🫀 31

1K 263 105
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 100 yorum

📍

"Yavrum hadi çık dışarıya, ne olmuş yani öyle yaptıysan? Sen hamilesin bu çok normal değil mi? Hem hamile olmasan bile yapabilirsin bu çok  normal bir şey. " Özmen tuvalete kendisini kilitleyen oğlanı dışarıya çıkması için ikna etmeye çalışıyordu.

"Olmas, sen duydu ben cok utandi! " Sabah tam gezinirken yanlışlıkla osurmuştu Rodas, hemen ardından da tuvalete kaçmış utançtan dışarıya çıkamıyordu şimdi.

"Ya yavrum ne utanması gözünü seveyim benden mi utanacaksın? Sana ne kadar aşık olduğumu bilmiyor musun sanki. Hadi çık da güzel yüzünü göreyim, bak bir saat oldu biraz daha göremezsem seni o kapıyı kırarım. " Rodas sevgilisinin laflarına erise bile osurduğu anı unutamıyordu hiç.

"Askim sen Turker'e demicek di mi? Yoksa ben gider Yunanistana he! " Terk ederdi onu hemen, Türker'in diline düşmektense buraları terk etmeyi göze alıyordu.

Özmen gülümsedi, hiçbir şeyi önemsemeyip bunu söylemesi ona epey bir komik gelmişti. "Der miyim hiç yavrum? Hem o sana asla laf edemez, özellikle bu konularda. Hadi çık da kahvaltımızı yapalım, akşam Şahin'lere gideceğiz. " Rodas başını kapının arasından doğru hafifçe uzattı.

"Bak askim sen sölersen ben seni döver tamam! " Özmen gülümsedi ve kapıyı tek hamlede oğlana zarar vermeyecek şekilde açtı. Rodas sulu gözlerle kendisine bakıyordu. "Gerçekten gaz çıkardığın için ağladın mı Rodas? Güzelim neden böyle yapıyorsun? Amacın beni sinirlendirmek mi? Benim yanımda kendini rahat mı hissedemiyorsun? Sana bunu hissettiremiyor muyum ben? "

Oğlan panikle kalktı ve sevgilisine sarıldı hemen. "Hayir Ösmen hayir! Ben cok utandi sen nefret etcek diye iyrencek diye düsündü ben. " Özmen'in boynuna sokulmuş küçülmüştü olduğu yerde.

Özmen oğlanın belini sardı ve kendisine çekti iyice. Saçlarını kokladı gözlerini kapattıktan sonra, çok seviyordu güzel sevgilisini. "Senden nefret etmem mümkün mü benim? Hatta gazını çıkarırken o kadar tatlıydın ki hemen o tatlı dudaklarından öpmek istedim. "

Adam Rodas'ın hamilelikten dolayı olan tepkilerinin farkındaydı ve onu olabildiğince rahatlatmaya çalışıyordu. "Yalan atma Ösmen! Öle insan tatli olur? "

"Olur tabii lan sen sana bakmıyorsun nereden bileceksin? " Rodas kıkırdadı birden, söylenen sözler çok hoşuna gitmişti. "Ösmen sen beni öpsene. " Dudaklarını da uzatmıştı hemen, zaten o osurunca kokmamıştı ki Rodas'ın daha fazla utanmasına gerek yoktu.

"Bak yataktan yeni çıktık tekrar ilerlemeyelim oralara. Şimdi seni hızlıca öpeceğim ve hemen kahvaltımızı yapacağız. Sonra da hazırlanıp Türker'lere gidelim. " Rodas hm hm diyip dudaklarını uzatmaya devam etti.

Özmen ulan sen var ya sen diyip sıkı bir şekilde öptü oğlanı. Ardından sevgilisinin kalçasına sağlam bir şaplak atarak oğlanı mutfağa sürükledi. Rodas uslu bir şekilde sandalyesine otururken adam da kahvaltıyı hazırlamaya başladı.

Uzun zamandır tüm kahvaltıları Özmen hazırlıyordu zaten.

"Askim? Türker ve Şahin bebek alcak ya, babasi izin mi vercek? " Önüne koyulan sütten bir yudum aldı hemen. "Evet güzelim, Türker'in babası ayarladı her şeyi. Şahin'in aşiret olan ailesi adamı evlatlıktan reddetti ama olsun, artık resmiyette bebek Şahin'in oldu. " Bunun için her şeylerini ortaya koymuşlardı. Uzun zamandır hukuki işlerle meşguldü hepsi.

"Sahin anne mi oldu? " Rodas'ın sorusuna Özmen kahkaha attı. "Sakın bunu Türker'in yanında deme gerçekten anne dedirttirir çocuğa. Hayır güzelim ikisi de baba çünkü onu Şahin'in ablası doğurdu, Şahin değil. " Rodas'ın kafası karışsa da peki dedi sadece.

"Ben yüra gördü bisim olcak erkek. " Özmen elindeki tavayı bıraktı ve oğlana döndü hemen, bu tatlı dilli küçük şeytanın o dilini bir kez ısırmadan asla kahvaltıyı hazır edemezdi şu an. Hızla oğlanın üstüne eğildi, çenesini sağ eliyle sıkıca tuttu ve komut verdi.

"Dilini çıkar. " Daha ne olduğunu anlayamayan oğlan ise sevgilisinin isteğini yerine getirerek dilini çıkardı. Özmen önce Rodas'ın dilini öptü, ardından acıtmayacak şekilde ısırarak oğlanın inlemesine neden oldu.

"Bir daha rüyaya yüra gibi bir kelime kullanırsan o ağzını olduğu gibi yerim. Sen o dilinle benim aklımı mı oynatmaya çalışıyorsun çalıkuşum? " Rodas'ın tüm yüzü kızarırken sevgilisinin göğsüne vurdu bir kez.

"Ösmen sen napti? Utandi ben. " Kalbi kuş olup uçacaktı sanki. "En sonunda beni de deli ettin sen, hiç konuşma. " Rodas, onu şakaklarından öpen adamın tişörtünü çekiştirdi. "Sen hep asik bana, di mi? Babiş bise asik bebek! " Elini kendi karnına koyup okşadı.

"Sizin için dünyayı karşıma alırım, çok aşığım sana. " Sık sık bunu dile getirir olmuştu son zamanlarda. Her sabah, herhangi bir an ve her gece uyumadan önce oğlanı öptükten hemen sonra çok aşığım lafını ediyordu adam.

Kesinlikle çok seviyordu güzel sevgilisini, pek tabii onu şımartmayı da...

"Haftaya cinsiyetini de öğrenelim, bakalım bu güzellik kız mıymış erkek miymiş. " Rodas aldığı ilgiden memnun halde sırnaştı sevgilisine. "Kis olcak, güsel pempiş elpise giycek benim bebek. "

Özmen kahvaltı hazırlamaya dönmüş halde bir kez daha kahkaha attı. "Umarım dediğin gibi olur güzelim, erkek olursa kızarım bak sana sonra. " Bunu tamamen dalga geçmek için söylese de Rodas ciddiyetle cevap verdi adama.

"Sen bana kiscak? Ben Sahin'e gider sen de Turker'le uyur! Birbirinizi sever siz sonna! "

"Ulan Rodas biraz daha konuşursan ağzını komple yiyeceğim dememiş miydim sana ben? "

"Askim sen oldu deli? "

"Delirdim senin için. "

📍

Özmen aşkından deliriyor ve zaman geçtikce hisleri daha da yoğunlaşacak.

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum 💕💕💕💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sen benziyorsun hayvan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin