İki gündür Ozan'ı görmüyordum. Okula gelmemişti. Neden gelmediğini deli gibi merak etsem de mesaj atmaya cesaret edememiştim.
Bugün umarım gelir gelmezse kesin mesaj atacağım diye düşünerek okula gittim.
Dersliğe girdiğimde yine Ozan ortalıkta yoktu. Arkadaşları ise topluca yine bana bakmaya başlamıştı .Arkadaşlarının Bana olan bakışları gün geçtikçe artmaya başlamış gibi hissediyordum. Eskiden varlığımdan haberi olmayan insanlar, bugünlerde bakışlarını sürekli üzerimde tutuyorlardı.
Sessizce yerime geçip oturdum. Bir süre daha rahatsız hissetsem de, oraya baktığımda kendi hallerinde konuşmaya başladıklarını görüp rahatladım.
Ders başladığında Ozan'ın bugünde gelmeyeceğini düşünüp mesajlar kısmına girdim.
Ozan'ın üstüne tıkladığımda yazıp yazmamak konusunda hala kararsız kaldığım için uzunca düşündüm.
Necmi'nin "yaz artık." Diyen cümlesiyle kendime gelip
" emin misin ?" Diye sordum.
" eminim yaz . O yokken ruh gibi geziyorsun en azından nerede olduğunu öğrenirsin de hepimiz rahatlarız senin şu hastalıklı halinden. "
" normalim ben."
" Evet inanılmaz normalsin hatta o kadar normalsin ki sabah az daha eziliyordun."
" dalmıştım sadece."
" bende onu diyorum işte. Neden daldığını ikimiz de biliyoruz. Eziyet çektirme kendine sor gitsin. Sonuçta artık arkadaş sayılırsınız bunda yanlış bir şey yok."
" tamam." Dedim ve derince bir nefes aldım .
" ama ne yazacağım." Diye söylendiğim anda Necmi ayağıma bir tane patlattı.
" istiyorsan nasa hakkında bilgilendirme yazısı yaz umurumda değil dersi dinliyorum sus artık." Dedi.
Bende kafamı sallayıp tekrar telefona gömüldüm. Hala kafam da tam olarak ne yazmalıyım diye düşünüp duruyordum. En sonunda
BEN: Ozan merhaba rahatsız etmiyorumdur umarım. Bir kaç gündür okula gelmiyorsun merak ettim iyi misin ?"
Yazıp gönderdim.
Gönderdiğim anda , yazdığım yazıdan dolayı anında pişman oldum.
Böyle çok meraklı gibi oldun be salak diye düşünüp tam mesajı silecektim ki anında görüldü olmuştu.
" sikeyim." Diyerek telaşlandım.
" ne oldu ?" Dedi Necmi.
Attığım mesajı gösterdiğim de ne var bakışı attı.
" ya görmüyor musun sanki çok ilgili gibi oldu mesaj. " Dedim.
" ya sabır tam malsın oğlum sen normal mesaj bir şey yok." Dediğinde
" emin misin bak beni kandırmaya çalışma."
" Tuna sen harbi git gide salaklaşıyorsun oğlum . Normal mesaj hiç bir şey yok bu mesaj da ."
" Of hemen de gördü zaten ben silecektim."
" ya harbi malsın." Dediğinde mesaj gelmesiyle irkildim.
" ben bakamayacağım galiba." Dediğimde kafama bir tane şaplak yemiştim bile.
Sonra Necmi'nin haklı olduğunu düşünüp mesajı açtım.
OZAN: Merhaba Tuna .senden mesaj beklemiyordum şaşırdım. Birazdan okuldayım konuşuruz.
Yazmıştı. Okula gelecek olduğunu okuduğumda kalbimin ritminin anında değişmesi, kendi kendime gülmeme sebep oldu.