6.rész

1.2K 39 0
                                    

Haunter

-Luna!!- kiabáltam utána de meg se állt, utána kell mennem basszus.
Ez a hülye Timothy én biztos megfojtom ma még.

-Megörültél?! Milyen lányokról beszélsz itt, engem egyik sem érdekel vagyis egy igen akit sikeresen elüldöztél innen! Menj dugd meg az összeset az se izgat- már kiabáltam a barátommal de olyan mérges voltam majd szétrobbantam.
-Sajnálom haver nem gondolkodtam mikor kijöttem csak megörültem hogy végre megtaláltalak és az utóbbi időben alig voltál nővel gondoltam szólok neked hogy Jenny és a barátnője meginnának velünk valamit munka után eszembe se jutott  hogy Te és ez a lány éppen ismerkedtek vagy alakul köztetek valami.
-Kurva életbe te sosem gondolkozol csak mész a farkad után. Nem érdekel se Jenny se a barátnője vagy akárhogy is hívják őket. Most megyek és megkeresem Lunat, megpróbálom menteni a menthetőt te meg azt csinálsz amit akarsz.
-Tényleg ez a lány érdekel?- kérdezte Tim
-Igen ő, van valami gondod ezzel esetleg?!-kezd felmenni a pumpa bennem legjobb barátom de ha csak egy rossz szót is szól Lunara esküszöm leütöm.
-Tudod mit, nincs semmi gond ezzel a lánnyal, aranyosnak tűnik és ha neked ő tetszik én ebbe nem szólok bele mindenkinek más az esete, neked is nekem is engem nem érdekel, tudod hogy csak azt akarom ami neked jó!- mondta, láttam rajta hogy nagyon bántja a dolog
-Haver mire vársz menj utána és mutasd meg neki hogy nálad jobbat nem fog találni, kívánom hogy összejöjjön rád fér a boldogság és persze egy jó dugás is.- mosolygott és ment is a pulthoz, gondolom a csajhoz de most erre nincs időm meg kell találnom Lunat.

Igaza van szeretnék boldog lenni sőt akarom is a fene egye meg. Tudom hogy Luna túl jó nekem az én múltamhoz és az én jelenlegi életemhez de akkor is meg kell próbálnom a többi faszsággal majd foglalkozom később. Amúgy is már csak egy meló és kiszállok végre, mindent magam mögött hagyok!
Elindulok a terem felé ha kell beszállok ebbe a randis szarba de mindenképp beszélnem kell vele.

Belépve a terembe egyből megtalálom az egyik asztalnál ül és éppen valami köcsöggel beszélget, kezem ökölbe szorul az agyamat féltékenység lepi el. Mi a fene sose voltam féltékeny mit tett velem ez a nő jesszus. A szervezőhöz lépek, jelentkezek és kitöltöm az űrlapot amit elém tolnak.
Név: Haunter Scott
Telefonszám: 0049 123 456 
E-mail cím: haunter666@gmail.com
Minden megvan feltűzöm a nevem az ingemre amit a faszitól kaptam és már megyek is Luna felé.
Most nem szöksz meg kicsi holdacskám. - mosolygok és az asztal elé lépek
Meglepődve néz fel rám, szája "o"-t formál nem mond semmit csak néz. Megszólal a gong ami jelzi hogy letelt a 10 perc a férfiak egy asztallal tovább mennek. Gyorsan helyet foglalok mielőtt bárki leülne de ő csak néz rám azokkal a nagy barna szemeivel, szája kicsit nyitva- istenem de megcsókolnám azokat az ajkakat.

-Szia holdacska hát újra találkozunk!-mosolygok rá
Elfutottál előlem, de most nem menekülsz, legalább is 10 percen keresztül biztos nem!
-Te csak azt hiszed ha akarok felkelek és elsétálok nem kényszeríthetsz semmire.
Basszus imádom amikor ilyen mérges tetszik de nem csak nekem a farkam is mocorog a nadrágomban de nem szabad megijesztenem. Csak nyugalom haver.
- Sajnálom az előbbit a haverom egy hülye farok, előbb beszél mint gondolkodik, ne haragudj tényleg nem csajozni jöttem ma ide vagy valakit ágyba vinni, nem volt ma ilyen szándékom csak inni szerettünk volna egyet a barátommal de ő már csak ilyen egy nő és már nem is gondolkodik.
-Ne haragudj azt hiszem én is elvetettem egy kicsit a sulykot. De kicsit nehéz elhinni hogy pont én érdekelnének téged. Nézz rám nem vagyok se szép se csinos mi a fenét akarhatnál pont tőlem?
Ezt most komolyan kérdezi? Nem néz tükörbe? Ki sérthette így meg, hogy ennyire nincs önbizalma.
-Most ugye csak viccelsz velem? Gyönyörű vagy és csinos nekem pont az esetem. Minden tetszik rajtad a szemed a szád a formás feneked alig bírom levenni rólad a szemem hát nem látod?! Adj egy esélyt hogy bebizonyítsam ezt neked!
-Nem lehet sajnálom nekem ez nem megy túlságosan félek. Ne haragudj kérlek!-egy könnycsepp hullik le a szeméből , rám néz és már áll is fel az asztaltól.
Nem mehet el, azt már nem, nem engedem az asztalra nézek látom a kártyáját itt hagyta, amire az adatai vannak felírva gyorsan felkapom és a farzsebembe mélyesztem és már szaladok is utána.

A bár előtt érem utol, megragadom a kezét és magam felé fordítom. Csak nézzük egymást perceken keresztül. Átölelem és közelebb húzom magamhoz nem ellenkezik csak néz rám azokkal a nagy barna szemeivel.
-Ne menekülj előlem holdacska, nincs hova, amit akarok mindig megszerzem magamnak és én téged akarlak- suttogom a fülébe

Számat szájára tapasztom és vadul csókolni kezdem....

Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!Where stories live. Discover now