Haunter-Mi a fene haver nem tudsz kopogni!
Viharzik be a legjobb haverom az irodámba.
-Szevasz haver mizu?
-Nem hallottad amit kérdeztem? Nem tudsz kopogni?
-De hallottam de kurvára nem érdekel, nem felejtettél el valamit esetleg?- néz rám kérdőn de sajnos nem jut eszembe semmi. Elvagyok foglalva elég sok munka összejött és itt a bár is amit vezetnem kell!
-Nem rémlik bocs haver!
-Félórája várok rád a pultnál!-basszus úgy volt elmegyünk ma inni valami új helyre, de ez csak a látszat Timothy csak nőket akar felszedni és ágyba cipelni!
-Bocs Tim kiment a fejemből ne haragudj, de rohadtul úszok a melóban!-ahogy látom a fején nem igazán tetszett a válaszom.
-Pont leszarom, megígérted bassza meg! Elmegyünk és kész jössz nekem eggyel a múltkori miatt!-tudom hogy igaza van de..
-Rendben 5 perc és mehetünk!
-Pazar akkor a pultnál várlak- ezzel kiment és becsukta maga után az ajtót.
Remek ehhez most rohadtul nincs kedvem, de igaza van megígértem.
Gyorsan bementem a fürdőbe kicsit felfrissítettem magam a hajamat összefogtam, pénztárca, kocsikulcs és már mehetünk is.
Kimentem az irodából az ajtót kulcsra zártam- nem kell hogy a kíváncsiskodó alkalmazottjaim olyat találjanak amit nem szeretnének tudni és látni.
Timothy a pultnál ült és Jackel beszélgetett éppen így odaléptem és leültem a barátom mellé.
-Na mi van nem megyünk?-próbáltam kicsit idegesíteni.
-Fogd be egész eddig rád vártam, most már megiszom a felesem amit kikértem amúgy neked is kértem.-remek basszus nem vagyok egy nagy alkohol fogyasztó de elfelejtettem, megváratattam így inkább úgy döntök befogom a pofám és a kedvében járok.
-Alapozásnak elment de most már menjünk végre- mondta Timothy
-Jól van menjünk de sokáig nem leszek ezer dolgom van még!
-Leszarom ma csak velem leszel és kész.
-Hú haver ez elég buzis volt, inkább tényleg menjünk mielőtt még szerelmet is vallasz itt nekem- nevettem el magam
-Nagyon vicces vagy de nem bukok az izmos, tetovált, szőrös mellkasú FÉRFIAKÉRT te hígagyú barom, habár a szőke haj és kék szem az jöhet de ha lehet akkor női alakban és nagy mellekkel.- forgattam a szemem a haverom megjegyzésére alpári de hát ő ilyen.
-inkább menjünk te fasz! Minél előbb felszedsz valakit annál előbb szabadulok tőled!-mondtam mosolyogva.Timothy valami új bárba akart menni ami nemrég nyílt a belvárosban. Számomra nem konkurencia hiszen ez nem olyan bár volt mint az enyém ez inkább egy pub ahova az emberek meló után beülnek egy koktélra beszélgetnek és hazamennek ennyi. Karaoke estéket tartanak, meg kéthetente 10 perces rapid randikat, bár ezek csak tervek egyenlőre!
-Ez az!-szólalt meg mellettem Tim kirántva a gondolataimból.
-Mondom a tervet bemegyünk iszunk és felszedünk 2 szexi csajt akit halálra kefélünk-neveti el magát Tim
-Ez te vagy haver én nem ilyen vagyok! -nem vagyok a kalandok híve bár kapcsolatot se keresek. Nem vetem meg a szexet félre ne érts csak nem egy random nővel akarok szexelni akin már átment a fél város. De ezt a barátom úgyse érti meg ő nem a romantika és a kapcsolatok nagy szakértője. Nem mintha én az lennék vágyom rá ez igaz de az én munkámmal erre lehetőségem sincsen egyenlőre de nagyon szeretném majd egyszer-talán.
-Én nem értelek téged- mondja a barátom - Minden adottságod megvan hozzá hiszen a nők bomlanak utánad de neked ez mégse kell és már meg ne haragudj de a nők iránti ízlésed is hagy maga után kivetnivalót de ebbe nem szólok bele, kinek a pap kinek a papné ahogy a mondás tartja, de most már menjünk be végre!Igaza van (legalábbis az ízlésemet tekintve) nem vagyok oda a csontkollekciókért szeretem ha egy nőn van mit fogni, szeretem a formás melleket és fenekeket. De ami a legjobban megfog egy nőben az a szeme és a személyisége klisé szöveg de hát ilyen vagyok.
-Rendben, menj előre- mondom Timnek és belépünk a bárba!
-Jó napot Uraim! Üdvözlöm Önöket a Moon'sban. A rapid randi estre jöttek vagy csak egy italt szeretnének elfogyasztani?-kérdezte az ajtóban a pincér
-Jó napot! A bár nekünk tökéletesen megfelel köszönjük.-mondtam
-De lehet később megnézzük a felhozatalt ezen rapid izén- mondta Tim és kacsintott egyet a pincérre!
Szemforgatva mentem Timothy után a bárba nem értem hogy tud ezzel a pöcs viselkedéssel nőket felszedni de megy neki a lényeg ez! Helyet foglalunk a bárnál én kérek egy sört Tim pedig egy whiskyt. Timet hamar elveszìtem a csapos lánynak csapja épp a szelet de nem is baj így egy kicsit legalább körbe tudok nézni ezen az új helyen! Egyszer csak valami (bocsánat valaki) felkelti az érdeklődésem, hangos nevetésére oda kapom a fejem a terem végén áll egy férfival és csak nevet de úgy igazán. Megbabonázva nézem a lányt, magas de nem olyan magas mint én fekete farmer és zöld blúz van rajta ami kicsit takarja a hátát de mutat is belőle valamit. Formás fenék, mellei nem nagyok de nem is kicsik a kezemben pont elférnének - ez meg mosolyogtat. Van mit fogni rajta, nem vékony de nem is kövér inkább mondanám telt alkatúnak és a szemei bassza meg eltudnék veszni bennük!Úgy érzem bajban vagyok!!!
YOU ARE READING
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...