4.rész

1.3K 40 0
                                    

Megérkeztünk Pettel a bárhoz szerencsére elég gyorsan találtunk egy szabad helyet ahova letudtok rakni az autót. Nem volt egy nagy tömeg, lehet még nagyon korán volt vagy csak kevés emberhez jutott el a hír hogy új bár nyílt a belvárosban.
Ennek én kifejezetten örültem nem vagyok oda a tömegért sajnos nem érzem magam kényelmesen feszengek ha sok ember vesz körül.

-Gyere menjünk be - szólt Peter mellőlem
-Jól van menjünk!
Az ajtóhoz érve egy kedves srác fogadott minket!
-Üdvözlöm Önöket a Moon'sban!
Rapid randi estünkre érkeztek vagy esetleg csak innának valamit?!-kérdezte
-A randi estre jöttünk de lehet egy kicsit koraik vagyunk-mondta Pet
-Semmi gond 10 perc múlva az is kezdetét veszi nincs az olyan messze addig ajánlom a másik teremben a bárunkat kérem menjenek és igyanak valami frissítőt-mosolyodott el a pincér.
-Köszönjük szépen!- mondtam és én is viszonoztam a mosolyát!
Elindultunk a bár felé a barátommal, de csak nem tudtam megállni hogy ne tegyem szóvá tévedését.
-Azért engem jól átvágtál-mondtam mosolyogva- Azt mondtad "vakrandira" jövünk de ez akárhogy is nézem nem az!
-Nem mindegy vakrandi vagy rapid randi lényegtelen a lényeg hogy itt vagyunk és jól érezzük magunkat-nem jegyeztem meg hogy a kettő nem ugyanaz de nem akartam megbántani megígértem hogy megpróbálom jól érezni magam de az igazság az hogy ez elég nehezen ment bármennyire is szerettem volna.
-Igazad van megígértem, de azt nem hogy nem leszek szőrszálhasogató ennyi nekem is jár!
-Remek, kezdek félni mit tartogatsz még szegény hapsiknak, akik gyanútlanul ülnek le hozzád ismerkedni. Férfiként közelednek de töketlenül távoznak-mondja a barátom!  
Feltört belőlem egy önfeledt kacaj, hátravetett fejjel nevetek! Azért ennyire nem vagyok szörnyű! Vagy igen??
-Azt hiszem akadt egy hódolód! A bárnál ül és éppen téged vesz szemügyre-mondja Pet a mosoly egyből az arcomra fagyott.
-Mi?! Kiről beszélsz?- fordultam volna meg de Pet elkapta a kezem így vissza tartott attól hogy oda forduljak az említett sráchoz!
-Peter mit csinálsz? Miért nem nézhettem meg?!-kérdeztem kíváncsian!
-Mert akkor rájön hogy szóltam és kíváncsi vagyok ide mer-e jönni lássuk elég tökös-e!!
-Hát engem nem érdekel ez a fajta játék ha akarok oda fordulok és kész- nyilván megtettem odafordultam de bár ne tettem volna mert amit láttam.. jajj nekem!!

A pultnál ült az egyik kezében egy sör volt a másikat a pulton tartotta fekete ingének ujja feltűrve így kilátszodott izmos tetovált keze szexi volt azt meg kell mondani. Fekete koptatott farmer volt rajta-szereti a feketét gondoltam magamban ez egyértelmű- mosolyodtam el a megállapításomon.
Egy egyszerű tornacipő volt rajta. Ez tetszett laza volt. Ráemeltem tekintetem bár ne tettem volna, haja szőkésbarna félhosszú összevolt kötve  egy-két rövidebb tincs a füle mögé tűrve. A szeme mint az óceán kékje, igéző arcát borosta fedte és rengeteg tetoválás borította nem csak a kezét és az ujjait de a nyakán is látszódnak a rajzok. Van egy olyan érzésem nem csak ezeken a helyeken van tele varrva. Tekintetünk találkozik szája mosolyra görbül de elkapom a tekintetem ez nem jó nagyon nem jó.
Ki kell mennem a friss levegőre de azonnal!
-Pet ki kell mennem a levegőre kell egy cigi! MOST!- igen tudom a dohányzás egészségtelen nem kell a kioktatás de szerencsére csak koca bagós vagyok csak akkor cigizek ha ideges vagyok.
-De most fog kezdődni a rapid randi nem mehetsz most ki!-mondta
-Visszajövök ígérem írd fel a nevem foglalj egy helyet, ha egy kicsit kések még nem dől össze a világ basszus!
-Rendben, de siess! Amúgy minden rendben ne menjek veled, kicsit sápadtnak tűnsz?!
-Minden oké maradj csak-mondtam gyorsan és már ott sem voltam.

Bassza meg mi a fene történt az előbb abban a bárban nem értem. Kiérve elővettem egy cigit a táskámból és rágyújtottam. Kicsit jobb, kezdek megnyugodni! Vissza kell mennem Pet megöl ha sokáig váratom.
Elnyomom a cigit már fordulnék meg hogy vissza menjek de hallom hogy nyílik az ajtó és valaki mögém lép!

-Remélem tetszett amit láttál az előbb a bárban?! Még senki nem nézett meg így magának mint Te az előbb!-mondta

Ohh a fenébe ez ő most mi a fenét tegyek?!

Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!Where stories live. Discover now