✦ otuz ikinci bölüm

243 48 68
                                    

crowd lu, your name engraved herein

Annem bizi mutfakta yalnız bıraktığında, ona Yumjin teyzelere gitmesi için ısrar etmemin sonucu "Ben çıkıyorum, mutfağımı çok kirletmeyin!" diyerek bizi uyarırken evden çıkmak üzereydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Annem bizi mutfakta yalnız bıraktığında, ona Yumjin teyzelere gitmesi için ısrar etmemin sonucu "Ben çıkıyorum, mutfağımı çok kirletmeyin!" diyerek bizi uyarırken evden çıkmak üzereydi.

Yeonjun ve Soobin anneme evden çıkana kadar eşlik ederken ben söylediği şeye gülmüştüm. Mutfak savaş alanına dönmüştü çoktan. Taehyun, ben kremayı pandispanyaya sürerken ellerini uzattı bana doğru. Duraksayıp ona baktım. Uzun tişörtümün kollarını dirseklerime kadar katlıyorken "Güzel görünüyorsun." dedi fısıldayarak.

Mutfaktaydık. Her sabah kahvaltı yaptığımız beyaz masanın başındayken henüz on dakikadır pasta ile uğraşıyordum. Soobin ile Yeonjun çoktan gelmişti. Annem de yeni çıkıyordu. Taehyun ise nedenini sorma fırsatı bulamamıştım ama en son gelmişti. Yeonjun ile birlikte geleceklerini düşünmüştüm.

İltifatı ile gözlerimiz buluştu. Hemen sol tarafımda duruyordu. "Saçlarım bu haldeyken mi?" diye sordum gülümserken. Bir yandan da çevirip durduğum tabaktaki kare kek tabanının üzerine kremayı sürüyordum. Saçlarıma baktı. Islakken örmüştüm ve açtığımda kabarmıştı. Uzayan saçlarımın uçları şimdi kıvırcıkken hayal ettiğimden farklı görünüyordu. Beğenmemiştim.

"Saçlarını neden beğenmiyorsun?"

Soobin ile Yeonjun koridorda sohbet ediyorlardı. Annem gitmişti. Aklıma bilgisayarım gelirken doğrulup sesimi biraz yükselttim. "Soobin, odamdaki bilgisayarı şarjdan çıkarır mısın? Unuttum ben onu."

"Uzadıkça kötü görünmeye başladı." dedim Taehyun'a yanıt olarak. "Bu saç kesimini ilk yaptırdığımda çok sevmiştim. Ama orantısız uzuyorlar."

Taehyun kabanını çıkarttıktan sonra sandalyenin arkasına bıraktı. Yeonjun ile Soobin odamda olmalıydılar. Muhtemelen Taehyun ile birlikte olmam için en azından pasta yapım işi bitene kadar odamda kalacaklarsı. Taehyun yanıma doğru yeniden adımlamıştı. Boştaki elime yaklaştığında bileğimde duran siyah tokayı çıkardı. Kabın içinden biraz daha krema çıkarıp kekin üzerine sürmeye devam ettim. Taehyun tokamı alınca arkama geçti. Ellerini saçlarımda hissettiğimde duraksadım.

"Bu saç kesimi sana çok yakışıyor. Saçlarını hep bu şekilde kullanmalısın." Yüzüme dökülen saçlarımı da elleriyle toplarken ensemde küçük bir at kuyruğu yapacak sandım ama ellerinin hareketini hissedebiliyordum. Saçlarımın hepsini tek bir örgüde topluyordu. "En sevdiğin film hangisi?"

Saçlarımdaki elleriyle nazikçe örgüyü bitirirken sordu. Sorusu ile doğruldum, kremayı sürmeyi de bitirmiştim. "Neden aniden sordun ki?"

"Merak ettim." Enseme bir öpücük kondurduktan sonra beni görebileceği şekilde sandalye çekip yanıma oturdu. Öpücüğü ile gıdıklandığımı hissettim, hareketlerim kısa bir an duraksadı.

angel 秋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin