A fenébe, ez eszembe se jutott, pedig Pet elég közel lakik Haunterhez!
Most mit mondjak neki?-Válaszolsz még ma, Luna?
-Dolgom volt, valamit el kellett intéznem!-látom rajta hogy nem tetszik neki a válaszom, kezd mérges lenni!
-Dolgod, milyen dolgod? Mi az amit nem mondasz el nekem, mi ez az egész?Leülök a kanapéra, nem fogok vele veszekedni! Zavarban vagyok, nem akarok erről vele beszélni, mért nem hagyja annyiban ezt az egészet.
-Remek, most meg nem fogsz hozzám szólni?-neki áll előttem fel le mászkálni-ez nem segít!
-Nem akarok veszekedni, veled akartam tölteni ezt az estét, és az egész hétvégét, de amikor a barátnőm rám ír, hogy késve ér ide mert a legjobb barátjával találkozik, majd kiderül hogy nem is vele volt, talán jogom van hozzá hogy megtudjam merre jártál, ha az igazat nem mondtad el nekem!- mondjaIgaza van, hazudtam neki és bánom, nagyon, de elmondani hol voltam és mit csináltam...-várjunk csak azt mondta barátnő?-ég az arcom, zavarban vagyok nagyon!
-Igazad van, sajnálom! Haza megyek, nem akarom hogy mérges legyél és veszekedni sem akarok!
-Mi?? Megörültél ha azt hiszed hagyom hogy elmenj! Alig vártam ezt a hétvégét de szeretném ha őszinte lennél velem, sokat nem kérek szerintem.-leül mellém és átkarol, ez jól esik és már hiányzott is. Mond el neki Luna, nagy levegő...-Kozmetikusnál voltam, gyantáztatni-mondom elég halkan lehet meg se hallotta
-Tessék? Most komolyan?- nevet fel, még mindig nevet, gúnyolódik rajtam? Mi olyan rohadt vicces? Elhúzódom és felállok a táskámért megyek, dühös vagyok, remélem látja rajtam.
-Mi a fene olyan vicces? Hm? Gúnyolódsz rajtam?
Gyorsan oda jön hozzám és magához húz, nem nézek rá, rosszul esett hogy kinevetett!
-Nézz rám édesem!-nem nézek, az ujját az állam alá rakva maga felé fordítja az arcom. Nem tudom elfordítani a tekintetem azokról a kék szemekről- a francba már!
-Luna, elmondhattad volna, nem olyan nagy dolog ez, sőt kicsit hízelgő is!-mosolyodik el
Na pont ezért nem akartam elmondani, tudtam hogy ez lesz, majd bízni kezd benne hogy dugni fogunk, ha meg nem lesz semmi, mert nem akarom, akkor meg majd bedobja a durcit pfff...
-Látod, ezért nem akartam elmondani, mert tudtam hogy félre érted majd!
-Holdacska, nem értettem félre, azért mert azt mondtam hízelgő! Nincs szex felfogtam, legalábbis addig amíg azt látom a szemeidben hogy félsz!
-Én nem félek, vagyis inkább azt mondanám hogy nehezen oldódok fel! Zavarban vagyok még mindig előtted, de igyekszem! Sajnálom!
-Nem kell sajnálnod, egy szóval nem panaszkodtam, jól érzem magam veled és ha egyszer eljutunk addig hogy lefekszünk egymással, még jobban megmutatom mennyire akarlak téged! Most pedig menj, fürödj meg, rendelek valami vacsorát! Rendben?
-Jól van megyek már!-mondomGyorsan lefürdök, pizsamába bújok, ami igazából egy rövidnadrág és egy póló csak, de kényelmes, szeretem. Kimegyek a fürdőszobából de ami kint fogad, arra nem voltam felkészülve! Haunteren nincsen semmi más csak egy farmernadrág. Az a felsőtest, istenem levegőt is alig kapok, telis-tele van tetoválással, a hátán egy hatalmas főnix van, gyönyörű! Lassan elkezd felém lépkedni, a nyálam csorog ezután a férfi után, ugyan már kit akarok becsapni, kívánom őt! Egész teste kidolgozott, kockás has, mellszőrzete alig van és a hasán lévő szőrcsík ami elveszik a nadrágjában... nem tudom levenni a szemem róla!
-Holdacska, a szemem itt fent van! De tetszik ahogy végig néztél rajtam és nekem is tetszik amit én látok, főleg ez a nagyon apró nadrág!-kacag fel
Remek, lebuktam de mit vártam, nem is igazán titkoltam hogy bámulom!
-Örülök hogy tetszik amit látsz-incselkedek vele.
Hirtelen a falhoz nyom és megcsókol. Keze a fenekemre simul, simogat. Egyre hevesebbek vagyunk, hol a számat falja, hol a nyakamat csókolja, egyik keze a fenekemen, a másik a mellemen. Oh istenem, ez nagyon jó! Fülem alatti részt kezdi el csókolni, majd vissza talál a számhoz, a nyelve táncot jár az enyémmel. Kemény férfiassága a hasamnak feszül, érzem mennyire kemény, panaszra nincs oka-mosolyodom el magamban.Aztán ami ezután következik maga a mennyország, letérdel elém és onnan néz fel rám, engedélyt kér!
Várja a válaszom, a fenébe már, nem akarom hogy abba hagyja.....
YOU ARE READING
Végzet(em) B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T!!
RomanceEgy lány ki keresi önmagát de sajnos falakba ütközik, amit saját magának köszönhet! Hatalmas falakkal veszi körbe törékeny pici szívét, de talán MOST talál valakit aki ezeket a falakat végre letudja bontani vagy nem? tarts velem és kiderül ! Felnőtt...