18

1.3K 150 107
                                    

Yatağa yattığım da heyecanla, yeni gelinler gibi gerginlikle dolup taşıyordum.

Görende beni birazdan gerdek gecesine girecek sanırdı. O kadar büyük sıkıntı oturmuştu ki içime ,kendimi rahatlatmaya çalışıp duruyordum.

Alt tarafı birlikte aynı yatakta uyuyacaksın sakinleş , adam seni öpmeye gelmiyor Diyerek kendime telkinlerde bulunsam da , birlikte uyumak bile benim için çok büyük bir şey olduğu için , sakinleşmek pek mümkün olmuyordu.

Stresten midem isyan bayrağını çekip , beni rahatsız etmeye başlamıştı bile.

Suratıma soğuk su çarpma fikriyle ayağa kalktım.

Banyo dolu olduğu için , mutfak da hızlıca elime yüzüme su sürdüm.

Biraz daha iyi hissedince , balkona çıkıp biraz nefes aldım.

Ne kadar zaman geçmişti bilmiyorum ama arkadan Ozan'ın seslenmessiyle kendime geldim.

"Sigara mı içiyorsun." Diye sorduğunda olumsuzca başımı salladım.

" e soğuk hadi gelsene madem." Dediğinde

" tamam." Diyerek bende içeri adımladım.

Yatak odasına geldiğimiz de , az önce suyla yüzümü yıkamamışım gibi yine vücudum yanmaya başlamıştı.

" hangi tarafta yattığın fark eder mi?" Dedi .

Gerginlikten konuşmayı unuttuğum için olumsuzca başımı salladım.

"Tamam o zaman ."Diyerek bulunduğu yerden yatağa girdi.

Biraz dikildikten sonra çok dikkat çektiğimi fark edip , ben de diğer taraftan yatağa girdim.

Yatak oldukça genişti. İkimiz de yatağın iki en köşesine kurulmuştuk.

" daha önce birileriyle yattın mı?" Dedi gülerek

Bir an ne dediğini anlamayarak

" Efendim." Dedim.

Oda gülüp bana doğru hafifçe kendini çevirdi.

" yani diyorum ki, biriyle aynı yatağı paylaşacak bir tip değilsin. Daha önce biriyle uyudun mu?"

" hee." Dedim bende ne demek istediğini salak gibi anca anlarken.

" yani kalabalıkta uyumaya alışkınım ama yatağımı daha önce kimseyle paylaşmadım."  Dedim yetimhaneyi düşünerek.

" umarım rahatsız etmem . Ben biraz dağınık yatıyormuşum herkes öyle diyor."

" herkes ? Sürekli yatağını birileriyle mi paylaşıyorsun." Dedim içimde ki kıskançlık ateşi harlanırken.

" Hayır be oğlum. Hani arkadaşlarımla falan da kalırım. Yatarım öyle her yerde,  pek yerini yadırgayan tiplerden değilim,  yatak buldun mu hemen uyu , o yüzden de yanımda kim varmış kim yokmuş çok umursamıyorum. Arkadaşlarım da çok dağınık yattığımı söylüyor."

" Anladım. Ben yattığım gibi kalkarım çoğunlukla ." Dedim.

" tam da öyle bir tipsin zaten."

" nasıl yani."

" yatakta bile düzenli."  Dediğinde iyi bir şey mi diyor kötü bir şey mi diyor anlamaya çalışıyordum.

Çok fazla düşünmemeye karar verip sordum.

" bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi anlamıyorum." Dedim.

" iyi yada kötü manasında söylemedim ki. Böyle biri olduğun belli gibisinden söyledim. Hem ben de keşke düzenli biri olabilseydim. "

imkansızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin