Haunter:
Mikor meglátom az irodám ajtajában, nem tudom levenni róla a szemem. Fantasztikusan néz ki, meg se érdemlem őt!
Igen, mérges voltam rá, de nem csak ezért nem válaszoltam neki ma! Csütörtökön amikor elutazik én is elmegyek a városból, beszélnem kell Billel, nem bírom ezt tovább csinálni, elég volt, lesz ami lesz befejeztem! Hétvégén mindent elmondok Lunának, de most, semmi mást nem akarok csak csókolni, érinteni őt. A farkam a nadrágomban, fájdalmasan figyelemért könyörög. Lunához lépek, nem mondok semmit, csak vadul csókolni kezdem, lefogom a kezét és a feje fölé húzom, nem akarok távolságot köztünk, most nem!
-Vigyél haza, otthon folytatjuk!-mondja
Nem sokat bíbelődök, az asztalhoz lépek fogom a kocsikulcsom, bezárom az irodát és már kézen fogva megyünk az autóm felé. Gyorsan elköszönök Jacktől megkérem, hogy ma ő zárjon.
Lunával az autóban ülve száguldok a lakásom felé. Nem szólunk egymáshoz, feleslegesek a szavak, én tudom mit akarok csak abban bízok, hogy ő is így van ezzel. Nem látok rajta félelmet vagy kételkedést. Talán egy kicsit izgul, de én is.
Bassza meg, akarom őt, soha életemben nem akartam ennyire semmit és senkit még.
Lakásomhoz érve, kézen fogom és így megyünk be. Ahogy az ajtó bezáródik, magamhoz húzom és megcsókolom.
A szája olyan édes és puha, egész nap tudnám csókolni. Kezemet a derekára rakom, így simogatom a csípőjét a hátát, majd a fenekére csúsztatom, erősen rámarkolok, a számba nyög. Megszakítom a csókot és a háló felé húzom! A szobába érve, villanyt szeretnék kapcsolni de megállítja a kezem.
-Ne, hagyd lekapcsolva!-kérlel
-Azt már nem édes, látni szeretnélek!
Felsóhajt de bólint! Tudom, hogy nincs kibékülve a testével, de itt az ideje, hogy megértse végre úgy akarom ahogy van!
Megőrjít ez a nő!
Lassan elindulok felé, megfogom a derekát és megfordítom, el kezdem lehúzni a hátán a felsőjének a cipzárját majd a melltartója kapcsát is kioldom. Segít levenni magáról, de nem fordul felém, érzem a bizonytalanságát, így a füléhez hajolok és belesúgok:
-Semmi baj, gyönyörű vagy és vadító főleg ebben a mai szerelésben. A farkam fájdalmasan szeretne kijönni a nadrágomból, de ha nem állsz készen, nem erőltetem!
Megfordul de még mindig a mellét takargatja. A nyakához hajolok elkezdem csókolni majd szép lassan lejjebb araszolok a számmal, felsóhajt és leengedi a kezét. Érzem, hogy megadta magát! Lassan az ágyra hátrálok vele és leültetem, rá nézek és amint meglátom az engedélyt a szemében meg szabadítom a szandáljától, bár szívesen megdugnám, hogy csak az van rajta, de nem most! A szoknyája következik, már csak a fekete csipke tanga van rajta azt is lehúzom róla. Próbál elbújni előlem de nem engedem, tudnia kell, hogy mennyire gyönyörű és kívánatos! Közelebb hajolok és csókolni kezdem, minden apró négyzetcentimétert végig csókolok rajta és addig abba se hagyom míg az öléhez érek. Annyira forró és nedves csak nekem és ezt kibaszottul imádom. Felsóhajt!-Kérlek Haunter, nem tudok tovább várni!-mondja
-De türelmetlen valaki!-mosolygok rá
Megszabadulok minden ruhámtól és az ágyra döntöm. A testsúlyommal a matracra szegezem, legszívesebben megfognám felemelt csípőjét, miközben szélesre tárja combjait, szinte üdvözölve engem, de hallanom kell, hogy minden rendben és akar engem!
-Édesem, most még nemet mondhatsz, de félek később már nem tudnék leállni!-mondom
-Akarlak!
Nekem ennél több nem is kell, szenvedélyesen megcsókolom. Egyik kezét közénk csúsztatja és marokra fogja a farkamat. A döbbenet megállít. Mozdulatlanná dermedek, megborzongok. Be kell hunynom a szemem, hogy összpontosítani tudjak.
-Kell egy óvszer Haunter!-erre kinyitom a szemem és ránézek.
-Nem szedsz tablettát?-kérdezem, mert önzőség tudom, de nem akarok semmilyen akadályt közénk.
-Nem!-Ingatja a fejét, a francba sebaj, a fiókhoz nyúlok és kiveszek egy óvszert, felhúzom, és a lába közé térdelek! Hirtelen megragadja a farkamat és a bejáratához igazítja. Teljesen nedves, készen áll rám, de így is lassan nyomom belé magam. Bassza meg annyira szűk, nekem végem van! Egyik karommal alulról átfogom a combját, hogy szélesebbre nyissa a lábát magam előtt, aztán egyszerűen leszorítom és dugni kezdem. Állati ösztön munkál bennem, ki be mozgok benne amíg meg nem érzem, hogy mindjárt elélvez.
-Gyerünk holdacska élvezz el nekem!
-HAUNTER...
Lassítok a mozgásomon, így elnyújtva az orgazmusát, remeg alattam. Én is érzem, hogy közel a csúcs lökök rajta még párat és elélvezek, belefeszülök miközben a gyönyör utolsó cseppjét is kiélvezem. Egymásra nézünk, megcsókolom, végre boldognak látom!Most már biztos vagyok benne, hogy ő a végzetem....
YOU ARE READING
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...