10

1.4K 109 118
                                    

" Hadi artık hazır değil misin?" Diye onuncu kez soran Necmi'ye kafa göz dalmamak için kendimi zor tutuyordum.

Benim heyecanımı bir türlü anlayamıyordu. İşten geldikten sonra hızlıca duş alıp , resmen on tane kıyafet denemiştim.

O sırada da çok fazla kıyafetim olmadığı için yarısını Necmi'den aşırmıştım.

En sonunda en uygun olduğunu düşündüğüm kazak  ve pantolunu geçirip , saçlarımı yapmaya başladım.

Ama inatmış gibi ne yaparsam yapayım kendimi iyi hissedemiyordum.

Ayna karşısında çırpınırken Necmi yanıma gelip ellerimi saçlarımdan çekiştirdi.

Sonra elleriyle saçlarımı yapmaya başlarken konuşmaya başladı.

" heyecanını anlamıyor değilim , güzel görünmeye çalıştığını da anlıyorum ama ne yaparsan yap aynısın kanka." Dediğinde gülmeye başlamıştı.

Bense önemli bir şey diyeceğini düşünmüş dikkatli dikkatli dinliyordum birde bu şerefsizi.

Hızla bir kaç tekme savursam da haklı olduğuna kanaat getirip , kendimle uğraşmayı bıraktım.

O sırada Necmi ayakkabısını giyerken.

" Tuna insanlar seni olduğu gibi sevmeli . Ne giydiğin yada nasıl göründüğünü dert eden insanlardan zaten uzak dur. Sen böyle gayet iyisin kardeşim. Fark etmeyen utansın." Dedi tekrar şakayla karışık gönlümü almaya çalışırken.

Bense başımla onaylayıp, onun gibi ayakkabılarımı giyiyordum.

Söylediklerinde haklı olduğunu biliyordum ama yine de insan sevdiği insana güzel görünmek istiyordu.

Belki biraz da olsa fark edilmek...

Gideceğimiz yer biraz uzak olduğu için bir yere kadar otobüsle gidip , oradan taksiyle adrese gitmiştik.

Eski fabrika tarzı terk edilmiş bir mekanın önüne gelince uzunca baktık.

Oldukça karanlık ve izbe bir yere benziyordu.

" yanlış mı geldik lan kanka burası neresi böyle. " Dedi Necmi Korkuyla.

O sırada yanımızdan geçen oldukça şık tipler görünce doğru yere geldiğimizi anlamıştık.

Onların peşine takılıp ilerlemeye başladık.

İlk defa bir partiye geliyordum. Gördüğüm bütün partiler, filmlere ait olmuştu.

Türkiye de bir partiyi kafamda şekillendiremiyordum. Aşırı gergin ve heyecanlıydım.

Daha dar bir sokaktan geçip bir kapıdan içeriye girdik.

Şuan yasaklı bir yerde olduğumuz kesindi ama yine de Ozan'ı görmek istiyordum.

İçeriye girdiğimiz de büyük bir kalabalık bizi karşılamıştı.

Sadece bizim sınıfın olmadığını o an anlamıştım. Resmen bütün okul buradaydı.

Millete baktıkça bir kez daha buraya ait olmadığımdan  emin oldum.

Burası asla benlik değildi ,Necmi ile ben bu ortamda fazlasıyla sırıtıyorduk.

Yine de bir köşeye geçip beklemeye başladık.

" kanka Ben parti deyince üç beş kişi oturup müzik dinliyorlardır falan diye düşündüm. Bu baya bildiğin parti."

" e Ozan' da parti Demişti zaten ama yine de ben de şaşırdığımı inkar edemem."

imkansızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin