🫀27

1.6K 293 126
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 120 yorum

📍

"Türker ben sana getirdi baklavaki, yer sen. " Türker lan diyerek çıkıştı Rodas'a. Dün akşam Amerika'dan dönmüştü ikili. "Hamile olduğun için seni affediyorum, bir daha bu hataya düşersen sana Haliç turu yaptırırım. "

Yunan Türker'e dil çıkarıp sevgilisinin omzuna yaslandı. Bir hafta olmasına rağmen Şahin kendisine gelebilmiş sayılmazdı. Üstelik bebek hakkında herkes bir fikir vermiş fakat kimse tam sorumluluğunu almamıştı.

Annesi Şahin'e evlen demeyi de unutmayıp adamın gelmesini fırsat bilmişti.

"Şahin? Koçum ne oldu bu bebek işi? Kim bakacak edecek bir gelişme var mı? " Özmen de duyunca epey bir üzülmüştü. "Bilmiyoruz ki abi, annemler bakarız ederiz diyor ama onlar da yaşlı... Diğer aile desen umurlarında bile değil lafını bile etmediler... Bir yanım al çocuğu gel sen bak diyor diğer yanım tek başına nasıl becereceksin askersin sen diyor... Bilmiyorum. "

Oflayıp yüzünü sıvazladı genç adam, Türker elini sevgilisinin omzuna koydu ve okşadı olduğu yeri. "Ben neyim burada fındık kremam? Nasıl tek başınasın acaba amına koyayım? Eğer çocuğu almak istiyorsan alırız ne diye kendine bunu dert ediniyorsun. Bundan sonra Özmen komutanım da biz de özel görevlere gidemeyiz baba olacağız. "

Rodas sevinçle şakıdı, özel görevlerin olmaması çok iyi olmuştu onun açısından.

"Gerçekten alır mıyız Türker? " Şahin beklentiyle baktı sevgilisine. "Erkeğim dersen şu an yola çıkarım. " Öyle ya da böyle Şahin'e erkeğim dedirtecekti, , kafaya koymuştu.

"Siktir git o zaman mal, bir de beklentiye giriyorum. " Özmen ikilinin bu hallerine güldü, eğer azıcık Türker'i tanıyorsa kesinlikle o bebeği alacaktı. "Sen erkeğim de babamı arayıp tüm Nusaybin'i ayağa kaldırmayanı siksinler. "

Şahin hasbinallah diyip kafasını Rodos'a çevirdi. "Allah sana acir insalla Şahin, bu eksik akilla zor. " İnşallah demeyi de öğreniyordu yavaş yavaş.

"Bismillahirrahmanirrahim... Sübhanallah lan sen müslüman oluyorsun? Bana bak müslüman olacaksan benim adımı zikret de sevap kazanayım çok ihtiyacım var. " Türker'in şapşal tepkisine karşın hepsi baygın bir bakış attı.

"Adam kafa yok, beyin az.. " Rodas onaylamaz halde başını sallayıp önündeki cipsten yedirdi sevgilisine. "Allah'ı kandırmaya mı çalışıyorsun bir de? Daha edecek lafım kalmadı benim. "

"Senin benim yanımda olman lazım lan vişneli kekim, azıcık dur bari. " Şahin'in bitmiş çayını eline alarak çaydanlığa ilerledi adam. "Şakayı bırak bi... Gerçekten bebeği alabilir miyiz? Asya bizimle kalabilir mi?" Çok isterdi bunu, hem hiç ebeveyn olamayacağı için bir miktar üzgündü de.

"Bu konuda Türker'e kefilim işte, ne yapıp eder o çocuğu nüfusuna bile alır. " Özmen'in kararlı sözleri adamın göğsünü kabarttı. "Eyvallah Ösmen başkan, herhalde istersem her şeyi yapabilirim. Bu ülkede sosyal ağı benden daha geniş kim var sanki?! "

"Baba... Senin baba biliyor her sey. " Rodas sevgilisini gönderenin Türker'in babası olduğunu öğrenince epey bir sevinmişti, hem Türker'in ona değer verdiğini de anlamıştı. "O büyük baş, o başka. Dur reisi arayıp bir yoklayayım hala kafama sıkmak istiyor mu öğreneyim ben bi. "

Cebinden telefonunu çıkarıp ona endişeyle bakan sevgilisini umursamadan babasını aradı Türker. "Alo? Reisim? Hazretlerim naber ya? " Telefonu hopörlere almıştı hemen.

"Sen arayana kadar keyfime diyecek laf yoktu piç, sen? " Güneşlenen hanımının ona tersçe baktığını görerek boğazını temizledi.

Kadın milleti teröriste benzemez canını tek hamlede alabilirdi, güvenmiyordu adam.

"Eyvallah paşa ben de çok iyiyim... Yalnız sevgilim baya üzgün, ablası ve eniştesi kazada öldü 10 aylık bebekleri ortada kaldı. " Derin bir nefes aldı adam, bunun da altından kim bilir ne gibi istekler çıkacaktı şimdi.

"Ee bit yeniği? Ölüm bu, insana ne zaman geleceği belli olmuyor. Kendisini üzeceğine çocuk için destek sağlasın. " Tüm aklı da o mu verecekti bu gençlere. "Hem senin sevgiline başlarım lan! Bağrımıza mı bastık da hemen sevgilim mevgilim diyorsun döl israfı? "

Şahin alınırken Türker kahkaha attı. "Sen benim sevgilimi kabul etmesen gabar dağında kafalarımızı ibrete alem olsun diye kazıkla dikerdin. Tanımadığım adamsın sanki kanka... Neyse bebişim sana işim düştü yine... Bizim o bebeği kendi üzerimize almamız lazım, bebeğe kimsenin bakacağı yok baba. İş biraz ciddi benim ciddiyetsizliğime aldırma sen. "

Bir taraftan da sevgilisinin yere doğru eğilen çenesini tuttu ve kaldırdı, muhtemelen yaşadıkları ilişkiden dolayı mahçup hissediyordu.

"Ellerimle aile mi kuracağım lan size bir de? Git kendin hallet. " Adamın huysuz sesi Şahin'in moralini biraz daha bozdu. "Kuracaksın tabii kaç tane oğlun var? Benim için bir şeyler yapmayacaksın da kime yapacaksın? Valla başınıza geldim çekeceksiniz ben bilmem. Daha düğünümüzü bile yaptırmadım sana dur bakalım. " Babasının Şahin'i seveceği çok belliydi, adam uslu insanları severdi.

"Türker seni dövmedim uzun zamandır, canın çekiyor herhalde? " Türker'in annesi telefonu hopörlere aldırdı kocasına. "Ay şunu bırak oğluşum ya sizi benden önce kabullendi bu yaşlı şey. Sen ne söyle bakalım ne zaman bizimle tanıştırmaya getireceksin? Merak ediyorum görmem lazım illa ki. " Kadının ses tonundan aurası belli oluyordu, kocasına kurduğu baskınlık da öyle.

"Anacım sen iste yeter ki ben yarın bile getiririm onu ama şu kocana söyle bizim işi halletsin. Ben sevgilimin uyurken bile mutsuz olmasını istemiyorum. " Rodas hemen sevgilisine sokuldu, bu cümle ona çok çok romantik gelmişti.

Özmen fısıldadı oğlanın kulağına.

"Benim güzelliğim neşesiyle bana can suyu veriyor, başkalarının sözleriyle içi geçmesin hiç. " Rodas etkilenmişlikle yaa diyerek sevgilisinin omzuna vurdu. "Ya Ösmen onlar gitsin ben öpcek seni. "

"Öp güzelim.. "

Karşı taraftan kadının sesi duyuldu. "Senin de bu hallerini gördüm ya artık huzurla Avrupa turu yapabilirim. Adam olamadın diye başından ayrılamıyorduk değil mi herif? " Herkes kahkaha atarken Türker somurttu.

"Herkes bana oynuyor burada, gariban gariban kaldım tek başıma. " Adam hadi lan oradan diye çıkıştı, Şahin ise adamın elini tuttu gülümseyerek.

Kısık bir sesle seni seviyorum dedi usulca, Türker acilen karşı tarafa hadi sonra konuşuruz diyerek kapattı telefonu.

"Lan public anlamda ilk seni seviyorum diyişin bu mutlaka öpmem lazım seni. " Rodas öperse kusarım demesine rağmen Özmen'in kahkahaları eşliginde Şahin çok utansa da adamı öptü Türker.

"Öpüşebildiğimize göre sıra public sevişmede.. "

📍

Bölüm nasıldı????

Sizi seviyorum💘💘

sen benziyorsun hayvan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin