🫀 6

4.5K 428 76
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

Sıcak yemeklerini yiyordu herkes, bir kaç saat önce karargaha ulaşmışlardı. Yaralı olan asker revire acilen götürülmüş, diğer esir askerler de yemek yiyip dinlenmeleri için götürülmüştü.

"Allah'ına kurban beni Türk yaratan rabbim için bugün gavur vurdum." Türker'in gururla kurduğu cümle Bertan'ı güldürdü, Şahin nefes bile almadan yemek yiyordu. "Peki sen ne yaptın Turkish delightım?"

Şahin'in elinden kaşığı alıp konuştu Türker, öğleden beri Şahin kimseyle konuşmamış, yorgunlukla yolu bitirmişti. " Ne için ne yaptım?"

"Seni yaratan rabbin için ne yaptın diyorum?" Özmen komutan etrafa, Yunan'a bakınıyordu. Şahin ise bıkkınlıkla Türker'in elini tuttu ve okşadı, birazdan kaşığı kafasına vuracaktı. Genç adamın şaşkınca eline bakmasıyla sırıtıp kaşığı kaptığı gibi Türker'in alnına vurdu. "İşte bunu yaptım!"

"Ayıp ediyon ağzını yaladığım ya gününü soruyorum ne yapıyorsun diyorum ettiğine bak! Seni Türk silahlı kuvvetlerine şikayet edeceğim." Saçma bir ağrı kalbinin oralarda kol gezerken göğsünü ovdu Türker, neden birden böyle hissetmişti anlamamıştı.

"Açım ve manyak yoruldum bana rabbin için ne yaptın diyorsun... Ne yapayım ben sana?" Türker alınmış gibi elini göğsüne koydu. "Bana? Bana dedin mi şimdi bunu? İnsan Behlül'üne böyle der mi şekerli lolipopum?" Bertan keyifle ikilinin sohbetini dinliyordu, eğer onlar olmasa kesinlikle askerlik bu kadar sarmaz, belki de katlanamazdı.

"Behlül'üm Bihter'ini bir salsın amına koyayım! Sal bi beni." Türker dudak büzdü üzülmüş gibi. " Bir kere ver salayım." Şahin hasbinallah çekip kadayıf tatlısından yedi, bu akşam yemekler nefisti. "Fırsatını bulsa sikecek bedevi avcısı amına koyayım, kalk siktir git bir sigara iç kendine gel."

Türker hatırladığı şeyle cin gibi açtı gözlerini. "Doğru diyorsun la bir dumanlanayım hem de şu erleri yakalayıp sigaralarına el koyayım." Hemen ayağa kalkıp rastgele bir yerlere yürümeye başladı. "Bazen cidden aranızda bir şey varmış gibi geliyor." Bertan düşündüğü şeyi sesli bir şekilde söyledi, dilini böyle konularda tutamıyordu.

Özmen komutan sonunda muhabbete dahil olmuştu. "Türker'in biricik kürdü Şahin'dir, Şahin'i kendinden bile çok sever." Çok dillendirmese de kendisi de bazen Bertan gibi düşünüyordu fakat Türker'in ne kadar gevşek olduğunu bildiğinden pek sesini çıkarmıyordu.

"Yani doğru olabilir komutanım ama farklı bir hassasiyeti var Şahin abiye karşı." Şahin böyle konuları pek düşünmüyordu. Göreve ilk gelirken gördüğü ilk askerdi Türker, Şahin'e sen benim küçük köpeğimsin yanımdan ayrılamazsın diyip siyasi bağlantılarını kullanarak time sokmayı başarmıştı.

"O göte benden başkası katlanmaz da ondan benden ayrılamıyor. Faşist manyak Hitler'in döneminde yaşasaydı adamın sağ kolu olurdu o derece." Güldü üçlü, Türker ırkçılık konusunda master yapmış doktoraya başlamıştı. Ünü ülke sınırlarını aşmış bulunuyordu.

"O Hitler'e karşı da ırkçı olurdu muhtemelen." Türker elindeki sigarayla söve söve geliyordu yanlarına. "Amına koyduğumun italyanına bak napolyonunu siktiğim neymiş krema istiyormuş beyefendi. İşeyip içireceğim şunlara o olacak." Askerlerinden topladığı 8 paket sigarayı ceplerinden çıkardı.

"Komutanım şu zapik diyen Yunan da sizi sordu az önce, sanırım yüzmek istiyor şahsi fikrim yani siz bilirsiniz ama." Özmen gerizekalı diyip ensesine vurdu Türker'in.

"Bakayım ben bir şuna."

"Bakın tabii komutanım, bakın." Türker ağız içinden konuşup Şahin'in içtiği meyve suyunu kaptı ve kendisi içmeye başladı. "Atom miks meyve suyu mu? Hayırdır oğlum sikiş mi var? Enerjiye mi ihtiyacın var lan it!" Türker'in keyfi yerindeydi, sanki Şahin'le ev arkadaşı değilmiş gibi hesap soruyordu bir de.

Özmen komutan ayaklandı ve üzerini hafifçe düzeltti üç asker de ona bakarken. Bir an önce Rodas'ı bulup kontrol etse iyi olurdu, dediği gibi biriyse yarası sandığından daha ciddi olmuş olmalıydı.

"Bu da yunana vurulmadıysa bana da Türkiye Cumhuriyeti has be has Türk Türker demesinler."

"Sana genelde ibne diyorlar." Türker siktir lan diyip kaşlarını çattı. "Ye yemeğini yuvamıza gidelim orospu sıkıldım artık." Karargahtan tahsil edilen arabayla evlerine varmaları 2.5 saat sürecekti. "Nereye gidiyorsun acaba aşufte götünden vurduğun adam iyileşene kadar buradayız."

"Hadi lan ordan ciddi misin sen?" Türker'in bütün keyfi bozulmuştu. "Kim dedi bunu?" Cıklayıp cebinden az önce aldığı çikolatayı çıkardı. "Özmen komutan dedi, mecburen bir haftadan fazla bir süre buradayız. Bizim için oda ayarlanıyormuş şimdi, hep beraber kalacağız."

"Ooo çift kişilik yatak da var mı la acaba?" Türker dalga geçecek yeni bir konu bulmuştu. "He var gerdek de oluyormuş buralarda. Senle ben için şöyle mükellef bir oda hazırlattım." Şahin'in dalga geçer haline Türker kahkaha attı. Karşısındaki adam tam ağzına göreydi.

"Senle ben bu gece yanar mıyız kirvem!" Bertan kahkaha attı ikilinin muhabbetine. Kendi karısını ne çok özlemişti öyle, burnunda tütüyordu. Sesini duyarım belki diye birazdan arayacaktı. "Yanmaz mıyız devrem mahvoluruz."

"Olalım be Şahin'im, mahvolalım!"

📍

Bölüm nasıldı???

Geçiş bölümü gibi bir şey oldu bu

Sizi seviyorum ♥️🌼

sen benziyorsun hayvan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin