18.rész

1K 39 0
                                    

Erős fejfájásra ébredek, bassza meg, mi a fene történt?
Megpróbálok magamhoz térni, lüktet a fejem és a szememet is alig bírom kinyitni. Erőt veszek magamon és megpróbálok felülni.

-Csipkerózsika felébredtél végre?!-szólal meg hirtelen Pet a hátam mögül
-Mi a fene történt? Itt aludtam?-hirtelen azt se tudom merre vagyok arccal előre
-Hát egy kicsit túl sokat ittunk az este és bealudtál!-mosolyog rám
-Hány óra van?
-11 óra múlt, elég sokáig aludtál, de ne aggódj betelefonáltam a munkahelyedre, hogy rosszul érzed magad, ìgy ma otthonról dolgozol.
Bassza meg, de legalább ez elvan intézve, hála Peternek!
Úristen, Haunterről megfeledkeztem! A telefonomért nyúlok és látom van 3 olvasatlan üzenetem és 7 nem fogadott hívásom tőle. A francba, elég nagy szarban vagyok úgy érzem. Megnyitom az első üzenetét.

Haunter: Szia édes! Merre vagy? Peter elég sokáig magánál tart!🙂 Tudom, régen találkoztatok, biztos sok megbeszélni valótok van, de azért siess hozzám! Csók 😘

Haunter: Luna!? Minden rendben? Hívtalak de nem vetted fel, kérlek írj rám, hogy tudjam jól vagy!

Haunter: Beszéltem Peterrel, mondta kiütötted magad! Írj ha felébredtél! Szia!

Rohadt jó!! Biztos haragszik rám! De nem tehetek róla, hogy kidőltem, nem igaz? Most magamat próbálom meggyőzni? Szánalmas vagyok és bűzlök! Minél előbb el kell mennem  
letusolni!
-Kész a kávé Lu!-mondja Pet
-Köszi, de előbb gyorsan lefürdenék és Hauntert is fel kell hívnom! Nagyon mérges volt mikor felhívott?
-Azt nem mondanám, inkább aggódott mert nem ért el.-mondja
-Kicsit össze szedem magam és felhívom!

Gyorsan elmegyek letusolok, hajat és fogat mosok. Kezd végre emberi formám lenni. Pettől kapok egy pólót és egy boxert, majd a szoknyát ráhúzom, senki nem fogja észre venni amíg haza nem érek. Fürdés után megiszom a kávém és elszívok egy cigit, most úgy érzem a Haunterrel való beszélgetésem előtt kelleni fog!
Na jó Luna, ess túl rajta! A telefont a kezembe veszem és felhívom a barátomat! Nem veszi fel! Ennyire haragszik? Írok neki!

Én: Ne haragudj, kicsim! Annyira sajnálom! Most megyek haza Pettől, ma otthonról dolgozok! Hívj ha megkapod az üzenetet és rá érsz, tudom, hogy ma bent leszel a bárban! Csók 😘

Elköszönök Petertől és haza indulok. A nap folyamán elintézek egy-két telefont munka ügyben, de a gondolataim Haunter körül forognak! Még mindig nem válaszolt, tényleg ennyire haragszik rám? Kicsit gyerekesen viselkedik, megértem, hogy mérges, de ezt már túlzásnak érzem. Meg is írom neki, nem haragudhat rám azért mert a legjobb barátommal töltöttem az estét és jól éreztük magunkat.

Én: Haunter, sajnálom tényleg de többször nem kérek bocsánatot! Tudom, hogy vártál rám és szörnyen érzem magam miatta, de tudtad hol vagyok és igen kicsit sokat ittunk de nekem is jár a szórakozás! Hiányzol! 😢

A nap elég gyorsan eltelik, Haunter még mindig nem válaszolt és nem is hívott! Most már én vagyok mérges! Döntöttem, elmegyek a bárba és a kedvére teszek. Tegnap megemlítette, hogy neki nem veszek fel szoknyát, na most figyel édes!

Térd felett végződő farmerszoknya, mély kivágású felső aminek a hátulja tiszta csipke. Imádom. Telitalpú szandál, egész elfogadhatóan nézek ki. Hajamat begöndörítettem és szemceruzán és szempillaspirálon kívül semmi mást nem használtam.

Taxival a bárba megyek. Jack van a pult mögött oda lépek hozzá.
-Szia, Hauntert keresem bent van?- kérdezem
-Hú, bassza meg de jól nézel ki! Az irodában van, menj csak!-mondja
-Köszi, megtalálom!
Elindulok az iroda felé, most már kicsit izgulok. Az ajtó előtt megállok és nagy levegőt veszek.-Menni fog, gyerünk Luna!
Benyitok az ajtón, még csak nem is kopogok. Az asztal mögött ül, rám emeli azokat a kék szemeket, de nem szól semmit. Bemegyek és becsukom magam mögött az ajtót. Haunter felkel és odajön hozzám rám néz és a falnak dönt. Kezeimet a fejem felé emeli és neki esik a számnak, alig kapok levegőt csak úgy falja az ajkaimat, harapdálja a nyakamat.
Istenem, csak ne hagyja abba, még többet akarok! Majd végül befejezi amit csinál és rám néz.

-Eszméletlenül nézel ki édes, annyira kívánlak, kellesz nekem. Megörülök érted!

Nem akarok tovább várni, kívánom őt!

-Vigyél haza, otthon folytatjuk....

Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!Onde histórias criam vida. Descubra agora