Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
Özmen Türk kahvesini yudumladı, omzunda uyuyan sevgilisine nazaran o gayet dinçti. Hatta gereğinden fazla dinçti şu an. Rodas ısrarla beraber olmak istemişti fakat daha saat 9'a gelmeden gözleri kapanmıştı yorgunlukla.
Tüm gün tek kale maç yapmışlardı arka bahçede, Özmen onu sürekli kandırıp çalım atarken Rodas da gol olmasın diye kendisini yerlere atmıştı.
Gülümsedi Özmen.
Biten kahvesini masaya koydu, bu gecelik bunu erteleseler iyi olurdu. Hem tüm anlar, tüm zamanlar onlara aitti.
Yan dönüp oğlanı kucağına aldı, odalarına gitmek için ayaklandı ve salondan çıktı yavaşça. Koridora geçtiğinde Rodas mırıldandı, minik güzel bir kediye benziyordu oğlan. Özmen saçlarından öptü sevgilisinin.
"Ösmen..." Gözleri açtı, kucakta taşındığını fark edince hemen doğrulmaya çalıştı. "Ösmen sen uyandirmadi beni! Neden?!" Adamın omuzlarına sarıldı düşmemek için, Özmen de sıkıca tuttu sevgilisini. Gülümsedi ve oğlanın yanağından öptü. "Çok güzel uyuyordun, odaya taşımak istedim."
Çoktan odanın önüne gelmişlerdi, tek hamleyle kapıyı itip içeriye geçti Özmen. Kucağında ona çipil çipil bakan oğlan ise heyecanlı görünüyordu. "Bis olcak mı? Simdi?" Banyoda bir saat oyalanmış, temizlenmişti bugün. Bir ara kuaföre gitse iyi olurdu, şimdilik sadece jiletle halletmişti işini.
"Güzelim yoruldun bugün, başka zaman da olabilir." Rodas'ı incitmek veya zorlayacak şekilde yormak istemiyordu. "Hayir! Ösmen sen istiyor dayak! Ben dedi ya istiyor diye." Genç adam oğlanı yatağa yatırdı, Rodas ise yatakta doğruldu hemen.
Adamın elinden tutup yatağa oturmasını sağladı. "Askim ben cok cok seviyor seni! Evlencek ben senle." Vakit kaybetmeden sevgilisinin kucağına çıktı, maden adamın adım atacağı yoktu, o zaman o adım atardı.
"Hmm evlenecek misin benimle? O zaman ben de benimle evlenecek olan sevgilimle güzelce ilgileneyim olur mu?" Yunan sevinçle başını salladı, Özmen gülümsedi ve sevgilisinin çenesinden öptü.
"Benden günah gidiyor bak?"
"Gitsin askim!"
Özmen üzerindeki tişörtü çıkarıp attı kenara, sağ eliyle Rodas'ın çenesini tuttu ve dudaklarından öpmeye başladı. İkilinin öpüşmesi odada ıslak bir şekilde yankı yapıyor, ikiliyi daha da ortama hazırlıyordu. Rodas olduğu yerde sürtündü altındaki adama, sevgilisinin dün kesmediği sakalları ellerine batıyordu. Olduğu yeri okşadı usulca, Özmen'in her şeyine çok aşıktı.
Genç adam ise ellerini oğlanın beline yerleştirdi, ince uzuvlara eli fazla büyük gelirken bir yandan da ona sürtünmesi için oğlana yardım ediyordu. İkisinin de gözleri kapanmış, kendilerini aşka bırakmışlardı.
İlk çekilen Özmen oldu, hararetle saldıracak bir yer aradı gözleri. Fark ettiği ilk yer oğlanın boynu olurken hemen oraya yöneldi. Rodas ise Ösmen diye sayıklayıp ellerini adamın saçlarına daldırdı.
Adamın elleri yavaşça gencin kalçalarını buldu ve okşadı. Daha fazla böyle durmak istemediği için oğlanı birden altına aldı ve üstüne uzandı bacaklarını ayırmasını sağlayarak. Rodas bu ani hareketle inledi, kollarını daha sıkı bir şekilde sevgilisinin boynuna doladı. Bacaklarını da adamın beline sardı.
Şimdi üstünde ona sürtünen, boynunu dudaklarıyla talan eden, kalçalarını elleyen adam kalbini sanki hiç fethetmemiş gibi yeniden gönlünün her karış toprağını geziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benziyorsun hayvan!
General Fictioninterseksüel birey içerir. . . . "Sen benziyorsun hayvan!" "Kes lan sesini kâfir." . . . mpreg.