Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum.
Bölüm sınırı:100 yorum
📍
Uzun tişörtü ve altına giydiği pofuduk çoraplarıyla tatlılık abidesi bir şekilde Özmen'in ona kahvaltı hazırlamasını bekliyordu. Altında ise hiçbir şey yoktu ve böyle giyinmeye bayılmıştı.
"Ösmen ben istiyo üsüm, can çekti benim. " Böyle sarı çekirdeksiz sulu üzüm şimdi ne iyi giderdi ama. "Önce kahvaltı yap güzelim, sonrasında ben hemen gidip alacağım. Aç karnına meyve yenmez. "
Rodas dudak büküp sevgilisine arkadan sarıldı, elleri önde zar zor buluşmuştu. Başını adamın omzuna yaslayıp iç çekti. "Ama üsüm... " Dudaklarını yaladı, canı çok çekmişti işte, ne olurdu kahvaltıdan önce bir kaç tane yeseydi.
"Lan kurban olurum sana, çay demlenene kadar getiririm sana üzüm. Geç sen otur tv izle. " Arkasını dönüp sevgilisinin tatlı dudaklarında öptü hızlıca, bu güzellikle başa çıkmak çok zordu.
"Ösmen ama cabuk gel ben öslerim. " Havadan sevgilisine öpücük atmayı da unutmamıştı Yunan. "Tamam güzelim hemen geleceğim ben. "
Vakit kaybetmeden evden çıktı ve mahallenin sonundaki manava doğru hızlıca yürüdü. Adama bir kaç hafta önce her meyveyi bulundurmasını tembih etmişti eşim hamile diyerek. Rütbeli asker olduğu için kimse ses etmezken bu işin de böyle gitmeyeceğini biliyordu Özmen.
Bir şekilde başka yere gideceklerdi eninde sonunda. Ya da mesleğinden olacaktı bu kadar ilerledikten sonra. Buna da üzülmüyordu Özmen hayatını adayacağı birini çoktan bulmuşken onu kabul etmeyecek insanlar veya kurumlar umrunda bile değildi.
"Günaydın Sadi amca, çekirdeksiz tüm üzümlerinden birer kilo tartar mısın bana?" Sadi bey hemen komutanım diyerek eline kese kağıdını alarak üç çeşit üzümü de tek tek tarttı ve hazırladı acelece. Bu süreçte ayaküstü komutanıyla sohbet etmeyi de unutmadı elbette.
"Yahu komutanım haddime değil belki de ama yine de çok merak ediyoruz... Bu eşiniz erkek ya... Nasıl hamile kaldı? Yani yanlış anlamayın hani biz hiç görmedik de duymadık da... Ha bir keresinde bizimki gibi şeyi olan bir kız vardı tepe köylerden birinde, onu duyduydum ben. Daha da öyle kimseyi duymadım. " Çok merak ediyordu karısıyla beraber, akıl sır erdirememişti bu işe.
Özmen gülümsedi, adamın ses tonunda hiçbir art niyet sezmemişti.
"Heh işte o kızın erkek halini düşün Sadi amca, onda da kadınların şeyi var işte. Hem nadir de olsa böyle insanlar da var. " Adam düşünceli halde başını salladı. "Nikah düşmez mi ki komutanım... Neticede kadın da değil erkek de değil. " Özmen de düşünmüştü de bunu bir çıkış yol bulamamıştı.
"Valla düşse bile benimki Yunan, haliyle hristiyan. Hayatta olmaz o iş. " Sadi bey memnuniyetsizce kıpırdandı. "Komutanım siz hallediverirsiniz onu ya, hem islam varken başka inanca ne hacet! " Özmen adamın uzattığı poşeti eline aldı ve 200'lük uzattı.
"Dildeki dini değiştirmek kolay, ben inanıyorum diyerek her türlü şeyi yapmak da basit. Kalben olacaksa olsun müslüman, diğer türlü ben de razı değilim. Hem bu iş ne bana ne de başkasına düşer, özenirse Rodas araştırır soruşturur isterse müslüman olur. " En sonunda hadi eyvallah diyerek gerisin geri döndü evine.
Rodas'ın kapıyı açmayı sevdiğini bildiğinden anahtarı cebinde olmasına karşın kapıyı çaldı bir kaç kez. Saniyeler içinde Rodas uçarak kapıya gelmiş, askim diyerek kapıyı açmıştı sevgilisine.
"Askim seni seviyo ben cok! Üsüm! " Sevgilisine sarıldıktan hemen sonra üzüm poşetini aldı eline. Özmen uzanıp sevgilisinin alnını öptü ve ayakkabılarını çıkarıp eve geçti. "Hani çay? Demlendi mi güzelim? "
Rodas'ın şu an umrunda bile değildi. "Ösmen ne bilim ya ben yicek üsüm." Zaten çay da içmiyordu pek, kendisi demleyip içebilirdi pekala. "Ulan Yunan, bir kez daha yarıyolda bırakıldık... Unutmam ben bunu yalnız. " Oğlanın elindeki poşeti alıp büyük kasenin içine koyarak yıkadı.
"Askim ama ben heycan yapti üsüm gelcek diye. " Dudaklarını yaladı ve Özmen'in ona kaseyi vermesini bekledi. "Benim gelişimi bu kadar heyecanla beklemedin, beni öpmeden alamazsın kaseyi falan. " Rodas kıkırdayarak sevgilisinin boynuna uzandı ve çenesinden başlayarak yüzünün her bir noktasını öpmüş, en sonunda da adamın dudaklarında soluklanmıştı.
Özmen de oğlanın belini sarıp üzerine eğildi iyice. Kapı çalınana dek de birbirlerini öpmeye devam etti ikili, sabahın erken saatleri onlar için epey bir tutkulu geçiyordu.
"Kapıya ben bakarım sen çıkma, tişörtümü giymişsin sadece. " Rodas üzüm kasesinin başına oturdu ve uslu bir şekilde başını salladı. Kim gelmişse geri gidebilirdi, Rodas bir de gelenlerle mi ilgilenecekti.
Özmen sevgilisinin sincap gibi doldurduğu yanaklarına gülümseyerek baktıktan sonra kapıya ilerledi ve açtı. Türker ve Şahin ikilisi gelmişti. "Oo komutanım! Zayıflamışsınız ya sarı pişmaniye ömrünüzü yemeğe başladı değil mi? "
Türker komutanına sarıldı sıkı bir şekilde, neredeyse iki haftadır görüşmüyorlardı. Şahin gerizekalısın diyip ittirdi sevgilisini.
"Taşınma işleri derken zayıfladık oğlum, hem merak etme hala sikebilirim belanı. " Babacan bir şekilde sarıldı Şahin'e, Özmen. "Ayıp komutanım, bir de baba olacaksınız. "
Kınıyormuş gibi baktı komutanına Türker.
"Sizi hangi rüzgar attı bir anda oğlum? Hani burası sizin mekana tersti? " Şahin'lerin eviyle aralarında 2.5 saat vardı ve şehrin iki farklı ucunda kalıyorlardı. "Kahvaltı edelim dedik, neymiş Şahin bey Yunanı özlemiş. O alık nerede? " Kendisi de merak etmişti.
"Düzgün konuş o ağzının yayını sikerim Türker. İçeride, canı üzüm çekti üzüm yiyor. " Türker oyalanmadan içeriye geçti hemen, Rodas ağzını burnunu üzüm yapmış şekilde 3'er 5'er tane yemeye devam ediyordu.
"Bu niye kıtlıktan çıkmış gibi yiyor? Manyak öleceksin erken yaşta bak, Ösmenini komşular kapar he. " Türker'in alaylı söylemiyle Rodas panik olarak kaseyi bıraktı hemen.
"Ben ölmicek, ösmen benim! Asil Sahin alcak aşret evlencek sen üsülcek. " Pis Turker demeyi de unutmamıştı elbette.
"Ulan sarı pişmaniye seni balkanlara kadar sürerim. " Türker de sinirlenmişti şimdi.
"Ben hamile... İçimde Türk var... Asıl sen sürcek balkan. " Hemen Özmen'in koluna sarıldı ve başını adamın göğsüne yasladı. "Ben bunun sinirini bozmaya geldim ayarlarımla oynadı yine... Boşuna Atatürk bunları denize dökmedi işte bunlar hep bu diliniz yüzünden. "
"Sus be salak. "
📍
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum 💕💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benziyorsun hayvan!
General Fictioninterseksüel birey içerir. . . . "Sen benziyorsun hayvan!" "Kes lan sesini kâfir." . . . mpreg.