8.rész

1.2K 36 0
                                    

A kocsi felé sétálva próbáltam magam lenyugtatni nehogy vissza rohanjak Haunterhez. Teljesen felhúzott - de jó értelemben, azt hiszem hazaérve segítenem kell magamon és egy bugyi csere is erősen javasolt-kacagtam fel.

Pet már az autóban ülve várt rám és hatalmas mosolyra húzódott a szája.
Gyorsan beültem és már indultunk is a lakásom felé.
-Halljuk, mindent tudni akarok a legapróbb mocskos részletet is!- mondta

Mindent elmeséltem neki, nincsenek titkaink egymás előtt és tudtam hogy jó tanáccsal is ellát engem.

-Lu én örülök tényleg, de azért légy óvatos! Tudom hogy állandóan rágom a füled hogy találj valakit akivel boldog lehetsz végre és tiszta szívemből kívánom hogy megtaláld! Adj neki egy esélyt rendesnek tűnik, habár a külseje nem ezt sugallja, de te hajtogatod mindig hogy a külső nem minden, nem az alapján kéne az embereknek megítélni a másikat és én ezzel teljesen egyetértek tudod jól!

Igaza van, tudom, de nehéz a múlttól elvonatkoztatni. De megpróbálok, ezt el döntöttem, Haunter ér ennyit. "Remélem"

Megérkezünk a lakásomhoz, Pettel váltunk még két szót hogy majd keressük egymást, aztán kiszállok az autóból és bemegyek a lakásomba.
Gondolataim Haunter körül forognak, még mindig érzem az ajkát az ajkamon. Neki kell állnom összepakolni utána lezuhanyozni és végre ágyba bújni, mozgalmas nap volt a mai.

Nadrág, felső, pizsama, fehérnemű, pipere jó minden megvan mondom magamnak. Gondolataimból telefonom rezgése ránt vissza a jelenbe-ki lehet az ilyen későn?
Telefonért nyúlok sms-em érkezett a szám ismeretlen megnyitom az üzenetet.

Ismeretlen: Szia holdacska remélem épségben hazaértél! Már most hiányzol!🙂

Honnan tudja a telefonszámom? Most hogy jobban belegondolok el se kérte, de én se az övét! Mekkora idióta vagyok erre nem is gondoltam- bassza meg
Gyorsan válaszolok neki!

Én: Honnan van meg a számom? Hiszen elfelejtettünk számot cserélni. 😄
Haunter: Mikor kirohantál a teremből az asztalon hagytad a kártyádat az adataiddal én meg sunyin jól zsebre vágtam azt.😉

A kis cseles, mindent észre vesz!

Én: Ravasz vagy, és a kérdésedre válaszolva igen épségben hazaértem! Már össze is pakoltam, készülök zuhanyozni és ágyba bújni!

Haunter: Hm ne csábíts édes, semmi másra nem vágyok mint veled lenni és újra megcsókolni téged.

Elképzelem hogy itt van szája a számra tapad, keze végig simít az arcomtól a fenekemig majd a keze benyúl a nadrágomba érintve a bugyim szélét..
A telefon megrezzen a kezembe visszarántva a gondolataimból.

Haunter: Hova lettél édes? Csak nem piszkos gondolataid támadtak? Mesélj csak szépen. 🙂

Ez bele lát a fejembe? Ijesztő basszus! Eláruljam neki hogy mire is gondoltam?? Merészebb vagyok így mintha itt lenne velem, könnyebben megy sms-ben a pajzánkodás.

Én: Ijesztő mennyire belelátsz a fejembe! Tényleg arra gondoltam ha itt lennél mit tehetnél velem.

Haunter: Hm mint például? Ne hagyd abba mesélj csak.

Hát jó egyszer élünk nem igaz légy merész Luna!!

Én: Arra gondoltam hogy a szád a számhoz ér a kezed az arcomtól a fenekemig csúszik így érintve engem. Az ajkad elválva a számtól a nyakamat csókolja majd a kulcscsontomat lejjebb haladva megéreznéd ágaskodó mellbimbóimat a ruha alatt. Kezed a nadrágomba nyúlna, simogatnál a bugyimon keresztül..

Istenem ezt most tényleg elküldtem neki? Nem válaszol megijesztettem? Meggondolta magát? Belegondolt és elfogta az undor? Mi lesz válaszolj!!
Erre a telefon rezegni kezd a kezemben.
Bejövő hívás: Haunter hív

Nem fogadom a hívást, megörült nekem ehhez nincs merszem!

Haunter: Gyerünk édes vedd fel! Hallani akarom a hangod mikor elmegyek!

Mi?? Ez most tényleg magához nyúlt?Nem, nem megy ehhez én gyáva nyúl vagyok.

Én: Ne haragudj nem megy túl gyáva vagyok hozzá! De te most tényleg magadhoz nyúltál?

Haunter: Majd dolgozunk akkor ezen a kis problémán 😉 igen a farkam a kezemben van annyira felhúztál nem tudtam tovább várni, de most folytasd mert már nagyon szeretnék elélvezni édesem🙂

Ezt nem hiszem el, tényleg arra akar élvezni hogy pajzán dolgokat írogatok neki? Ám legyen-mosolyodtam el

Én: Kezed a bugyimon, megéreznéd milyen nedves vagyok csak neked. Bugyimat félre tolva belém hatolnál először csak egy ujjal aztán a második is csatlakozna hozzá, hüvelykujjad a csiklómat érintené és így izgatnál tovább amíg el nem élvezek!

Semmi válasz már megint, eltelik pár perc még mindig semmi aztán megérkezik a válasza...

Haunter: Áhh édes ez nem volt semmi rég élveztem ekkorát. Remélem vasárnap viszonozhatom én is neked ezt a gyönyört amit te okoztál most nekem. Megsúgom élőben sokkal jobb lesz😉

Most ezt mért kellett írnia, egész hétvégén ezen fog járni az agyam, hogy mondjam el neki hogy nekem ez túl gyors más így sms-ben de személyesen sokkal gátlásosabb vagyok.

Én: Ne haragudj de nem fog menni nem akarom hogy frigid picsának tarts de nehezen nyílok meg szex téren főleg ha az illető előttem áll, így telefonon más könnyebb nekem.

Haunter: Rendben nem erőltetek semmit amit te nem akarsz, de azért csók lehet ugye??

Én: Igen azzal semmi gond, szeretek veled smárolni😊

Haunter: Akkor ezt megbeszéltük, most menj aludni biztos fáradt vagy, rám is rám fér egy zuhany😁 holnap kereslek aludj jól holdacskám! 🌛

Én: Jó éjt Haunter! 🙂

Leraktam a telefonomat, gyorsan elmentem megfürödni, ágyba bújtam próbáltam elaludni de a mosolygást alig bírtam letörölni az arcomról....

Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!Onde histórias criam vida. Descubra agora