🫀 28

1.4K 260 148
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 100 yorum

📍

Özmen yeni gelen askerlerin dosyalarını evde incelemek istemişti sırf sevgilisiyle daha fazla vakit geçirebilmek için. O nedenle şimdi o koltukta oturmuş dosyaya bakıyorken Rodas da adamın kucağına oturup sokuldu, başını adamın boynuna yaslamıştı.

Kucağında ise minik bir peluş ayı duruyordu.

"Ösmen kaç saat bitcek bu? " Sevdiği adamdan en acilinden ilgi ve alaka bekliyordu. "Yarım saat sürer en fazla, sen biraz uyu istersen. Bak zaten saat gecenin 1'i olmuş. "

İşte tam da bu nedenle ilgi istiyordu yunan! Şimdi her tarafı öpülerek uyumalıydı. "Beraber uyucak bis, olmas. " Uzanıp Özmen'in çenesinden öptü. "Sen beni öpcek sonna bis uyucak. " Bazı kelimeleri tamamen rastgele telaffuz ediyordu ve şimdi çok uykusu varken konuşmak ona azap gibiydi.

Özmen gülümseyip oğlanın saçlarından öptü, belini usulca okşadı. "İşim biter bitmez o vücudunda öpülmedik yer bırakmayacağım merak etme. Ama bir daha bu saate kadar uykusuz kalmayacaksın, sana da bebeğimize de bir şey olmasını istemiyorum. "

Rodas başını olumlu anlamda salladı. Zaten onun vücudu uykusuzluğu kesinlikle kaldıramıyordu. Orduda uyumamak için sürekli ilaç içtiğinden ancak o şekilde idare edebiliyordu.

Şimdi ise buna gerek yoktu, hakkındaki soruşturma bitene dek istese bile hiçbir yerde çalışamazdı. Doya doya uyuyabilirdi.

"Tamam askim, ben öyle yapcak artik. " Burnunu adamın göğsüne sürttü, iyice uykusu gelmişti. Özmen elindeki kağıtları bırakıp oğlanı kucakladığı gibi yatak odasına yürümeye başladı.

"Ay Ösmen! Romentik adam sen! Askim! " Sevgilisinin yanağından büyükçe öptü. "Rodas o dilini hiç beklemediğin anda ısırıp tüm tatlılıklarını yiyeceğim, hiç anlamayacaksın bile. " Kucağındaki sevgilisinin dudaklarını öptü hızlıca.

Yunan cilveli bir şekilde kıkırdadı, sağ eliyle Özmen'in gömleğinin düğmeleriyle oynamaya başlamıştı. "İsir, ne yapayim ki ben? İsircak simdi sen? " Dudakları parlatıcı sürdüğünden epey bir lezzetli duruyordu.

"Yok hiç beklemediğin bir anda ısıracağım... Hem sen bir şey mi sürdün dudaklarına? Ağzıma meyveli bir tat geldi, yapışkan böyle. " Sabaha kadar o dudakları öpebilirdi.

"Lipbalm sürdü ben, güsel mi? " Kendi dudaklarını yaladı, bu tadı seviyordu. "Güzel güzel de öyle umarım markete giderken falan sürmüyorsundur, yani ben biraz mağara adamıyım. Biri laf atar canını alırım onun. " Sonunda yatağa yatırdı oğlanı, kendi gömleğini de çıkarmaya başlamıştı.

"Sen öyle olmas ki, hayvan değil sen. " Kendi üstünde zaten pijaması vardı, o nedenle hemen uyku pozisyonuna geçmişti. "Sana davranmam ama karşı tarafa ne yapacağımı Allah bilir. "

Rodas sadece mırıldanmakla yetindi, kedi gibi battaniyenin içinde kaybolmuştu. Özmen yatağa dizini koyup yatakta oğlanın üstüne eğildi ve yüzünün sağ tarafını komple öptü. O her öptüğünde Yunan biraz daha mırıldanıp biraz daha memnunca sevgilisinin çenesini okşuyordu.

Bu hamilelik onu olduğundan çok daha uysal ve sevgiye aç yapmıştı. Bütün ilgi ve alaka onun üstünde olmalıydı.

"İyi geceler güzelim, seni ve bebeğimizi çok seviyorum. " Yanına yatan adamla hemen sevgilisine sokuldu oğlan, sıkıca sarılmıştı vakit kaybetmeden. "Bis de sana cok cok asik olduk babiş. "

"İyi olsun gecemis askim. "

------------------------

Şahin-Türker

"Baban yardım edecek mi gerçekten? Senin lafınla da yola çıkılmıyor ki hiç. " Boynundan göğsüne doğru yavaşça onu öpen adamla konuşmaya çalışıyordu fakat faydasızdı.

Türker sadece önündeki lezzetli parçanın tadına bakmak istiyordu.

"Hayvan dinlesene az beni! Bir şey diyoruz lan sana!" Sevgilisinin omzuna sertçe vurdu Şahin, hiç laf anlatamıyordu adama. Türker kendisine vuran ele misilleme yaparcasına sağ göğüs ucunu ısırdı adamın.

Bu, Şahin'in acı karışımı bir zevkle inlemesine neden olmuştu.

"Şahin Allah'ıma kitabıma seni 3 gün yatalak ederim vurup durma bana. Tam konsantre olmuşum doya doya seni sevmeme kırk yılda bir izin veriyorsun onda da en net cevabı olan soruları soruyorsun. Sana cevap vereceğim daha da konuşursan o bacaklarını yatağın iki ucuna bağlar seni bir hafta aralıksız sikerim."

Şahin'in ağzı hafifçe aralandı, karşısındaki azgın herifle ne diyeceğini bilememişti. "Senin azmana sıçayım ben Türker, zaruri ihtiyaç mıyım lan ben de aç susuz kalmış gibi dayılanıyorsun? İnsan gibi soru sorduysam sen de sike sike cevap vereceksin. " Türker'i sinirle itti Şahin, onu delirtip duruyordu.

"Lan süt şekerim sen de biliyorsun babamın bu işi halledeceğini ve o bebeği alacağımızı. Tam sen kıvama gelip uslu uslu beni kabul etmişken öyle sorular soruyorsun ki çıldırtıyorsun insanı. Zaten utandığından doğru düzgün bir şey yapamıyorum bari tam ortam uygunken bozma bunu. " Canına tak etmek üzereydi, Şahin yeni yetmeler gibi ışık kapattırıp duruyordu ve çoğu zaman kendine yanaştırmıyordu.

"Ne yani doğru düzgün yanaşamıyor musun bana? Ben yanaştırmıyor muyum? " Farkında değildi pek, Türker her istediğinde adamın üstüne atlayıveriyordu. "Her istediğinde izin veriyorum ben, sana hiç hayır demedim ki. Sen geri çektin çoğu zaman kendini. "

Türker doğrulup oturdu yatakta, Şahin de geriye çekilip başını yatak başlığına koydu. "Sen çekinip kendini kastığın ve bana da hayır demediğin için ben sürekli geriye çektim, beraber olmaya çalışmadım. Şahin benim tüm hayatım ve önceliğim sensin, sen mutlu değilsen, tedirginsen  ve bunun nedeni bensem kendimi yakarım diri diri. " Şahin'in mahmur bakışları sevgiyle doldu yavaş yavaş. Uzanıp sevgilisine sarıldı, yanağından öptü.

"Tüm kuduruk hallerine rağmen kendini dizginlediğin ve bana alan tanıdığın için teşekkürler. Seni seviyorum. "

"Ben de seni seviyorum ballı salçam ama bırak şimdi aşkı ben emmeye devam edem mi? " Şahin malsın bakışı attı sevgilisine.

"Bıktım senden. "

"Ee emeyim mi?"

"He gel em madem. "

📍

Memeyi severim arkadşlar

Meme hassas noktam

Bölüm nasıldı?

Sizi seviyorum💘💘

sen benziyorsun hayvan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin