Haunter:
Évek óta nem aludtam ilyen jól mint az éjjel. Luna teljesen elvarázsol minden értelemben-akarom őt kell nekem!
Most először akarok a múltamon változtatni, bár megtehetném, de félek ha megtudja nem akar engem. Nem, elrendezek mindent és vége, semmit nem tud meg, de nem akarok hazudni neki!
A telefonomért nyúlok-megnézem az időt- még nagyon korán van 6 óra vajon ébren lehet már, szívesen felhívnám hogy "jó reggelt" kívánjak de nem szeretném felébreszteni ha esetleg még alszik, így úgy döntök sms-t írok neki.Én: Jó reggelt holdacska! Remélem jól aludtál és rólam álmodtál🙂 Hívj ha felébredtél szeretném hallani a hangod! Csók édes!😘
Felkelek a fürdőszobába vonulok elvégzem a reggeli rutinom, melegítőnadrágot húzok meg egy pólót és elmegyek futni még meló előtt! Szeretek futni, kikapcsol tudok gondolkodni és most bőven van miről.
Visszaérve a lakásomra elmegyek letusolok majd a konyhába megyek készítek magamnak egy szendvicset és leülök a telefonommal az asztalhoz. Luna még mindig nem írt pedig már 8 óra is elmúlt. Ilyen sokáig alszik? Szóval szeret lustálkodni- mosolygok magamban
Hirtelen a telefonom megszólal gyorsan felkapom hátha Luna az de sajnos nem ő hív hanem Timothy. Fogadom a hívást.-Szia haver!-köszön jó kedvűen
-Szia mi újság, mért vagy ennyire vidám kora reggel?
-Túl jó volt az éjszakám, hála neked 2 nővel tölthettem. Nincs is ennél jobb.
Hát ezen azért vitatkoznék de rá hagyom ha neki jó volt kivagyok én hogy kedvét szegjem.
-Be mész ma a Dream's-be? Vagy esetleg a tegnapi lánnyal töltöd a napot? Ott van még nálad? Mesélj már valamit öregem-kérdezte kíváncsian
-Igen bemegyek a bárba elég sok a munka, úgy terveztem ma megcsinálom a leltárt amit már elég régóta halogatok ami azt illeti.
-És a csaj arról beszélj megvolt? Hogy is hívják nem is mondtad?!
-A neve Luna és nincs itt velem sajnos, a hétvégét a szüleinél tölti.-bár itt lenne.
-Mindent harapófogóval kell belőled kihúzni?
-Semmi közöd hozzá hogy megvolt-e és amúgy is őt nem csak egy dugásra szeretném.-mondtam mérgesen
-Ne már öregem hiszen mindent megbeszélünk egymással, csak nem lekoptatott és most zabos vagy ??
-Nem vagyok zabos, de nem tudom eldönteni tényleg érdekel-e vagy csak kinevetni akarsz!
-Persze hogy érdekel a legjobb barátom vagy és ahogy tegnap láttam rajtad tényleg levett a lábadról ez a csaj. Fasz vagyok de rajtad soha nem nevetnék szinte a testvérem vagy.
Ebben igaza van én is úgy tekintek rá mintha a testvérem lenne, mindig számíthattam rá az életben.
-Teljesen megbabonázott ez a csaj odáig vagyok érte, csak rá gondolok tegnap óta, még nem éreztem ilyet eddig soha. Félek hogy elbaszom, akarom őt de nem akarom siettetni úgy érzem rá megéri várni. Holnap ha visszajön a városba elviszem vacsorázni, ezek a terveim egyenlőre.
-Én tényleg örülök haver de ne éld bele magad ha ennyire komolyan gondolod vele akkor gondolj arra mi lesz ha elmondod neki a múltad, gondolod eltudja fogadni majd? Téged eltud majd fogadni?Kurva életbe már, nem akarom neki elmondani de Timnek igaza van ha komolyan gondolom Lunával akkor nem lehetnek előtte titkaim, de annyira nehéz elmondani neki és mindent bevallani a múltamról. Most erre nem akarok gondolni még nem.
-Igazad van el kell mondanom neki de nem most! Majd idővel ha úgy látom felkészült!- hiszen saját magától is fél nem csak tőlem, nincs önbizalma de majd én segítek neki ebben.
-Bocs haver de lassan mennem kell vár a munka, este beugrasz egy italra?
-Rendben menj csak, este benézek, szevasz!Lerakva a telefont látom Luna még mindig nem válaszolt és nem is hívott csak nem történt valami baja? Basszus kezdek ideges lenni írok neki még egy sms-t mielőtt elindulok a Dream's-be!
Én: Hahó Luna! Minden rendben? Nem válaszoltál és nem is hívtál, kezdek aggódni! Most bemegyek a bárba de elérhető leszek egész nap, hívj édes!😘
Összeszedem a dolgaim kocsikulcs, pénztárca, telefon minden megvan. Bezárom az ajtót elindulok a kocsim felé de a gondolataim csak Luna körül forognak, remélem jól van és nincs baja.
Vagy túl messzire mentem tegnap? Ezer és egy ilyen gondolatok jutnak eszembe.Megöl az ideg most már aggódok.
Holdacska merre jársz....
YOU ARE READING
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...