" korku filmimi izliyoruz şimdi." Dedi elinde biralarla koltuğa yerleşirken
" Evet ama sana içme demiştim."
" sadece bir tane olur mu?" Dedi bana masum masum bakarak
" Pekala." Diyerek ,bende iyice bulunduğum koltuğa yayıldım.
Biraları açıp , filmi başlatmıştık. Daha beş dakika olmamıştı ki Ozan
" kesin bu çocuğun içine girer şeytan." Diyerek konuşmaya başladı.
"Şişşt." Diyerek elimle onu dürttüğümde tekrar sessizlikle birasını yudumladı.
Bir beş dakika daha geçmeden tekrar bana dönüp
" bak bu da çok şüpheli gözüküyor buna da girebilir ." Deyince istemsizce güldüm.
" konuşmadan film izleyemeyenlerden misin sen de?" Dedim hala gülümsemeye devam ederken
" tamam sustum ." Dediğinde , ben filme tekrar odaklanmaya çalıştım.
Yanımda onun olduğunun bilincinde , kafamı filme vermek zor olsa da, onunla geçirdiğim yaptığım her şeyin tadını çıkartmak istiyordum. Bu yüzden kendimi filme kaptırmaya çalışarak izlemeye devam ettim.
Gerçekten yarım saat hiç konuşmadan film izlemeye devam etti.
Elimizde ki biralar bittiğinde , birden filmi durdurup
" burada kalsan hiç mi uyuyamazsın. " Dedi.
Dediği şeye hafifçe gülümsedim.
Tabi ki yanında deli gibi kalmak istiyordum ama amalar vardı işte. Ozan'ın bana her yakın tavrı , yanlış şeyleri daha çok düşünmeme ve bazı şeylere daha çok tutunmamı sağlıyordu.Asla benimle olmayacağını bilsem de içimde yeşeren o umut taneciğini görmemezlikten gelmekte zorlanıyordum, onunla her bir şeyler yaptığımda , içimde ki ümit duygusu daha çok gün yüzüne çıkıyordu.
Hem yanında olup her anına şahit olmak istiyordum , hem de bu yaptığım şeyin bana zarar vereceğini biliyordum.
Yine uzun uzun düşündüğümü fark ettiğimde kendime gelip
" içki yüzünden diyorsan ben gerçekten eve kendim gidebilirim. Sen iç içkini." Dedim.
"Ne alakası var Tuna. Oturuyoruz film izliyoruz birer bira daha açarız , keyifli yani ortam o yüzden soruyorum . Yoksa içmesem ölmem ."
" temiz çarşafların var mı? " Dediğimde gülümsedi.
" dur bak sana annemlere ait olanları çıkartırım . Onlar çok nadir gelir ve annem kullandıktan sonra hep yıkar . Yani hep temizler ." Dedi .
" Pekala."
" kalıyor musun yani."
" kalıyorum."
" oh be getiriyorum ikinci biraları."
" tamam bende Necmi'ye haber vermeliyim."
" tamam sen ara." Dediğinde, o mutfağa , bende balkona çıkmıştım.
Necmi'nin tepkilerinden korksam da , korkunun ecele faydasının olmadığını bildiğimden arama tuşuna bastım.
" Efendim Tuna."
" Necmi ne yapıyorsun ?"
" iyi ödeve devam sen ne yapıyorsun?"
" iyi bizde işte film izliyorduk."
" film mi izliyordunuz?"
" Evet. "
" ders çalışmaya diye gidip , film izleme işine nasıl geldiniz."