21.rész

1K 33 0
                                    

Nem sokat aludtam az éjszaka. de minden percet megért.
Mindig azt mondták, hogy ennyi jó után, jön valami rossz. Félek tőle, hogy igaz lehet!

Utálom, hogy be kellett jönnöm ma dolgozni, de mielőtt holnap elutazunk még nagyon sok dolgom van. Utálom azt is, hogy itt kell hagynom Hauntert, egyre nehezebben válok el tőle.

Délelőtt telefonálgatok, egy másik céges rendezvény miatt. Gond van az ételek szállításával, meg kell oldanom a problémát, de nagyon nehéz ma a munkára koncentrálnom. A gondolataim máshol járnak. A telefonom többször is jelez de nincs most időm megnézni, majd ebédidőben meglesem.
Délután 2-re végre sikerül mindent elintéznem, így az ebédlőbe megyek és leülök végre eszek valamit.
Telefonomat megnézve látom, hogy anyu is hívott 2x és Haunter is írt. Megnyitom az üzenetet előbb.

Haunter: Szia édes! Tudom, hogy ma sok a dolgod és nem is akarlak zavarni. Be kell ugranom a bárba, de mire jössz addigra haza érek, ha mégse akkor a kulcs az ablakpárkányon van egy cserép alatt! Érezd magad otthon😉 Csók 😘

Én: Szia! Ne haragudj, most láttam csak az üzeneted, tényleg sok munka összegyűlt! Rendben menj csak intézd a dolgod, nálad találkozunk! Csók 😘

Anyut is visszahívom, biztos csak apu közelgő születésnapjáról akar beszélni.
-Szia anya! Mi újság?
-Szia kincsem!-köszön, de elég gondterhelt hangja van. Mi a fene, remélem nem történt semmi baj.
-Láttam kerestél, van valami baj anya?
-Nem is tudom, hogy mondjam el! Apád leesett a lépcsőn reggel és eltörte a kezét, de jól van ne aggódj!-mondja anya sírva.
-Mi a fene történt? Most hol van?
-Hát ment le a lépcsőn és elszédült, ráesett a kezére. Orvoshoz se akart elmenni, tudod milyen makacs. Addig könyörögtem neki míg végül elment, egyből elküldték röntgenre, ahol kiderült, hogy elvan törve, kapott egy csinos gipszet és most itthon duzzog.
A fene egye meg, legszívesebben most azonnal haza mennék de holnap elkel utaznom. Szegény apa, nem igazán a semmittevés híve. Nem tud nyugton maradni  még ennyi idősen se, neki mindig valamit csinálnia kell!
-Anya, holnap elkel utaznom munka ügyben, nem tudom már vissza mondani, de hétvégén haza megyek!
-Jaj kicsim, erre semmi szükség minden rendben! Apád csak hisztizik, de elboldogulunk! Ha kell valami esetleg míg nem vagy itthon akkor szólunk Peternek, így jó lesz? Inkább mesélj mikor ismerhetjük meg a fiatalembert?-kérdezi anya kuncogva
Apa biztos elmesélte neki vagy Pet elég gyakran beszélnek egymással, pletykás társaság pff...
Nem is baj amúgy én is szóba akartam már hozni nekik, hogy szívesen bemutatnám nekik Hauntert, de előbb vele akartam beszélni róla.
-Rendben akkor szólok Petnek is! Nem tudom még anya, elég friss a dolog.
-Ne butáskodj, ha jössz hétvégén hozd magaddal őt is!-erősködik anya.
-Lehet dolgozik, de majd megemlítem neki, anya mennem kell még dolgozom, de ha bármi van vagy kell szólj légy szíves.
-Rendben menj csak, vigyázz magadra kislányom! Szeretünk!
-Vigyázok, de ti is! Szeretlek titeket!
Lerakom a telefont, de írok Petnek, hogy mi történt és megkérem, hogy amíg nem vagyok itthon figyeljen rájuk.

Munka után kicsit idegesen indulok el Haunterhez. Aggódok apa miatt is, bár tudom, hogy jól van. Az utóbbi időben a munka is rengeteg ami jó, de fáradt vagyok! Haunterrel is minden jó, sőt túl jó, hogy igaz legyen.
A lakásához érve látom még nincs itthon, így beengedem magam. Gyorsan elmegyek lefürödni, rendelek valami kaját, mikor haza ér a kanapén ülök és tévét nézek!

-Szia holdacska! Hiányoztál.-mondja ahogy elindul felém lehajol és megcsókol majd leül mellém a kanapéra.
-Szia! Te is nekem!-mondom de kihallatszik a hangomból, hogy nem vagyok valami túl boldog egyből rá kérdez.
-Mi a baj mi történt?-ahogy meglátja az első könnycseppet az arcomon szorosan magához húz és gyengéden az arcomat kezdi el simogatni.
Annyira imádom, hogy ennyire figyelmes és kedves de most nincs kedvem semmiről beszélni, csak őt akarom!
-Majd később beszélünk most azt szeretném ha megcsókolnál, másra nem vágyom!
Ahogy kimondom már a szája a számon. Nem tudjuk abba hagyni, hirtelen megfogja a derekamat és magára ültet!
-Ne, Haunter nehéz vagyok!-mondom és próbálok leszállni róla, de nem enged.
-Nem vagy, fejezd ezt be! Elég a beszédből csókolj meg!
Csókja édes és vágytól fűtött. Keze a fenekemet markolja majd elkezdi lehúzni rólam a felsőmet és a melltartómtól is megszabadít. A nyakamat csókolgatja ahogy egyre lejjebb halad a szájával megtalálva a mellbimbómat előbb az egyiket majd a másikat is a szájába veszi. Istenem ez annyira jó.
-Haunter, ah ez annyira..kérlek...nem tudok...várniii!-próbálom megtalálni a szavakat de nem megy annyira kívánom.
Hirtelen felállít, lehúzza rólam a nadrágot és a bugyimat majd ő is teljesen meztelenre vetkőzik. A nadrágja zsebéből elővesz egy gumit és magára görgeti. Visszaül a kanapéra megfogja a kezem és magára ránt.
-Lovagolj meg édesem, most te irányítasz!-nyögi a fülembe.
Megfogom a farkát és magamba vezetem nem kell előjáték így is nedves vagyok már. A keze a combomat, derekamat, fenekemet simogatja ahogy fel le mozgok rajta. Gyorsítok a tempón és érzem, hogy közel az orgazmus. Hüvelykujját a csiklómra helyezi aztán körözni kezd, ezzel végleg lángra lobbantja a testemet. Szinte meg se várja, hogy elüljenek bennem az orgazmus keltette hullámok, máris hasra fordít, és négykézlábra állít. Végigsimítja a gerincemet, én pedig csak nyögdécselni tudok, majd egy hirtelen lökéssel elmerül bennem. Felkiáltok, majd hátra nézek és rá mosolygok. Vadul kezd el bennem mozogni, addig pumpál míg el nem élvezek még egyszer és hangosan a nevét nem kiáltom. Még egy két lökés és ő is elélvez, rám borul és megcsókolja a vállamat. Oh egek ez... nem is tudom leírni az érzést.
Haunter lemászik rólam és a fürdőbe megy. Mire vissza jön én már magamra húztam a plédet és elnyúlva fekszem a kanapén.
-Semmi szükség, hogy takargasd magad édesem!-mondja és próbálja lehúzni rólam a takarót!- Legyen de akkor hagyj bújjak oda melléd!!
Bólintok és hagyom, hogy mellém feküdjön.

Hátulról átkarol, majd mindketten mély álomba merülünk....

Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!Where stories live. Discover now