Boldog vagyok végre, igazán boldog! A kibékülésünk óta eltelt pár nap de minden este találkoztunk egymással.
Rengeteget beszélgettünk, rólam és róla is, sok dolgot megtudtam. Apukája sajnos elhagyta őt és az édesanyját mikor még kicsi volt. Ő is egyke ahogy én. Anyukájával ritkán találkozik, nem ebben a városban él. Próbáltam a bár előtti életéről is kérdezni de nem igazán szeret róla beszélni. Annyit azért megtudtam hogy hivatásos katona volt, ahogy apukám is-lenne miről beszélgetniük mosolyodtam el. Timotyt is ott ismerte meg, szinte olyanok egymásnak mint a testvérek. A tetoválásainak is többségét akkor varratta magára de erről többet nem árul el, ahogy arról se mért hagyta ott a katonaságot. Nem erőltetem, ha akar akkor majd beszél nekem róla.
Kezdek kötődni hozzá!
Reggel az ő üzenetére ébredek este az ő csókjával a számon fekszem le. Elmentünk már vacsorázni, sétálni, moziba de olyan is volt hogy meglátogattam a bárban. Ilyenkor mindig egymás karjaiban kötöttünk ki. Semmit nem erőltet rám, amit én ne akarnék. Csókolózáson és egy kis tapin kívül, nem történt még köztünk semmi. Kívánom őt és ő is engem ezt tudom és érzem. Az intimitás, a szex, megint egy hatalmas félelmem, teljesen elengedni magam, levetkőzni előtte, nem könnyű. Nem tudnám megmondani hányszor hallottam tőle hogy, gyönyörű vagyok és így tetszem neki ahogy vagyok, semmin nem változtatna rajtam. Szavai jól esnek ezt nem tagadom, de még mindig feszült vagyok vele.
Telefonom rezgése vissza ránt a valóságba üzenetem jött.Haunter: Szia édes! Milyen a napod eddig? Hiányzol! Már alig várom az estét! 🙂
Hát igen, a ma este! Haunter már napok óta kérlel hogy, aludjak nála de mindig nemet mondtam arra hivatkozva, hogy másnap dolgozok. Ma viszont péntek van, nem tudok több kifogást kitalálni.
Én: Szia! Elég sok a munka és ma volt egy fontos értekezletem de amúgy minden rendben. Kicsit fáradt vagyok hosszú volt a hét!
Haunter: Majd nálam kipihened magad! Veszel egy jó forró fürdőt, pizsamába bújsz és összebújva megnézünk egy filmet. Milyen kaját rendeljek, mit ennél?
Én: Jól hangzik! Mondjuk az olasz kaját megenném most! De majd együtt rendelünk, mert munka után még van egy kis dolgom! Nem tudom mikor érek hozzád pontosan!
Nem kell tudnia hogy munka után még elugrom a kozmetikushoz egy kis gyantázásra. Nem tervezek szexet estére de sose lehet tudni.
Haunter: Merre mész ha szabad kérdeznem?
Én: Megígértem Petnek hogy össze futok vele egy kávéra, remélem nem baj??
Haunter: Dehogy, érezd jól magad! De rólam se feledkezz meg 😁 Akkor este várlak, hagylak még egy kicsit dolgozni. Csók holdacska 🌛
Imádom mikor így hív (holdacska) annyira egyedi, még nem hallottam hogy valakit így hívott volna a barátja! Barátja? Most akkor mi...?
Luna, ne láss bele többet mint ami!Alig vártam hogy vége legyen a munkának, a jövő hét így is húzós lesz! Az egyik főnökömmel el kell utaznom 2 napra, egy céges rendezvényt kell lebonyolítanom a hónap végén és az ügyfél sajnos nem tud ide utazni, így mi megyünk hozzá.
Haunternek még el kell mondanom de van egy olyan érzésem nem lesz túl boldog a hírtől! Majd ma este szóba hozom neki.A nap többi része elég gyorsan megy. Peter üzen, hogy vasárnap este feljön hozzám, alig várom a héten szinte nem is beszéltünk, hiányzik!!
5 órakor pontban megérkezek a kozmetikushoz, kicsit elbeszélgetjük az időt Sylviaval.
Haunterhez kicsit késve érek, de írtam neki hogy, ne aggódjon jól vagyok, csak elszaladt az idő Peterrel. Nem akarok neki hazudni és rosszul is érzem miatta magam, de nem akarom elmondani hol voltam, még a végén elbízza magát.
Lakásához érve be kopogok, amint kinyílik az ajtó már a karjai közt találom magam.-Hiányoztál édes!
-Te is nekem!-csókolt meg!-Minden rendben, mérgesnek tűnsz?!
-Képzeld leugrottam a boltba úgy egy órával ezelőtt és kivel találkoztam..?
Rosszat sejtek!
-Nem tudom, kivel?-kérdezem gyanútlanul
-Peterrel és üdvözöl téged, sajnálja hogy a héten nem tudtatok találkozni!
Remek ezt jól megszívtam!-Szóval, elárulnád hol a fenében voltál...?
YOU ARE READING
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...