Haunter:
Istenem, annyira jó Lunával, a nap minden percében ő rá vágyok, csak vele akarok lenni. Beszélnem kell Billel, le kell zárnom végre ezt az egész szarságot. Utána elmondok neki mindent, csak remélni tudom, hogy megérti és velem marad. Felforgatja az egész világomat ez a lány, kezdek belezúgni! Miket beszélek, szerelmes vagyok Lunába! Vajon ő is szeret? Tudna szeretni, ha majd elárulom neki a múltam? Annyi kérdés kavarog a fejemben, nem akarok lemondani róla, ha kell harcolni fogok érte, nem veszíthetem el!
Kezd végre bízni bennem. Ami az előbb történt...-szavakat is alig találok rá. Még mindig érzem őt a számban, ahogy vonaglott, nyögdécselt amikor elélvezett. Kívánom őt, bassza meg, de nem akarom le rohanni. Megijedne, ezért nem is akartam a szájába élvezni, nem vagyok biztos benne, hogy nem pánikolna be!
Gondolataimat a fürdőszoba nyíló ajtaja zavarja meg. Rá nézek Lunára, ahogy ott áll, még vizes hajjal, a farkam új életre kell a nadrágomban. Gyorsan oda megyek hozzá, megcsókolom és bemegyek a fürdőbe.
Lezuhanyozom, boxert húzok, meg egy tiszta melegítőalsót és Luna keresésére indulok. A konyhában meg is találom ahol éppen tányérokat keresgél a vacsoránknak. Mögé lépek és átkarolom a derekát, megcsókolom a nyakát és a fülébe súgok:-Megtudnám szokni ezt a látványt minden nap a lakásomban!- nem akarom megijeszteni, mert még biztos korainak tartaná. De szeretném ha tudná! Megfordul, rám néz és elmosolyodik.-imádom
-Talán, ez még kicsit korai lenne!-na mit mondtam?
Rá mosolygok és megcsókolom.Leülünk, megvacsorázunk de Luna nagyon csendben van, nem tetszik ez nekem! Alig néz rám, megbánta volna? Megpróbálom szóra bírni hátha csak zavarban van, bár ennek semmilyen jelét nem látom.
-Minden rendben, nem ízlik az étel?
-Minden oké, finom!-ennyi?
Muszáj lesz beszélnie velem, nem vagyok gondolatolvasó.Vacsora után még mindig nem beszél. Látom rajta, hogy jár az agya valamin, hagyok neki egy kis időt, hátha magától elmondja mi bántja.
-Van kedved megnézni egy filmet lefekvés előtt?-kérdezem
-Persze, a film jól hangzik.
A kanapéra költözünk, bekapcsolom a tévét és magamhoz ölelem. Magára húz egy plédet, fejét vállamra dönti és így kezdünk bele egy random filmbe. Nem is néztem mit választok csak valamire rányomtam. A film nem nagyon érdekel, de legalább Luna így közel van hozzám. Finoman cirógatni kezdem a lábát, megborzong az érintésemtől. A nyakához hajolok majd csókolgatni kezdem.-Haunter, megy a film!
-Leszarom a filmet, ez jobban érdekel.-mosolygok rá
-Elég már! Tiszta nyál leszek!-nevet fel
-Tényleg? Mintha az előbb nem zavart volna, hogy össze nyála...-fogta be a számat.
-Megbántad?- kérdeztem hirtelen
-Nem, nem bántam meg. Csodálatos volt, élveztem minden percét.
-Akkor elárulod mi a baj? Feszültnek tűnsz, vacsora alatt is alig beszéltél velem!
-Minden oké.
-Luna! Tudom, hogy ez nem igaz, ki vele mi a baj?!
-Tényleg van valami, de semmi köze ahhoz ami az előbb történt köztünk. Az csodálatos volt egyszerűen mesébe illő, nagyon intim, bensőséges. Akartam, hogy megtörténjen!
-Ennek igazán örülök holdacska, mert nekem is eszméletlen volt!-kacsintok rá.
Látom ahogy elpirul, imádom ezt benne, hogy ilyen szemérmes.
-Áruld el, mi bánt?-kérdezem
-Jól van, a héten lesz egy megbeszélésem, ahova el kell utaznom. Új ügyfél a cégnél, hónap végén tart egy céges rendezvényt és minket kért fel, hogy megszervezzük!- nem tudom hova akar kilyukadni, hiszen ez jó hír.
-Ez jó hír nem?-kérdezem
-Igen az, sőt remek, régen volt már ilyen nagyszabású rendezvényünk.
-Látom téged ez boldoggá tesz, így én is örülök neki. Ügyes leszel ne aggódj!
-Örülök, hogy megértesz, hamar végzünk, csütörtökön megyünk de már pénteken itthon is leszek.-mosolyog rám. Valami információ felett elsiklottam, ott alszik?
-Mi? Várj, ott kell töltened az éjszakát?Azt mondtad megyünk?-mi a fene kivel menne?
-Ki a fene menne veled?-kérdezem egyre idegesebben
-Az egyik főnökömmel.
-Nő vagy férfi ez a főnök?-ingerült vagyok, kérlek legyél nő.
-Haunter, nem mindegy? Ez csak munka!
-Luna! Válaszolj!!
-Férfi, de ahogy már mondtam ez csak munka! Jövünk, megyünk ennyi!
Csak ennyi? Na persze, megörült ha azt hiszi elengedem egy másik férfi társaságában. De ez a munkája, el kell mennie és most kivételesen nekem is jól jönne, hiszen beszélnem kell Billel.
Kurva életbe, remek én fogok megörülni amíg Luna azzal a ficsúrral lesz.
-Nem akadályozhatom meg, hiszen ez a munkád, de ha megtudom hogy bepróbálkozik vagy bármi mást csinál, esküszöm levágom a tökeit és megetetem vele! Az enyém vagy, csak az enyém!
-Nem fog semmi történni ez csak munka. Gyere menjünk lefeküdni, késő van, fáradt vagyok.
-Rendben!
Még nem eresztem, éreznem kell őt, hogy megnyugodjak. Kezem közé fogom az arcát és megcsókolom. Igen, máris jobb.Elképzelni se tudnám mi lenne velem nélküle, nem veszíthetem el....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...