🫀 24

1.9K 383 145
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Rodas ve Özmen 5 6 aydır cinsel olarak birlikte oluyorlar. Aradaki zaman atlamalarını yazmadığım için anlam veremeyebilirsiniz.

İtalik yazilar Yunanca

İtalik ve altı çizgili yazılar ingilizce.

📍

Rodas'ın ağlamaları zaman zaman dursa da çoğunlukla hep ağlıyor, tüm gün doğru düzgün bir şey yemeden odasında duruyordu.

Amerika'ya gelir gelmez önce çok iyi davranıp hasret gidermişler, ardından konuşurlarken Rodas'ın bir Türk'e aşık olup oraya yerleşeceğini öğrenince onu eve kapatmışlardı.

Günlerdir içi çıkacak gibi hissediyordu Yunan. Sürekli kusmaları ve yataktan kalktığında da baş dönmeleri oluyor, bunu da eve kapatılmaya yoruyordu genç oğlan.

"Rodas bunu kendine de bize de yapma, Türk'e aşık olmanı anlıyoruz ama Türkiye'ye yerleşmeni anlayamıyoruz. Aylarca sana ulaşamadık bile ve gelir gelmez aşık oldum ben dedin. Ne bekliyordun ki?"

Rodas'ın ablasının sert tutumu oğlanın başını eğmesine neden oldu. "Ona aşığım... Her ne olursa olsun onu hep seveceğim ve onunla birlikte olmadığım sürece asla ama asla sizinle konuşmayacağım. Şimdi git abla, istemiyorum seni."

Ablası Roseline oflayarak çıktı odadan, Rodas'ın inadını kırmak çok zordu. Günlerdir direnip durması bir yana sanki evde tutsak tutuluyormuş gibi kaçmaya çalışmıştı oğlan.

"Ona aşığım diyor başka da bir şey demiyor, ben hiç bu kadar inatçı halini görmemiştim onun. Bence bir süre ilişkilerine izin verip hevesini almasını sağlayın. Sonrasında mutlaka ya aldatılacak ya da dolandırılıp terk edilecek. Hep öyle oldu bilmiyor musunuz?" Genç kız diğer türlü ailesinin inadını kıramazdı. O nedenle olabildiğince onlar gibi konuşuyordu.

Kardeşinin halini gördüğü için pek onaylamasa da ilişkiye izin vermek zorunda olmalarını anlayabilmişti.

"Sorun bir Türk olması değil Roseline, sorun Türkiye'ye yerleşip oturma izni almak istemesi ve uçaktan iner inmez bize haber vermeden Türk konsolosluğuna gidip bunun hakkında görüşme yapması. Bu kadar kararlı olması beni ürkütüyor. Bu sefer o bel bağladığı adam da onu terk ederse intihar eder diye korkuyoruz. Bir önceki ilişkisinde 4 ay boyunca odasından çıkmayıp uyku ilaçlarıyla uyumaya çalışıp kendisine istemsiz zarar vermişti. Ya şimdi bilerek yaparsa?"

Genç kız bunu da anlıyordu. Rodas'ın kalbi çok hassastı ve kırılmaya çok müsaitti. "Bunu izleyip görelim o zaman anne, bakalım bu sefer de öyle olacak gibi mi... Belki de terk edilmek yerine evlenecek. Neden hep en kötü senaryoyu kuruyorsunuz ki kafanızda?" Evin ortanca çocuğu Nilo kulağında çalan müziği durdurdu konuşmak için.

"Hep böyle dedin ve her defasında aynı şey oldu, bence artık konuşmamalısın." Nilo umutsuz vakasınız diyerek çıktı salondan ve odasına yöneldi. Abisinin odasının önüne geldiğinde durdu ve kapıyı açıp başını uzattı.

"Ne yapıyorsun?"

"Kitap okuyorum, malum telefonumu bile aldılar." Rodas'ın hiç keyfi yoktu ve Ösmen'ini çok özlemişti. "Ben senin tarafındayım, hep senin tarafındayım. Merak etme onlar da doğru kişinin bu olduğu anlayacak. Peki... Gerçekten doğru kişi mi?" Rodas hemen doğruldu yatağında.

"O benim tek aşkım... Çok seviyorum Nilo, çok aşığım ona. O da bana çok aşık, çok seviyor beni. Ben buraya güvenli bir şekilde gelip sizinle konuşayım diye her şeyi yaptı. O da asker ve çok çok çok fazla yakışıklı bir adam benim aşkım." Hülyalı bir şekilde anlatıyordu sevgilisini.

"Sence senin için buraya gelir mi?" Eğer gelirse kesinlikle ailesi yumuşar onlara izin verirdi. "Onu terk ettiğimi düşünebilir ve gelmeyebilir... Gelmesini çok isterdim. Beni bulmasını ve sevdiğini söyleyip beni götürmesini çok isterdim. Ama nasıl gelecek ki? Orada asker o, her yere gitmesine izin vermezler ki..." Burnunu çekerek başını eğdi, duygu durumu da karışıktı.

Nilo abisinin yanına ilerleyip ona sarıldı, saçlarını öptü ve onu zorla kaldırdı. "Eğer seni o kadar seviyorsa gelir ve bulur seni, hadi daha fazla yememezlik yapma. Geldiğinde seni böyle göz altları mor ve zayıflamış halde görmesin." Rodas kız kardeşine sarılıp kalktı ayağa.

"Gelir değil mi? Çok seviyor çünkü o beni." Burnunu çekti yeniden, aç hissediyordu. " Gelir tabii ki, hadi seninle yemek yiyelim." Rodas başıyla onayladı onu, mutfağa gitmek için odadan çıkarlarken bir anda başı döndü ve duvara yasladı elini.

"Abi? Abi bir şey mi oldu? Abi iyi misin? Anne! Anne buraya gelin!" Kollarında uzanan abisiyle panik olmuş bir şekilde annesini çağırdı ve beraberinde gelen ikili hemen ambulansı çağırarak Rodas'ın başında beklemeye başladılar.

En kısa sürede hastaneyle geçerlerken çeşitli testler yapılmış, bir saat kadar serum verilmişti Rodas'a, yemek yemediği için bayıldığını düşünüyorlardı evdekiler. Rodas'ın babası da işteyken haberi almış, hemen hastaneye gelmişti oğlunun yanına.

Onlara ayrılmış odada Rodas'ın serumunun bitmesini ve test sonuçlarının çıkmasını bekliyorlardı. "Bir anda neden bayılmış olabilir? Bir şey yemedi mi hiç?" Adam işlerin bu noktaya gelmesini istemiyordu fakat önceki ilişkisindeki yaşananları da bildiği için bu sefer sert davranmıştı oğluna karşı.

"Pek bir şey yemedi, gerçekten kötü görünüyor." Roseline de üzgündü fakat böylesinin en doğrusu olduğunu düşünüyordu. "Kocaman bir bireyin hayatına bu şekilde karışmasanız böyle olmazdı. Memnun musunuz bu durumdan." Nilo nefretle bakıyordu annesine ve babasına.

"Neler olduğunu bili-"

İçeriye bir anda test sonuçlarını eline almış olan doktor girdi. Herkese merhaba diyerek kısaca tanıştıktan sonra konuşmaya başladı.

"Bundan sonra daha da dikkatli olmak zorunda, yememe gibi bir ihtimal söz konusu bile olamaz. Takviye edici gıdalar yazacağım ve sıkı, sağlıklı bir yemek programı vereceğim hastaya. Bu hamilelik o zaten çok yoracak, bu nedenle olabildiğince kendisine iyi bakmak zorunda."

Herkes şaşkınca doktora bakıyordu. Rodas hamile mi kalmıştı yani?!

"Ne hamile mi?"

"Evet hamile... Size az önce gelip söylemediler mi?" Hemşireyi göndermişti az önce fakat gelmemiş olmalıydı. "Söylemediler."

"Önemli değil, ben söylemiş oldum. Umarım çok sağlıklı ve güzel bir torununuz olur efendim. Kendisine çok dikkat etmesi gerekiyor, bebeğin babasına da haber verirseniz beyefendi ile daha iyi ilgilenerek hamilelik sürecini daha rahat atlatabilir."

Herkes birbirine baktı, Nilo hince gülümsemişti.

"Hadi şimdi de izin vermeyip telefonunu saklayın bakalım."

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum ♥️ 🌼

sen benziyorsun hayvan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin