Çok mutsuzum ama gülüyorum
Sanki seninleyim ve ölüyorum
Beni gerçekten sevdiysen söyle şimdiden
Çöpümde sadece izmaritler ve zıvanalar
İçimi kaplamış loş ışık ve kara ağaçlar
Beni gerçekten istiyor musun?
Yoksa kötü bir şekilde eğleniyor musun?
En çok geceleri ağladım
En çok geceleri sevdim
En fazla geceleri kızdım, sinirlendim
Çok mutsuz bi' saatte, bi' gün çıkıp: "Benim ol" dedin
Hiç düşünmeden ben zaten senindimBarış Kocatürk- Benim Ol Dedin
Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen yoksa 🔫 ölersin.
𓆝 𓆟 𓆞
Bugün hafta sonuydu ikili salonda ki koltuğa yayılmış vaziyette televizyon seyrediyorlardı. Oldukça standart ve sakin bir şekilde başlamışlardı bugüne de.
Taehyung telefonunun çalmasıyla Jeongguk'un üzerinden kalktı. Ekranda yazan ismi gördüğünde gülümseyerek açtı telefonu.
"Efendim?" Ama bu gülümsemesi karşı taraftan gelen hıçkırık sesiyle solmuştu.
"Taehyung.."
"Jim ne oldu?" Burnunu çekti.
"Müsait misin?"
"Tabi ki müsaitim."
"Tamam oraya geliyorum o zaman. Gelince anlatırım."
"Tamam.." Telefonu kapatıp meraklı gözlerle ona bakan Jeongguk'a döndü.
"Jimin ağlıyordu.." Jeongguk şaşkın bir ifade takındı yüzüne.
"Ne olmuş?"
"Bilmiyorum ki, anlatmadı. Bize geliyor gelince anlatırım dedi." Başını salladı.
"Umarım ciddi bir şey yoktur.." Jeongguk küçüğü kolundan tutup kucağına çekti. Endişe dolu yüzünü avuçları arasına alıp burnunun ucundan öptü.
"Endişelenme güzelim, eminim ki ciddi bir şey yoktur. Dert etme küçük kaplanım." Taehyung tebessüm edip başını salladı ve büyük bir endişe ve merakla arkadaşının gelmesini bekledi.
Bir saat sonra kapıları çaldığında Taehyung yerinden kalkmış koşarak kapıyı açmıştı. Karşısında gözleri kızarmış, üstü başı dağılmış bir Jimin beklemiyordu tabi ki.
Taehyung ağzını açıp bir şey diyemeden Jimin hızla arkadaşına sarılmış ağlamaya başlamıştı. Jeongguk kapı önünde duran ikiliyi içeri alıp kapıyı kapattı.
Jimin'e sakinleşmesi için bir bardak su getirip koltuğa oturmalarını istedi. Sarışın çocuk elinde ki suyu yavaş yavaş içmiş derin bir nefes almıştı.
"Daha iyi misin?" Diye endişeyle sordu Taehyung. Sarışın çocuk cevap vermeyip başını sallamakla yetindi.
"Neler olduğunu anlatmak ister misin?" Jimin yeniden derin bir nefes çekti ciğerlerine ve direkt olarak konuya girdi.
"Namjoon beni aldatıyor."
"Ne!"
"Ne?" Taehyung ve Jeongguk aynı soru kelimesiyle farklı şekilde konuşmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silenced ●Taekook●
Fanfiction-Tamamlandı- Angst değildir × Yetişkin içerik × Tetikleyici unsurlar içerir. Babasını küçük yaşta kaybetmiş annesinin başka bir adamla evlenmesinin ardından hayatı mahvolan, umutlarını yitirmiş, tek dileği ölmek olan bir çocuk. Ve tesadüf eseri tanı...