Oh istenem ez tényleg megtörténik, megcsókolt. Milyen puha a szája, nem tudok betelni vele, végig húzza nyelvét az alsó ajkamon nyelve bebocsátásért könyörög, nem tudok neki ellenállni, megadom amit kér és kinyitom a szám hogy nyelve utat találjon és megtalálja az enyémet. Közelebb húz magához érzem a hasamnál merev férfiasságát, legszívesebben letépném róla ezt az inget és szemügyre venném kidolgozott felsőtestét.
Fogd vissza magad csajszi, a bár előtt álltok az utcán!
Keze felfedező útra indul az egyikkel a derekamat fogja a másik elindul a csípőmtől felfelé-borzongás fog el-keze végigsimít a mellem alatt, majd a kulcscsontomon, a nyakam ívét cirógatja a hüvelykujjával, beletúr a hajamba és végül a tarkómnál áll meg, szorosan tart nem enged.
Hirtelen abba hagyja a csókot de nem enged el, mindketten levegő után kapkodunk-teljesen eláztam odalent-kívánom, akarom őt de félek is mit tegyek?-Holdacska bármennyire is szeretném ezt folytatni, de nem itt az utcán mindenki előtt, csak magamnak akarlak-mondja és mosolyog rám
-Én nem, nem is tudom, nem biztos hogy ez jó ötlet!?-ha engedek neki félek hogy átvág és teljesen elpusztít, mégegyszer már lehet nem bírnám ki! Viszont ha nem adok neki egy esélyt, akármi is ez jelenleg, akkor tudom hogy később megbánom, nem tudom mitévő legyek!
-Nem kényszerítelek semmire, a tested akarja ezt nem tagadhatod, de látom a szemedben a félelmet én csak egy esélyt kérek, bebizonyítom neked hogy vannak olyan férfiak akikben megbízhatsz. Lassan haladunk semmit nem erőltetek rád amit nem akarsz, ígérem!Két tenyere közé fogja az arcom, belenéz a szemembe és úgy mosolyog le rám-imádom hogy ilyen magas és fel kell néznem rá, őszintén minden tetszik ezen a férfin, a tengerkék szeme, az erős keze ami tart engem és úgy tart mintha nem lenne holnap, a kidolgozott teste, a feszes formás feneke amibe szívesen beleharapnék, már ezektől a gondolatoktól eltudnék élvezni.-mosolyogva nézek fel rá, láthatja rajtam hogy vágyom rá ezt felesleges is lenne tagadni. De óvatos leszek vele, nem leszek csak egy dugás többé már nem!
-Min gondolkodsz? Hallom ahogy a fogaskerekek járnak abban a csinos kis buksidban-kacag fel
-Nem hiszem hogy tudni szeretnéd-incselkedek vele
-Áruld el édes?
-A feszes fenekedre gondoltam és az erős kezedre, a puha ajkadra folytassam a felsorolást?- érzem az arcom pipacs piros, elpirultam
Hallom hogy morog és nyög majd hatalmasat nyel mielőtt megszólalna.
-Hm ez jól hangzik, túlságosan is jól, mind a tiéd lehet, birtokba veheted megosztom veled amim csak van, egy szavadba kerül-kacsint rám
Imádok flörtölni vele, de hihetek neki tényleg engem akar? Ha nem próbálom meg nem derül ki, nem igaz?
-igen akarom!- mondom halkan, szinte csak suttogva - Csókolj meg!
-Ahogy óhajtod!
De ahogy kimondja szája már a számon, nem finomkodik birtokba veszi a számat de tetszik. Keze mindenhol ott van a derekamon a fenekemen. Hirtelen a combom alányúl és felhúzza az egyik lábamat a csípőjére, így közelebb tud férkőzni hozzám, merevedése most pont jó helyen izgat ha nem lenne rajtunk ruha most simán belém csúszhatna.
Keze a felsőm alányúl bőr a bőrrel érintkezik, hirtelen elhúzódom nem akarom hogy a zsírpárnáimat érintse!
-Luna mi a baj?! Hiszen te remegsz, édesem valamit nem jól csináltam? Nem akartalak lerohanni ne haragudj csak elkopott a hév! Beszélj hozzám holdacska!
-Nem, mindent jól csináltál én is akartam hogy megérints-hazudtam képtelen vagyok bevallani neki hogy miért állítottam le.
-Akkor mi a baj? Mért lettél ilyen ideges?!-kérdezte
-Hagyjuk, hülyeség és nem akarok most erről beszélni-mondtam idegesen
-Jól van de egyszer beszélnünk kell róla!
Egyszer igen, talán de nem most!!-Lu merre vagy Lu..- hallom Pet hangját ahogy a nevemet kiabálja, gyorsan hátra lépek elszakadok Haunter ölelő karjától és Peter felé integetek. Látom hogy Haunter összehúzott szemöldökkel néz rám nem érti miért bontakoztam ki a karjai közül, de most erre van szükségem muszáj kicsit lehűtenem magam, szemem sarkából látom Pet éppen felénk tart.
-Hát itt vagy, mi történt már mindenhol kerestelek!?
-Ne haragudj de ki kellet jönnöm a friss levegőre nagyon meleg volt ott bent.-füllentettem
Peter Haunterre néz majd rám és így szól
-Meleg mi, azt nem csodálom!-mosolyog -kócos a hajad a szád piros és duzzadt a felsőd fel van gyűrődve, ne nekem kamuzz itt kislány.
Felkacagtam a fenébe túl jól ismer. Haunterre néztem aki ugyanúgy mosolyog mint én.
-Peter ő Haunter, Haunter ő Peter a legjobb barátom!
-Helló!-köszönt Haunter!
-Helló-mondta Pet és kezet fogtak-Lu mehetünk? Még össze kell csomagolnod úgy rémlik?!
-Igen csak egy pillanat, megvárnál a kocsinál? Kérlek!
Pet bólintott és a kocsi felé kezdett el sétálni. Ránéztem Haunterre őszintén nem volt kedvem itt hagyni de mennem kellett holnap korán kelek és még össze is kell pakolnom.
-Mennem kell!
-Ne menj!
Szólaltunk meg egyszerre.
-Elutazol?-kérdezte
-Csak a szüleimhez hétvégére, vasárnap jövök vissza a városba.
-Rendben de vasárnap este találkozól velem addig valahogy csak kibírom-mondta
Magához húzott és megcsókolt, olyan volt ez a csók mint aki attól fél hogy ez lesz az utolsó.Kibontakoztam az ölelésből és az autó felé vettem az irányt, vállam felett hátra néztem és rámosolyogtam Haunterre.
Oh istenem mibe másztam én bele...
YOU ARE READING
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...