30.rész

1.5K 58 14
                                    

Fél év múlva

Azt se tudom hol kezdjem, annyi minden történt velünk.
A tavasz elég gyorsan elment számunkra. Haunterhez költöztem és csak egymásnak éltünk. Többet voltunk az ágyban mint a barátokkal vagy a családdal. De hát ez ilyen, biztos Ti is átéltétek már. Aztán miután végre erőt vettünk magunkon. Megismertem Haunter anyukáját, aki egy végtelenül kedves, aranyos nő. Csodás hétvégét töltöttünk nála. Kirándultunk, város néztünk megismertem azt a helyet, ahol ez a csodás férfi felnőtt.
Az én szüleimhez is ellátogattunk. Apa imádja a barátomat annyi közös érdeklődésük van a katonaságtól kezdve a kocsikon át. Örülök, hogy ennyire jól kijönnek egymással, bár sokszor úgy kellett levadásznom a srácot, hogy végre egy lopott percre vele lehessek. Anya meg már az unokákról ábrándozik, korai még szerintem. Habár Haunter nem bánná hiszen nap mint nap elmondja, hogy ő készen áll de a döntés az enyém. Majd egy nap...

A nyár csodás volt. Bár volt olyan időszak mikor elég keveset találkoztunk munka miatt, hiszen a nyár elég mozgalmas a cégnek. Rendezvények, céges partyk, gálák, születésnapok és még lehetne sorolni. Nehéz volt egymás nélkül, főleg ha napokig úton voltam de végül megérte. Nyár végére előléptettek, amit igazán megérdemeltem, büszke voltam magamra. Az ajándékom Hauntertől egy csodás 2 hét volt a Bahamakon. Annyira szerettem volna végre eljutni nyaralni, pihenni, kikapcsolódni végre. A legjobb az egészben, hogy nem egyedül kellett mennem! :) Ez a pasi igazán kitett magáért, úgy éreztem magam mint egy királynő. A kényeztetés csak egyre jobb lett, amit nyilván csak ő nyújtott nekem szigorúan a nagyközönség mögött. De a gyerek témáról csak nem szállt le. Az egyik este meg is volt az első össze zörrenésünk szex előtt.
-Haunter, óvszer?
-Nem kell! Nem akarok akadályt kettőnk közé, téged akarlak érezni. Ha meg gyerek lesz belőle még jobb, tőlem jöhet!-mosolygott rám
-Erről nem nyitok vitát, megbeszéltük, hogy várunk még egy kicsit és Te is beleegyeztél. Most kaptam meg a kinevezést szeretném kiélvezni.
-Szóval a munka előrébb való? Az nem számít, hogy Én mit akarok?
-Ne forgasd ki a szavaimat, ez nem fair! Gyere ide édesem.
-Nem köszi, fáradt vagyok inkább alszok.
-Most bedobtad a durcit? Ez komoly? Hány éves vagy 5? Sajnálom oké? Fontos az amit Te szeretnél de szeretnék várni még egy kicsit. Rendben van ìgy?-éreztem, hogy kezd megenyhülni, majd hirtelen magára rántott és hevesen egymásnak estünk...
A többit gondolom kitaláljátok magatok is. Szeretnék babát.
Majd egy nap...

Az ősz ahogy jött úgy el is ment, rövid volt és hamar véget ért. A tél az egyik kedvenc évszakom, meglepő de így van, sokan nem szeretik mert hideg van és kopárnak tűnik minden. Bár szerintem csodás mikor a zúzmara megül a fán és még mielőtt leesik az első hó már fehérbe borul a táj.

Idén a karácsonyt az én szüleimnél töltjük, majd szilveszterre Haunter anyukájához megyünk. Nagy meglepetésem van, már hetek óta készülök erre, alig bírom magamban tartani...
Bízok benne Haunter nem jött rá az ajándékomra, mert az utóbbi pár hétben elég furcsán viselkedik. Nem, biztos nem, csak be képzelem.

A vacsorát elfogyasztottuk, most itt ülünk a karácsonyfa mellett, izzad a tenyerem majd kiugrik a szívem a helyéről, essünk túl rajta! Mielőtt az ajándékért nyúlnék Haunter feláll és letérdel elém!
Te jó ég!!!!
-Luna, szeretlek! Te vagy életem szerelme! Meg tisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül?- majd a zsebébe nyúl és egy kis lila dobozkát vesz elő. Azt se látom mi van benne egyből a nyakába ugrok és felkiáltok.
-IGEN, IGEN, IGEN!!!
Az ujjamra húzza a gyűrűt és megcsókol. Annyira boldog vagyok. Idő se hagyok neki, hogy megszólaljon, kezemben a dobozzal megszólalok.
-Én is készültem valamivel, bár nem tudom, hogy ezt lehet e überelni?-mondom majd átnyújtom neki.
-Nem kellett volna semmi édes!
-Azért csak nyisd ki!
Ahogy felemeli a doboz tetejét, döbbenet ül ki az arcára. Szeme elkerekedik, rám néz majd újra a dobozra aztán újra rám. Megdöbbent. Szemei csillognak, istenem annyira szeretem.
-Ez az aminek gondolom?-bólintok
-Apa leszel!-ejtem ki a szavakat könnyedén, mivel a dobozban egy terhességi teszt van.
-Istenem Luna, fel se tudom fogni. Ma világ legboldogabb emberévé tettél, duplán!- mondja majd megölel. Fogadjuk, hogy tudom még tetézni?!
A szüleim is gratulálnak nekünk, Haunterről meg nem lehet letörölni a vigyort.
-Ígérem, hogy csodálatos férj és apa leszek és soha nem hagylak cserben, mindig melletted leszek, mi hárman végre igazi család leszünk.
-Négyen!
-Négyen?
-Igen, Te meg Én és a két kis csöppség!!

VÉGE!

Köszönöm, hogy velem tartottál és együtt izgultad végig Luna és Haunter történetét!
Remélem velem maradsz az új könyvem során is!!😊
Addig is ne felejtsétek, mindenkire rá talál a szerelem csak nem szabad feladni, bármennyire is nehéznek tűnik olykor!💚💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!Where stories live. Discover now