1.rész

2.4K 47 5
                                    

Végre péntek van, alig vártam a hétvégét hosszú volt a hét az irodában. Ma meglátogatom anyumékat és maradok egészen vasárnapig.
Ezer éve nem voltam otthon, én a városban lakom ők pedig már mind a ketten nyugdíjasok így kiköltöztek a város melletti kis faluba, bár közel laknak de sajnos mégsem találkozunk annyiszor mint kéne.
Várom, tényleg rám férne egy kis pihenés végre és talán kicsit elszakadok a legjobb barátomtól is mert az őrületbe kerget az utóbbi időben. Imádom őt tényleg, de most már megőrjít, na mit talált ki, na mit? PASIT akar találni nekem pff.. na még mit nem, addig álljon féllábon! Nagyon jól elvagyok egymagam is nem kell pasi, se kaland, se senki és úgyse találna, még hogy én kelljek valakinek jó vicc, habár titkon reménykedek hogy majd egyszer találkozok valakivel aki elfogad olyannak amilyen vagyok...
Mobilom csörgése ránt vissza a valóságba Peter az a legjobb barátom így egyből felveszem.
-Szia
-Szia csajszi végeztél mára? Mikor indulsz? -kérdezi kicsit túl lelkesen is
- Igen mára ennyi megyek haza összepakolok és már megyek is anyuékhoz!
-Baj van, mért hívsz?
- Dehogy, minden oké csak gondoltam felhívom a legjobb barátom és érdeklődök utána, de ha zavarlak akkor lerakom!
-Dehogy zavarsz, de tudod hogy meló után megyek, tegnap és tegnapelőtt is már elmondtam. Na kivele mit akarsz, túl jól ismerlek tuti van valami más is amit szeretnél kivele!
Hallom hogy nevetgél és motyog a bajsza alatt, valamit akar aztán végre megszólal
- Lu kérlek ne haragudj rám, de a te érdekedben is tettük- mi a fene ki és mit tettek mostmár ideges vagyok.
- Beszélj..
-Ma nem mész anyudékhoz. ma velem jössz egy ..
- Mi a fene, mi az hogy nem megyek Te meg mi a frászról beszélsz itt nekem
- Beszéltem anyuddal és ő is egyetért velem hogy elkell jönnöd ma velem egy vakrandira.- ez megörült minta nem ismerne, tudja hogy nem járok ilyen helyekre még nagyon szórakozóhelyre se megyek, sőt tovább megyek a társkeresőn se vagyok fent ahogy mondtam, nem kell pasi!
- Te megörültél, sehova se kell mennem, és hogy belerángadtad anyumékat is Te nem vagy normális, haza megyek és kész!- feltudtam volna robbani az idegességtől
- Haza is mész, csak nem ma, ma velem jössz. Jól fogod magad érezni ígérem és hátha a nagy ő is ott lesz, pár órát kibírsz igazán- hát ezt erősen kétlem...
-NEM! Engem nem rángadsz el ilyen helyre az tuti. Peter tudom hogy segíteni akarsz, de elég volt többször megpróbáltuk, soha nem jött még össze, nem kellek senkinek, nem vagyok egy topmodell alkat ezt te is látod, még szépnek se mondanám magam. Aki elmegy egy ilyen "vakrandi" nevezetű találkára az nem életre szóló lelkitársat keres csak egy jó dugást maximum!
-Nem értelek miért húzod le így magad szép vagy, igen van mit fogni rajtad, de vannak olyan pasik akiknek ez tetszik ezt nem tagadhatod, hiszen volt már több kapcsolatod is!
- Igen ez igaz és nézd mire mentem vele, ja tudom már semmire, mert egyik sincs már meg, senkinek nem kellettem. Mind a múlté vagy becsaptak, megcsaltak, átvertek, megaláztak, kösz de erre újra nem vágyom.
- Igen igazad van tudom, de nézz rám én se adtam fel én is keresem az igazit, tudom hogy ott van valahol a nagy világban nem adhatod fel!- tudom hogy igaza van és vágyom is rá, végre valakire akire számíthatok akit szerethetek aki engem is szeret de jó is lenne. Basszus igaza van, adok neki még egy utolsó esélyt de ennyi nincs több.
-Rendben, még most utoljára de nem ígérek semmit! Nyitott leszek de ha nem jön össze abba hagyod ezt a kerítő szerepet!- remélem a hangomból leesik neki hogy ez az utolsó utáni ilyen hogy beadom a derekam de a fenébe is én is elkezdtem reménykedni, mi a fene ütött belém.
-De jóóó, nem bánod meg ígérem! Este 7re legyél kész, érted megyek!
- Rendben, de ugye kiöltözni nem kell?
- Nem, de azért ne melegítőbe gyere ha kérhetlek - francba pedig milyen kényelmes lenne, nevettem el magam
- Majd igyekszem valami ruhát előkaparni! Viszont ha más nem lenne akkor én elis köszönnék, ugyanis haza kell mennek készülődni.
- Rendben, hagylak is akkor este Lu szia
- Szia Peter!
Lerakva a telefont, gyorsan össze pakoltam és már indultam is haza, hiszen elkellet készülnöm, bár bele élni nem akartam magam tudom hogy mennek ezek a randik, nemegyen voltam már, eddig sose jött össze, mindig csalódtam vagy negbántottak, ez most se lesz máshogy úgy érzem, de megígértem Peternek hogy pozitívan állok hozzá, most utoljára megpróbálom. adok neki egy esélyt de ennyi.

Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!Where stories live. Discover now