I watched you change
Into a fly
I looked away
You were on fire
I watched a change in you
It's like you never had wings
Now, you feel so alive
I've watched you change
I took you home
Set you on the glass
I pulled off your wings
Then I laughedDeftones- Change
Bekle odasında otururken Taehyung stresten kendini yiyip bitirmek üzereydi. Jeongguk ona su almak için kafeteryaya gitmişti. Elindeki su ve kakaolu sütle geri döndüğünde genç çocuğun stresi az da olsa silinmişti.
Pipetin üzerindeki plastiği çıkartıp kutunun üzerindeki deliğe batırıp yanında oturan genç çocuğa uzattı. Taehyung sütü keyifle içerken Jeongguk'da onu seyrediyordu.
Bir süre sonra içeride ki hasta çıkmıştı, Taehyung'un ismi anıldığında yavaşça yerinden kalkmış Jeongguk'un koluna tutunarak odaya girmişti.
Kendisini o kadar stresli hissediyordu ki midesi cayır cayır yanıyordu sanki. Doktor eliyle koltuğu işaret ettiğinde yavaşça koltuğa doğru ilerleyip oturmuştu.
Arada gözü Jeongguk'a kayıyordu, gitmesini istemiyordu çünkü. Doktor Jeongguk'a baktı.
"Siz çıkabilirsiniz Bay Jeon." Dediğinde Jeongguk direkt olarak kendisine endişeli gözlerle bakan küçüğüne baktı. Taehyung yutkunup başını iki yana sallamıştı.
"Burada kalabilir miyim, Taehyung gitmemi istemiyor gibi görünüyor." Bu sefer de bakışları endişeyle Jeongguk'a bakan çocuğa kaymıştı.
"Tabi, siz nasıl rahat edeceksiniz." Taehyung duyduklarıyla rahat bir nefes vermişti. Jeongguk da küçüğün yanında ki sandalyeye oturdu, sıkmaktan avuçlarına tırnaklarını geçiren küçük eli kendi elleri arasına aldı.
"Merhaba Taehyung, ben psikiyatrist Jung Hoseok." Taehyung başını sallayarak selam vermişti. Hazır bir şekilde telefonu elinde duruyordu.
"Bana biraz kendinden bahseder misin acaba?" Taehyung derin bir nefes alıp yazmaya başlamıştı. Doktor ilk defa böyle bir hastaya rastlamadığı için şaşırmamıştı.
"Adım Kim Taehyung, 17 yaşındayım ama bir kaç ay sonra 18 olacağım kakaolu sütü severim, yüksekten korkarım, peluş oyuncakları da severim, en sevdiğim renk sarı şimdilik sarı.. Bu kadar sanırım"
"Sarı rengini ben de çok severim." Gülümseyerek konuştuğunda Taehyung da tebessüm etmişti. Hiç de korktuğu gibi değildi doktor, aksine çok sıcakkanlı ve güler yüzlüydü. Boşuna korkmuşum diye geçirdi içinden.
Hoseok kendisine bir takım basit sorular sormuştu, neleri sevdiğini, okulda nasıl olduğunu, nelerden korktuğu gibi ufak sorular sormuştu. İlk seans tanışma olacakmış diğer seanslarda asıl sorularımı soracağım demişti.
Taehyung doktorunu çok sevmişti, süreleri dolduğunda bir daha ki seans gününü ve saatini ayarlayıp doktoruna veda edip odasından çıktılar.
Arabaya doğru yürürken Jeongguk küçük olanın içeri girerken ki o gergin ifadesinin değişmesine çok sevinmişti.
"Doktorun gayet iyiydi değil mi?" Hızlı hızlı başını salladı.
"Çok iyiydi hem de, hiç de korktuğum gibi değilmiş."
"Ben demiştim ama korkulacak bir şey yok diye. Benim yanımda güvendesin küçük kaplan." Gülümseyip başını salladı Taehyung. Arabaya binip eve doğru sürmeye başlamışlardı.
Biraz daha gezmeyi düşünmüştü Jeongguk ama küçük olanın okulu vardı, onu yormamak için de doğruca eve gitmeye karar verdi.
Eve vardıklarında Taehyung üzerini değiştirip pijamalarını giymişti. Jeongguk'da ona keza üzerine daha rahat bir şeyler geçirip doğruca mutfağa girdi.
Taehyung bir süre ders çalıştıktan sonra salona geçip televizyon izledi. Jeongguk yemeği hazırladığında küçüğü çağırmış hazır olan sofraya oturmasını söylemişti.
Güzelce karnını doyurduktan sonra biraz daha televizyon izlemişlerdi, küçüğün uykusu gelmeye başladığında Jeongguk televizyonu kapatıp koltukta uyuklayan bedeni kucaklayıp önce banyoya götürdü.
Mermerin üzerine oturtup dişlerini fırçaladıktan sonra yatak odasına gittiler. Yatağa yatırıp yorganı güzelce üzerine örttükten sonra kendisi de yanına uzanmıştı.
Taehyung uyuya kalmadan önce Jeongguk'un yüzüne bakıp tebessüm etti ve dudaklarını oynattı.
"Siz çok iyi bir insansınız Bay Jeon." Ve uyuya kaldı. Jeongguk çocuğun bu sözüyle iç geçirdi. "Keşke" Dedi "Keşke sandığın kadar iyi biri olsaydım küçüğüm."
Veeeee karşınızdaaaa Jung Hoseooooook. Adamım be karizmaya bak. Ahem neyse qğepqüe okuduğunuz için teşekkür ederim. Diğer kurgularıma da bakarsanız sevinirim. Diğer bölümde görüşmek üzere şeker çocuklar-r.b
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silenced ●Taekook●
Fanfic-Tamamlandı- Angst değildir × Yetişkin içerik × Tetikleyici unsurlar içerir. Babasını küçük yaşta kaybetmiş annesinin başka bir adamla evlenmesinin ardından hayatı mahvolan, umutlarını yitirmiş, tek dileği ölmek olan bir çocuk. Ve tesadüf eseri tanı...