Na jó akkor lássuk mit vegyünk fel. Nem igazán értek a divathoz, nincsenek divatos ruháim szeretem a szépet ez tény és úgy érzem tudom is mi áll jól nekem de nem vagyok egy nagy divat ikon.
Nincs topmodell alkatom, nincsenek lány barátaim akiktől tanácsot kérhetnék ilyen ügyben de ez engem nem zavar. Na jó azért én is adok magamra nem kell egyből leírni eljárok fodrászhoz és körmöshöz de ezzel vége is a felsorolásnak.
De térjünk is vissza ahhoz hogy mit vegyek fel estére. Hm lássuk csak a farmert szeretem a szoknyákért nem vagyok oda sajnos, bár vannak olyan helyzetek amikor a szoknya előnyösebb lehet ha érted a célzást. Olyan régen volt részem már ilyesmiben azt se tudom mit kell szex közben csinálni , nyilván ez nem teljesen igaz de magamon kívül már elég régen érintett férfi. Gátlásos vagyok nyilván ez annak köszönhető ahogy kinézek ezt sajnos nem tudom levetkőzni vagy csak nagyon nehezen megy! Párkapcsolataimban is sokszor feszélyezve éreztem magam, például zuhanyzós szex nincs, villanyfénynél hát a kedvemtől függ van e szex de utálom ha teljes fényben látni lehet a testemet van mit takargatnom az biztos.
Az órára nézek látom már fél 6 belekel húznom ha elakarok készülni.
Gyorsan elmegyek lezuhanyozni és hajat mosni, amint végzek megszületik a döntés is mit vegyek fel.
Végül egy fekete farmer és egy zöld selyem felsőt választok aminek a hátulja kicsit ejtett vágású takar de mutat is azért valamit.
Hajamat megszárítom és kiegyenesítem. Szemceruza, szempillaspirál és egy kis szájfény és készen is vagyok. Cipőmet majd akkor felveszem ha Peter megjön ami egy fehér sportcipő lesz nem gondolom túl fő a kényelem- nevetem el magam
Lassan Peter is megérkezik, de amíg várok kimegyek a konyhába iszok egy kis vizet. A lakásom nem túl nagy szoba, konyha, fürdő és nappali hát már körbe is vezettelek nem nagy, de nekem teljesen megfelel a lakbér is tűrhető a szomszédok kedvesek a fizetésemből jelenleg ennyi telik. Nem keresek rosszul a belvárosban dolgozok egy marketing cégnél vagyok rendezvényszervező és imádom ez a nekem való munka, konferenciákat, céges partykat szervezek és most már úgy érzem nevem is van a szakmámban.
Szóval elég jól keresek, de nem herdálom a pénzt, spórolni próbálok van egy hatalmas vágyam, szeretnék elmenni nyaralni majd egyszer valami egzotikus helyre de ez egyenlőre csak álom.
Hangos kopogás ébresztett mély gondolataimból- biztos megjött Peter gyorsan mentem ajtót nyitni.
-Szia Pet!
- Szia Lu! Hú hát nagyon jól nézel ki, jobb mint a melegítőalsó- nevette el magát.
- Na ne mond nagy okos menjünk mielőtt meggondolom magam!
Gyorsan felhúzom a sportcipőmet és bemegyek a hálóba a táskámért. Kabátot nem veszek elég meleg van már így áprilisban de azért egy fekete hosszított kardigánt viszek magammal.
-Mehetünk készen vagyok- mondtam Petnek, jobban megnézve a barátomat eléggé kitett magáért koptatott farmer fekete ing nagyon jól néz ki.
-Jól van menjünk- mondta
Kimentünk bezártam az ajtót és elindultunk a kocsihoz. Peter elég csendes volt nem így szokott viselkedni, általában sokat nevetünk és poénkodunk egymással de most valahogy elég hallgatag volt.
-Minden rendben? -kérdeztem
-Persze csak az igazat megvallva eléggé izgulok annyira jó előérzetem van a ma estével kapcsolatban! - de jó neked legalább te pozitívan állsz a dolgokhoz de ezt nem akartam neki mondani nehogy kedvét szegjem szegénynek.
-Biztos találsz majd egy rendes lányt tudom mennyire vágysz már te is egy kapcsolatra ahol teljes szívből szerethetsz és viszont szerethetnek!
- Köszönöm de nem siklottam el a kis szó fordulatodon hogy azt mondtad te is, tudom hogy vágysz rá ahogy mindenki csak próbálod elnyomni magadban mert félsz - bassza meg persze hogy félek hiszen nincs sok jó élményem a múltból.
- Na jó menjünk inkább aztán meglátjuk kinek lesz igaza az estével kapcsolatban!- nevettem fel!
-Csak pozitívan édes, csak pozitívan!
Megígérted!
Autóba szálltunk és már indultunk is a belvárosba ahogy ezt a "vakrandi" dolgot tartják. Titkon legbelül vágytam már arra hogy valami jó is történjen velem, de nem merem elkiabálni és hangosan kimondani majd meglátjuk mit hoz ez az este.
ESTÁS LEYENDO
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...