25

860 118 31
                                    

Ellerini yüzüme koyup , öpücüğü daha da alevlendirirken olanları hala anlamlandıramıyordum. Bedenim bunu yapmak istesede ruhum resmen çığlık çığlığa bağırıyor gibiydi. Alkol ise ruhumu bastırmakta oldukça işe yaramıştı. İlk öpücüğümü böyle kaybedeceğimi hiç düşünmemiştim. Elimle ceketini tutup ona ayak uydurmaya çalışsamda çok başarılı olduğumu sanmıyordum. Hem nefesimde kesilmiş gibiydi hafifçe kendimi geri çekip boş gözlerle Tolga'ya bakmaya başladım.

"Fazla mı geldi? " Diye soru soran Tolga 'ya bakıp derince iç geçirdim.

"Bu benim ilk öpücüğümdü. Çok kötü sanırım." Dedim .

Düşündüklerim filtresizce dilimden dökülüyordu.

Beklemediğim bir şekilde Tolga sınırsızca gülmeye başlayınca , sinirlendiğimi hissetmeye başlamıştım. Kaşlarımı çatıp bakmaya başlayınca , elini kaşlarımın üstüne getirip , hafifçe okşadı.

"Kızma hemen , hiç öpüşmemiş olmanı beklemiyordum bu konu ayrı ama gülmemin sebebi başka. istemediğini düşünüp geri çekildin sanmıştım... altından böyle bir sebep çıkması gülmeme sebep oldu özür dilerim." Dediğinde ben hala ellerinin yüzümde gezmesine alışmaya çalışıyordum.

" isteyip istemediğimi bilmiyorum açıkcası . Alkol doğru düşünmemi engelliyor." Diyebildim gözlerine bakarken.

Tolga ise söylediğim cümle üzerine eğilip dudaklarıma bir buse kondurdu ve

"Bu sana yanlış mı hissettiriyor." Diye sordu.

Olumsuzca kafamı salladım. Gerçekten yanlış gelen fiziksel bir dürtü hissetmiyordum. Sadece karşılıksız aşkıma vicdan azabı duyuyordum ve bu da normal olmamalıydı. Anın tadını çıkartmak isteyen yanım ağır basıyordu. Hayatımda ilk defa biri beni görüp fark etmişti , ben de biraz oluruna bırakmaya karar verdim.

Öylece bana bakarken bu sefer dudaklarına doğru uzanan ben olmuştum. Anında karşılık verip , beni öpmeye devam ederken arada mırıltı şeklinde

"Hımm fena değil." Demişti. Bunun üzerine elimle koluna vurup gülmeye başlamıştım. O da benimle birlikte gülmeye başlayınca ikimiz de normal bir şekilde oturur hale gelmiştik.

"Üşümedin mi?" Diye sormasıyla

"Üşüdüm aslında." Dedim.

"Hadi ozaman." Diyerek elini uzattığında bir kaç saniye eline baktım. Sonra ben de elimi uzatıp ayağa kalktım. Elini çekmesini beklerken elimden tutup benimle yürümeye başladı.

Ne yapıyor bu diye düşünürken karşıdan karşıya geçtik. Elimi hala bırakmaması üzerine ben geri çektim.

Hafifçe kendini bana çevirip

"Rahatsız mı oldun?" Diye sordu.

"Elimi tutmandan değil ama birilerinin görme olasılığı beni rahatsız etti . Malum ikimiz de erkeğiz sonuçta." Dedim.

"Hı evet zaten kalabalık yere gelince bırakacaktım. Rahatsız olmanı asla istemem. "

"Tamam." Dediğimde yanaklarımın nasıl al al olduğunu hissedebiliyordum.

İçeri girdiğimizde Necmi

"Oğlum dışarısı çok mu soğuk lan donmuşsun resmen." Diyerek ellerimi yanaklarıma koydu.

Ben de bir şey demeyerek bir beş on dakika daha sessizce oturdum. Tolga tam karşımda oturduğu için arada bana bakıp gülümseyip konuşmaya devam ediyordu. Bense alkolün etkisinden sıyrılmaya yavaşça başlamıştım. Olanlar kafamda bozuk plak gibi sürekli dönüp duruyordu. Ben az önce biriyle öpüşmüştüm ve bu öpüştüğüm kişi tam karşımda bana sırıtıp duruyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

imkansızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin