-35- Didn't You Missed Me?

494 54 36
                                    

Jonny don't leave me
You said you'd love me forever
Honey, believe me
I'll have your heart on a platter
Might you recall
We've got a small family business (business)
And the family won't like this
They'll bust your knee caps
Ooh-wop, de-do-wop-de-do
They'll bust your knee caps
Ooh-wop, de-do-wop-de-do

Pomplamoose- Bust your knee cap

Oy vermeyi unutmayınız, keyifli okumalar dilerim. Ve ayriyeten belirtmek isterim ki finale son 1 kaldı :)

Taehyung heyecanla bir oraya bir buraya koşuştururken Jeongguk da onun bu hallerini gülerek izliyordu.

Gecenin bir vakti evde çok sıkılmalarının sonucunda dışarı çıkıp biraz hava alıp dolaşmanın iyi geleceğini düşünüp arkadaşlarını da yanlarına alıp dışarı çıkmışlardı.

Jimin ve Taehyung el ele tutuşup önden ilerlerken Namjoon ve Jeongguk da arkalarından geliyorlardı.

"Ee emekli hayatına alışabildin mi bari?" Namjoon sırıtarak konuştuğunda Jeongguk omzuna vurup gülmüştü.

"Hayır ama alışmaya çalışıyorum. Hala bir yerlerden birisi mesaj atıp da 'şunu hallet' diyecekmiş gibi geliyor."

"Paranoyaklığın hala duruyor yani?" Dediğinde Jeongguk omuz silkti.

"Bence Taehyung'u da al ve gidin buradan." Jeongguk arkadaşının yüzüne baktı.

"Nasıl yani?" Diye sorduğunda Namjoon elini omzuna koyup hafifçe sıktı.

"Gidin işte, uzaklara bir yerlere taşının. Buranın havası hem sana hem de ona yaramıyor, bunu sen de ben de çok iyi biliyoruz dostum." Dediğinde Jeongguk sessiz kaldı.

"Onun ailesi seninse işin. Bunlar sizi çok yıprattı Jeongguk. İkiniz de yoruldunuz ve yorulmaya da devam ediyorsunuz. Her yeni bir güne başlarken 'acaba bugün de hayatta kalabilecek miyim?' diye düşünerek başlıyorsun dostum. Bu psikoloji sizi nereye kadar götürebilir?"

Jeongguk sert bir şekilde iç çekip elini saçlarından geçirdi. Haklıydı. Burası ikisine de yaramıyordu.

"Haklısın, tavsiyen için sağ ol. Bunu düşüneceğim." Namjoon tebessüm edip arkadaşının sırtına vurdu. O sırada yanlarına gelen sevgililerine baktılar.

"Jeongguk."

"Namjoon." Namjoon sanki ne isteyeceğini biliyormuş gibi iç geçirdi.

"Hayır Jimin olmaz." Dediğinde sarışın oğlan dudaklarını büzüp ceketinin kolunu çekiştirdi.

"Ya ama lütfeen, bak Taehyung hiç gitmemiş bir kere gidelim nolursun!" Jimin yalvarmaya devam ederken Jeongguk önünde ki çocuğa baktı.

"Güzelim, Jimin nereye gitmek istiyor?" Taehyung gözlerini arkadaşından çekip kendisine çevirdi.

"Bara gitmek istiyor, o gitmiş sen de gel çok güzel bir yer bir kere görmen lazım dedi. Gidelim mi Jeongguk?" Parlayan gözleriyle heyecanla konuştuğunda Jeongguk her ne kadar reddetmek istese de küçüğünü kırmak istememişti.

Silenced  ●Taekook●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin