Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
"İşte düşmanı böyle ikiye ayıracaksın komutanım, tebrik ettim." Türker utanmadan oğlanın yürüyüşü için laf söylemişti.
Rodas penguen gibi paytak paytak yürüyor, bazen otururken istemsiz inliyordu. "Türker Allah yarattı demem seni." Özmen tehditkarca konuşsa dahi adamın umrunda değildi, Yunan ona kaşları çatık ve dudakları büzülü halde bakıyordu.
Şimdi hiç beklenmedik laflar edecekti kesin, öyle bir çıkarım yapmıştı adam.
"Popona sokcak ben bomba, sen bum! Pis adam!" Şahin de dahil herkes kahkaha atarken Rodas sinirle Özmen'in omzuna yasladı başını. "Bu adamı vur sen askim, yannislik oldu der tamam?"
Özmen gülümsedi, sevgilisinin beline elini attı. "Tamam güzelim zayiat oldu derim." Türker ayıp ettiniz komutanım diye çıkıştı hemen, Şahin'in omzuna vurmasına karşılık öpücük attı. "Hiç düzgün durmazsın değil mi?"
"Asla, buna rahatsızlık vermek için geldim dünyaya. Bana bak sarı alık, yürümekte cidden sıkıntı yaşıyorsan bizim evdeki eczacıya yaptırdığımız ağrı kremini getireyim hm? Ölürsün mazallah daha komutanımla terörist avlayacağız." Özmen'e iyice sokulmuş olan oğlan başını şöyle bir çıkardı olduğu yerden.
"Sen de mi acidi?"
"He beni de siktiler hasbinallah ya, oğlum askeriz ya biz götümüzde mermiyle dolaşıyoruz bilmiyor musun sanki." Rodas anladim diyerek Türker'e yanındaki yastığı attı. "İnsan gibi anlatmiyor sen, hayvan."
"Buna da yaranılmıyor, Özmen komutanım ne yaptıysa çok iyi yapmış sana." Şahin dur artık bi ya diyerek tepki gösterirken Özmen de sus işareti yaptı, sevgilisi sinirden midir yoksa utançtan mıdır kıpkırmızı olmuştu.
Oğlanı belinden tutarak iyice kendisine çekti. Saçlarını öptü ve kokladı, mis gibi kokan Rodas'la mayışmıştı. "Sinir seni yoruyor güzelim sinirlenip durma. Türker'in her zamanki boş boğazlıkları."
"Ama Ösmen utaniyo ben." Adamın kulağına biraz daha yaklaştı. " Ondan kremi ister mi sen?" Şimdi hiç o kremden isteyemezdi Rodas, sevgilisine soruyordu o nedenle. Zaten Türker'in diline düşmek yeterince zordu, bir de iyice yerin dibine giremezdi.
Özmen gülümsedi, çok tatlı bir adamla beraber olduğu için biraz daha şanslı hissetti. "Olur güzelim ben gün içinde isterim ondan." Türker ıyyy diyerek girdi araya. "Mıç mıç ağız ağıza konuşmalar falan, ulan Şahin senden de istiyorum aynen böyle. Bu sarı pişmaniye bile yapabiliyorsa senin ondan neyin eksik?"
Şahin gerizekalı dedi sevgilisine. "Biraz fazlam var ister misin mal oğlu mal?" Türker yanaştı hemen Şahin'e. "Her türlü isterim." Adamın çenesinden öpüp geriye çekildi dayak yememek için.
"Eve bu gidelim biz... O zaman soracağım bunu sana." Şahin sesini yükseltmeden normal bir tonda konuştu, Türker azıcık tırsmıştı. Maalesef sevgilisini çok iyi tanıyordu, muhtemelen de naneyi yemişti.
Rodas Türker'in tırsan ve usluca tamam yavrum diyen sesiyle kahkaha attı, keyfi yerine gelmişti. "Korkak! Tavuk!"
"Lan caciki ne diyon bak elime alırım seni." Tamamen dalgavari konuşması sonucu oğlan onu kaale almadı. "Konusuyo sen bidir bidir... Bos laf." Kibirlice kurduğu cümle Özmen'i güldürdü. "Doğru söze ne hacet."
"Komutanım bari siz katılmayın şuna ya, baksanıza nasıl şımarıyor... Sarı pişmaniye." Özmen bu itişmenin bir türlü bitmeyeceğini anlayınca araya girdi. "Bence şimdilik bu kadar yeterli, biraz normal konulardan konuşalım."
"Olur komutanım, bebek ne zaman?"
"Türker oğlum sen bana sabrım sınansın diye mi gönderildin? Sus bir yok çocuk mocuk." Türker aman ya komutanım diye serzenişte bulundu. "Siz de iki takılmaya gelmiyorsunuz." Rodas biten çaylarla ayağa kalkmaya yeltense de Özmen onu yeniden oturtup kendisi kalktı. "Takılma sen Türker. " Oğlana döndü.
"Ağrın geçmiş değil ben koyarım çayı." Aslında bu kadar ağrımazdı fakat birlikte olduklarının ertesi günü Rodas regl olmuş, iki ağrı onu mahvetmişti. Gerçekten yırtılmış gibi hissediyordu.
"Tamam askim, teskur."
"Ailene ulaştın mı sen? Burada kalabilmen için de bir sürü işlem gerekiyor malum." Şahin mantıklı taraf olarak el atmıştı olaya. "Hm hm, Ösmen yapti her seyi. Ben bekliyor öyle." Özmen gerekli her yere ulaşıyordu tek tek, sevgilisinin onunla kalması için her şeyi yapabilirdi.
"Ben hallediyorum kardeşim onu, konsoloslukla da irtibattayım zaten. Duruma göre Rodas'ın önce Amerika'ya sonra da Yunanistan'a gitmesi gerekebilir." O zamanlarda nasıl onu bekleyecekti bilmiyordu.
Rodas'ın evde olmadığını düşünmek ona hiç iyi gelmiyordu.
"Sen de yanında gidecek misin Özmen? Türkiye'ye gelmesini ailesi engellerse?" Bu da bir ihtimaldi, Rodas ne kadar direnirse dirensin ailesi izin vermeyebilirdi. "Bilmiyorum Türker, bana vize vermeyebilirler. Uğraşacağım tabii ama top Rodas'ta."
"Ben de top yok." Rodas masumca konuşulanları dinliyor, arada mırıl mırıl bir şeyler söylüyordu. Herkes oğlanın bu saflığına kahkaha attı.
"Yani karar senin güzelim, eğer ailen buraya gelmeni istemezse her şey sana kalmış oluyor." Özmen sabırlı davranacaktı, ne olursa olsun güzel sevgilisini sabırla bekleyecekti.
Yunan, adamın kolları arasına girdi iyice, sokuldu. "Ben evlencek senle... Gelecek buraya, asla gitmek yok." Gitmek istemiyordu, ya ailesi onu alıkoyarsa? Asla uzak kalamazdı Ösmeninden.
"Gidip geleceksin hemen, eğer gelmezsen peşinden ben gelir ve alırım seni. Asla kimseye bırakmam merak etme." Türker yandan bir şekilde Şahin'e baktı, Özmen komutanı gibi o da asla bırakmazdı sevgilisini.
"Bana bak ben de bırakmam seni yalnız he, aşiretini siker atarım bak ona göre. Öyle gelip de evleneceğim falan dediğin anda sülaleni ablukaya alırım." Şahin buruk bir şekilde gülümsedi. "Yapabilirsen yap tabii."
"Böyle içli içli konuşma Şahin, ben uğrunda ölürüm de senin bir başkasıyla evlenmene müsade etmem. Beni sevmeyi bitirirsin o başka ama diğer türlü asla." Genç adam herhangi bir şey demedi ve konuşan ikiliye döndü.
Rodas diğer ikili onlara bakmıyor diye Özmen'in yanağını öpmüştü küçücük.
"Porno döndürüyorlar porno."
"Zapik! Salak! "
📍
Bölüm nasıldı????
Çok uzatmam gibi bu kurguyu da
Sizi seviyorum ♥️ 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benziyorsun hayvan!
General Fictioninterseksüel birey içerir. . . . "Sen benziyorsun hayvan!" "Kes lan sesini kâfir." . . . mpreg.