11.rész

1K 33 0
                                    

Vasárnap az egész napot végig sírtam, hiába hívtam vagy írtam neki, nem válaszolt. Mekkora hülye vagyok, beszélnem kell vele! El kell mondanom neki mért félek ennyire.

Peternek is írtam, de sajnos még dolgozik azt mondta ha végez akkor este benéz hozzám. Egyedül érzem magam, de csak is saját magamnak köszönhetem ezt az egészet. Bárcsak hallgattam volna Haunterre, hogy bízzak benne, de nem olyan könnyű ez nekem.

Kiskoromtól fogva nehéz volt, nem igazán voltak barátaim, nehezen nyílok meg másoknak. Sokszor megbántottak, kinevettek, megaláztak! Majd amikor már tinédzser lettem kicsit könnyebb lett, habár a fiúknál akkor sem arattam nagy sikereket. Próbáltam magamat adni, beilleszkedni de sokszor falakba ütköztem. Nyilván az önbizalmamnak ez nem segített.

Az első barátom megcsalt, aztán a második is, és így tovább-na jó volt olyan is aki csak dugni akart párszor és lelépett, legalább annyi volt benne, hogy nem egy másik nő miatt lett vége. Nem mintha ez vigasztalna.
Tudom, ezt mind saját magamnak köszönhetem, mivel teljesen megbíztam bennük. A szívemet megvédve falat húztam köré, hogy soha senki ne tudjon megbántani többé. Eddig nem akartam ezt a falat lebontani, de mióta megismertem Hauntert, már nem vagyok ebben olyan biztos. Túl rég voltam már igazán boldog egy férfi oldalán és újra vágyom rá.

Igaza van apunak, bele kell vágnom, nyitnom kell. Lesz ami lesz!!

Kell Peter segítsége, elmegyek a Dream'sbe és megmutatom Haunternek hogy akarom őt. Elmesélek neki mindent, amit csak tudni akar.

Délután 5 órára már tiszta ideg vagyok. Pet még sehol, nem tudok várni felhívom!

-Merre vagy?
-Neked is szia! A ház előtt vagyok leparkolok és megyek nyugodj meg!
Pff.. könnyű azt mondani.
-Rendben, de siess! Az ajtó nyitva!
Bontom a vonalat és várom hogy Pet végre megérkezzen.

-Lu?? Szia merre vagy?
-A hálóban vagyok!
-Jesszus mi ez a felfordulás? Tornádó ment át a szobán?-nevet fel
-Nagyon vicces, kell egy ruha amit felvehetek este de semmit nem találok, segíts!!
-Jól van de higgadj le 5 percre és meséld el mi történt!?
Nincs most erre idő, de nagy vonalakban elmesélek mindent neki, hogy milyen hülye voltam és megsértettem Hauntert, de szeretném megpróbálni vele és vissza akarom kapni!!
-Igen, hülye voltál elcseszted de ő is nagyon hamar feladta, nem gondolod?
-Akkor azt mondod engedjem el? Nem is akar igazán?-most már tényleg nem tudom mitévő legyek!
-Ezt nem mondtam, ne forgasd ki a szavaim. Beszélj vele mindenképpen, tudd meg ő mit akar tőled! Nehéz lesz de neked is meg kell nyílnod neki!
-Igen tudom! Erre készülök éppen, úgy hogy segíts valami ruhát találni!
-Jól van lássuk, mit szólsz ehhez?-mutat fel egy koptatott farmert
-Felső is meg van-kiált fel hirtelen
Egy tunika mellben kivágott, de mell alatt bővülő fazon.
-Tökéletes, akkor gyorsan letusolok és felöltözök! Elviszel utána a bárhoz??
-Persze! Menj készülődj!

Gyorsan elkészülök egy kis smink és már mehetünk is. A kocsiban ülve rám jön a hányinger, tiszta ideg vagyok, mi lesz ha nemet mond? Pet próbál megnyugtatni de nem igazán tudok ráfigyelni. 15 perc elteltével megérkezünk a bárhoz, elköszönök a barátomtól és megígérem hogy írok neki amint hazaérek!

A bárba belépve elég sokan vannak, minden korosztály megtalálható! Körülnézve sehol nem látom Hauntert, így a pulthoz megyek. Egy fiatal srác áll a pult mögött, megszólítom.

-Szia!
-Szia mit adhatok?
-Igazából keresek valakit, Haunter Scott itt van?
-Igen bent van az irodában!
-Esetleg tudnál neki szólni?
-Persze! De nézd csak pont most jön erre!
Basszus a gyomrom görcsben van ahogy megfordulok és bele nézek azokba a kék szemekbe.

-Szia Haunter! Tudnánk esetleg beszélni....

Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!Where stories live. Discover now