-Én n nem bámultalak!- mondtam dadogva
-Nem? Ha te mondod!- mosolygott
El kell innen mennem, vissza a barátomhoz már biztos tiszta ideg hol vagyok már!
-És ha mos megbocsájtasz vissza mennék a barátom már vár rám!-Kérlek maradj! Hogy hívnak? Meghívhatlak valamire?
Mi a fene történik itt ez most tényleg megtörténik vagy csak álmodok?!
-Mennem kell a barátom már vár rám-mondtam gyorsan és próbáltam ellépni mellette.
De ő elállta az utat így nem jutottam el az ajtóig!-A barátod? Akivel az előbb láttalak ő a...-kérdezte
Felesleges lenne úgy beállítanom mintha a párom lenne hiszen egy randiesten vagyunk ki hinné el hogy csak úgy a pasimmal eljöttünk egy ilyen helyre így úgy döntöttem az igazat mondom!
-Igen a barátom, a legjobb barátom és már vár rám szóval én mennék is!
-Értem, és nem akarlak feltartani de a nevedet se árulod el? Én Haunter vagyok és téged hogy hívnak?
-Ne haragudj de idegeneknek nem szoktam csak úgy elfecsegni mindent! Még a nevemet sem!Erre olyan hangosan nevetett hogy biztos vagyok ott bent a teremben is hallották. Mi a fene ez most kinevet engem?!
-Ne haragudj de egy randi estre jöttél ahol többen megfogják kérdezni a neved sőt tovább megyek biztos lesznek további kérdéseik is feléd-mondta mosolyogva
-Mi vagy te humorbomba? Semmit nem kell elmondanom neked kedves Haunter, menj csak vissza a pulthoz és vadássz csak tovább hiszen azért vagy itt nem igaz?!- gúnyos mosolyra húztam a számat.
-Nem talált holdacska, nem azért vagyok itt hogy csajt fogjak magamnak. Pontosítok én nem azért vagyok itt, a haverommal jöttem de őt vagy 20 perce elvesztettem a pultos lány jobban lekötötte mint a saját barátja de sebaj így jobban jártam- kacsintott rám és mosolyra görbült a szája.
-Holdacska? Milyen becenév ez már ez a legjobb ami eszedbe jutott?-kuncogtam el magam
Mekkora hülye vagyok mit flörtölök itt vele, abba kell ezt hagynom!
-A tarkódon lévő tetoválás egy hold innen jött a becenév, őszintén nem mertelek édesemnek szólítani féltem hogy leharapod a fejem! Valahogy szólítanom kell téged de sajnos a nevedet még mindig nem árultad el így a kevésbé rosszat választottam a két név közül.
Alig bírtam visszatartani a mosolygásomat. Mi a fene történik itt?!
-Úgy látom semmi nem marad észrevétlen számodra, jó szemed van.
-A szépet mindig meglátom. Szóval kiérdemeltem a neved? -kacsintott rám.
Ez most flörtöl velem?
Legyen! Elárulom neki aztán itt sem vagyok.
-A nevem Luna
-Hmm nem csak te vagy szép de a neved is az szóval innen a hold..
- Nem vagy semmi, most flörtölsz velem?
-Hát próbálkozom de nem adod könnyen magad de ez tetszik. Amúgy eddig hogy megy, van esély arra hogy a neveden kívül a telefonszámodat is megadd?-tarkóját dörzsölve mosolyog rámNem semmi ez a hapsi tényleg tetszem neki? Miket gondolok biztos hogy NEM vagy...??
Annyira jó pasi és annyira jó vele beszélgetni és flörtölni de nem élem bele magam biztos csak rosszul érzem a közeledését. Ezer másik lányt megkaphatna itt mért pont utánam jött ki mit akarhat csak egy gyors dugást? Ismerem a fajtáját mind ezt akarják, tudják hogy jól néznek ki tudják hogy bárkit megkaphatnak, vagy csak játszadozik, ez az, azt mondta a haverja épp a pultos lányt fűzi biztos unatkozik és nincs jobb dolga.
Na most jól felidegesítettem magam a fenébe már ezzel vissza kell mennem a bárba minél előbb, el a vonzerejétől!-Nem találtál senkit akivel játszadozhattál volna és gondoltad a csúnya kövér lány pont megfelel amíg a barátod nem veled foglalkozik hmm te erre gerjedsz vagy mi van? Menj a fenébe hagyj engem békén, keress mást akivel szórakozhatsz-már a vérnyomásom az egekben volt. Lehet durva voltam de velem ne játsszon!
Látom a megdöbbent arcát nem tudja mit mondjon.
-Most mégis miről beszélsz nem játszadozom veled az istenit, nem is ismersz mégis a külsőm alapján azt feltételezed rólam hogy csajokat fűzök be és teszem nekik a szépet hogy ágyba csaljam őket? Nem ilyen vagyok ha engednéd bebizonyítanám neked.
Nem jön ki hang a torkomon lefagytam, megbántottam látszik rajta nem esett jól amit a fejéhez vágtam, de mégis mit várt...Erre hirtelen az ajtó kivágódott és megjelent egy fiatal srác!
-Haunter 10 perce kereslek mi a faszt csinálsz te itt kint? Megjött a pultos lány barátnője gyere már hallod??- húzta mosolyra a száját.-Méghogy nem vagy olyan mi, te sunyi kis.. -itt az alkalom el kell innen mennem, el tőle. Gyorsan beslisszantam mellettük és már ott se voltam. Hallottam ahogy a nevemet kiáltja de nem álltam meg, nem kell ez nekem...
YOU ARE READING
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...