-12- Can I Ask You Some Question?

1K 93 42
                                    


She's thunderstorms
Lying on her front, up against the wall
She's thunderstorms
I've been feeling foolish, you should try it
She came and substituted
the peace and quiet for
Acrobatic blood, flow concertina
Cheating heartbeat, rapid fire

Arctic Monkeys- She's Thunderstorms


Yazım yanlışlarını belirtirseniz çok sevinirim, bazıları gözümden kaçabiliyor çünkü de 🥲.
Keyifli okumalaar.

İlk ders bitmiş, teneffüs zili çalmıştı. Sınıftaki bazı öğrenciler dışarıya çıkarken bazıları kalıp arkadaşlarıyla sohbet etmeyi tercih etmişti.

Taehyung her zamanki gibi sırasında oturmuş, kitabına gömülmüştü. Elinde ki kitabı birden fazla kez okumuştu ama hala ilk okuduğu zamanki gibi aynı tepkileri veriyordu.

Kitabın iki başrolü de romantik bir sahneye girmişken aniden sınıfa bağırarak dalan sarışın çocuk yüzünden irkilmişti.

"Ben geldim!" Sınıftan hiç bir tepki alamadığında yanaklarını şişirerek oflamış sırasında oturup kitap okuyan arkadaşını fark edip koşar adımlarla yanına gitmişti.

"Taehyungiee ben geldiim!" Taehyung kendisine seslenen arkadaşıyla kitabını kapatıp gülümsedi.

"Ay gülen suratını yerim tipe bak küçük kaplanım benim." Sarışın olan sıra da oturan arkadaşının yüzünü elleri arasında sıkıştırıp büyükanne gibi sevdi.

O sırada arkadan gelen sesle başını oraya döndürdü.

"Ne yani sen bununla," Sanki tuhaf bir canlıymış gibi Taehyung'u işaret ederek; "Arkadaş mısın cidden?" Jimin ellerini arkadaşının sıkıştırdığı yüzünden çekip belinin iki yanına koyup kaşlarını çattı.

"Bununla derken ne demek istiyorsun canım benim? Ayrıca sana ne?" Çocuk göz devirdiğinde sarışının çatılı olan kaşları daha da çatılmıştı.

"Bana bak senin o gözlerini oyarım! Ne demek bana göz devirmek?!" Jimin çocuğun üzerine atlayacağı sırada Taehyung kollarını çocuğun beline sarıp durdurmuştu.

Sarışın olan kollarını sallayarak tehditler yağdırmaya devam etti.

"Allahsız balina! Deşerim oğlum seni! Kıyma yaparım senden de köpeklere yediririm!" Taehyung kiminle arkadaşlık yaptığını sorgulamaya başlamıştı o sırada.

"Of sen de tamam bir sus ne cırladın öyle ya." Sınıftan başka bir homurdanma geldiğinde sarışın olan iyice delirmişti.

"Lan! Bırak Taehyung bırak kafasını duvara sürteceğim onun! Sana ebeni tersten gösteririm lan!" Taehyung böyle olmayacağına emin olduktan sonra sarışın olanı sınıftan sürükleyerek dışarı çıkarttı.

Jimin ise hala küfürlerine devam ediyordu. Taehyung ise daha önce bir kere bile duymadığı küfürleri dinliyordu.

"Ya niye çıkartıyorsun beni daha kafasını yolacaktım o yellozun ben! Tipe bak haspama bak sen, cırlıyormuşum! İnanabiliyor musun ya?!" Taehyung her ne kadar istemese de kıza hak vermeye başlamıştı..

Silenced  ●Taekook●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin