. Gerçekten hoşuna gitmişti bu film.

Silenced  ●Taekook●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin