ROZDZIAŁ XV Zły ruch

306 59 10
                                    

— Pojebało cię?

Włamaliśmy się do domu Martinez. Nawet nie wiem jak, ale mój brat umiał wiele... Nie chciałem nawet o to pytać.

— Zamknij się.

Sebastian naładował magazynek.

— Nigdy nikogo nie zabiłem!

— Ja też nie.

— Do prawdy?

— Tak. Zamknij się, bo rozjebiesz plan panikaro.

W tym właśnie momencie pomiędzy nas wbił się nóż, który pojawił się nie wiadomo skąd. Oboje rozszerzyliśmy oczy i spojrzeliśmy na siebie, a potem w stronę, z której został wykonany rzut.

— Czy to ten słynny Sebastian Norvel, niedoceniana ręka swojego ojca Mavericka Norvela?

Patrzyłem na Laurę, która była z siebie taka dumna, a Sebastian wycelował w nią pistoletem.

— Zamknij się suko!

— Ale ty wiesz, że prawowitym następcą twojego ojca nie będziesz ty, tylko twój brat?

— Milcz kurwa, bo odstrzelę ci w ten kudłaty łeb.

Laura parsknęła śmiechem.

— Na twoim miejscu nie próbowałabym. — powiedziała, podchodząc bliżej.

Cholernie się bałem. Niezależnie od tego co robi ta dziewczyna, to nie mogę pozwolić na to, żeby mój brat miał na sumieniu czyjeś życie.

Laura podeszła tak blisko, że pistolet, który trzymał w ręce Sebastian, wbił jej się w pierś.

— Tak lepiej, bo trzęsie ci się ręka.

Po tych słowach chwyciła go za rękę, w której trzymał broń i się nad nim nachyliła.

— Nie zabiłbyś nawet psa, a co dopiero kobietę. — wyszeptała mu do ucha.

— Myślisz się. — wyszeptał również, na co się szeroko uśmiechnęła i odsunęła o krok.

— No cóż, ślepo zakochany kundel, dla swojej wybranki potrafi zrobić wiele, ale musisz coś wiedzieć. Greta cię nigdy nie pokocha, bo kocha twojego brata. Biedny, jak ty możesz to zaakceptować?

Sebastian zacisnął szczękę i odbezpieczył broń.

— Zabiję cię suko.

Bebé nie zrobisz tego, a wiesz dlaczego? Bo gdybyś miał odwagę, to już dawno byś to zrobił. A teraz oboje usiądzie i pogadajmy o interesach.

Spokój, jaki w niej był mnie, niesamowicie zaskakiwał.

Usiedliśmy, tak po prostu, jakby nigdy nic.

— Pomogę Wam zabić waszego ojca, ale mam parę warunków. 

...

Układ z Laurą to dobry pomysł?

[W KOREKCIE] One man, many faces - The Rebellion Trilogy [ CZĘŚĆ II ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz