🫀 16

3.5K 455 172
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Not: sürekli Berkant demişim ama timdeki diğer kişinin ismi Bertan, düzeltmeye üşendim çok da şey değil yani buraya Bertan yazdım anlayın.

📍

Rodas uyuyan adamın yüzüne bakarken iç çekti, erkeksi yüz kalbini nasıl da talan ediyordu öyle. Bir haftadır aynı evde kalmalarına karşın Yunan hala çekinerek yaklaşıyordu adama, sanki her an kapının önüne koyulabilecekmiş gibi.

"Ösmen, uyan hadi." Adamın yanağına dokundu parmağıyla. "Ben yapti sana kahvalti, cay." Acaba yanağından öpse miydi?! Çok sevimli görünüyordu uyurken.

"Ösmen ay uyansana adam." Özmen'in tam omzuna vuracakken adamın onu belinden tutmasıyla kendisini yatakta yatarken buldu. "Ösmen!"

"Ne Ösmen? Beni hangi cesaretle uyandırıyorsun bakalım?" Burnunu oğlanın burnuna sürttü. "Ama kahvaltı etti ben..." çayı bile demlemişti. Özmen gülümsedi, hala biraz uykuluydu fakat bülbül gibi şakıyan adama karşı da uyuyacak değildi.

"Neler hazırladın?" Rodas kıkırdadı ve Özmen'in kazağıyla oynayarak konuşmaya başladı. "Pattes yapti ben, kasarli omlet yapti, recel koydu ve diğer bissürü şey işte." Patatesin üzerine dolaptan bulduğu kajun baharatından atmıştı fakat adamın yerken fark etmesini istiyordu.

"Çay var mı?" Şahin kadar olmasa da gününün çoğunu çay içerek geçiriyordu. "Var... Demledi ben." Kendiyle gurur duyuyordu. "Senden oldu he, çabuk kaptın Türk olma işini." Oğlanın çenesinden öptü eğilip. "Yaa ben Yunan! Sen ol Türk banane."

Özmen'in omzuna vurmuştu hemen, öyle Türk adamı sevmekle Türk olacak değildi ya hemen! Belki çocukları olabilirdi, ona bir şey diyemezdi.

"Yok öyle, Türk olacaksın." Amacı sadece mavi kurdu kışkırtıp tatlı tatlı sızlanmasına neden olmaktı. "Olmas! Sen isterse ol Yunan, ben olmayacak Türk." Göz bebekleri bile parlıyordu, dudaklarını diliyle ıslattı. "Denize mi dökülmek istiyorsun sen?"

"Hayir... Türk yunani sevsin istiyor ben." Olduğu veya olacağı gibi sevilmek istiyordu. Ne olduğunu, kimliğini ve milliyetini seviyordu. "Hmm öyle mi?" Rodas'ın bacaklarını ayırıp oğlanın üzerine yerleşti iyice, yunan yatağına epey bir yakışmıştı.

"Öyle..."

"Bu Türk güzel bir Yunanı seviyor zaten, istemene gerek yok." Oğlanın yüzünde allanmalar olurken dudağını dişleyip üzerindeki adama baktı. "Sicak oldu Ösmen, yandi ben." Sanki her an bir şeyler olabilecekmiş gibi yakın temastalardı.

"Asıl beni yaktı sen, hadi kalkalım da kahvaltımızı yapalım." İstemeye istemeye kalktı yataktan Özmen, daha onlar için erkendi. Biraz daha birbirlerini tanıyıp öyle yakınlaşmalılardı.

Üstelik cinsellik her şey de değildi, o sadece Rodas'ın varlığını istiyordu yanında.

"Olur..." biraz keyifsiz, biraz da düşük sesli çıkan olur kelimesine pek takılmadı adam. Rodas'ın neler düşündüğünü biliyordu, bu düşüncelerine onunla konuşup son verecekti. Oğlanın sürekli kendi içini yemesini istemiyordu.

Elini yüzünü yıkamak için lavaboya giderken Rodas da mutfağa geçmişti. Tam aralarında bir şey olacakken hep adamın çekilmesini yanlış anlamaya başlıyordu artık. Yine de çok düşünmemeye çalışarak çayları doldurdu bardaklara, masaya götürdü. Her şeyi son kez kontrol ederken Özmen arkadan yaklaşıp oğlana sarılmış ve masaya göz gezdirmişti.

"Ooo her şey şahane görünüyor, bakarken bile doydum." Bugün tatilinin son günüydü, yarından itibaren karagahta sıkı bir şekilde çalışacak, kendi bölüğü olacaktı. "Afiyet bal." İltifat almak hoşuna gittiğinden yüzünde güller açmıştı hemen.

Genç adam yunanın ensesinden öptü koklayarak. "Yiyelim bakalım afiyet mi bal mı..." geri çekildi, beklemeden oturdu masaya. Rodas da yerine geçerken kahvaltı bu şekilde başlamış oldu.

Oradan buradan ufak tefek sohbet ederlerken Özmen, Yunan için ballı tereyağlı ekmek hazırlıyor, bir taraftan da kaynağın üstüne reçel sürüyordu. Rodas ise her önüne koyulan ekmekle gülümseyerek onu yiyordu.

"Ösmen, sen benle ilgileniyor, beni seviyor... Ama hiç yakin olmuyor." Dayanamamış, sormuştu bir haftanın sonunda. "Sonunda ağzındaki baklayı çıkardın."

"Ben bir şey çikarmadi." Özmen kahkaha attı. "Lan Rodas oğlum ne güzel adamsın lan sen, dilini yerler oğlum senin." Öyle yükselmişti ki oğlana, sesini yükselttiğinin farkında değildi.

"İlişkimiz çok taze, öyle hemen aynı yatağı falan paylaşmak da bize ters. Bir yaşayalım, beraber vakit geçirelim, bir kaç yılımız dolsun... Düşünürüz o zaman." Onu arzuluyordu, bazen çok fazla arzuladığı da oluyordu fakat kendi çıkarları için ilişkiyi hemen ileriye taşıyamazdı.

"Ama çok! Çok uzun zaman Ösmen, sen durcak mi o kadar?" Bir kaç yıl az bir zaman değildi. Adam gülümsedi ve oğlanın eline uzanıp öptü. "Öpmemeye söz veremem ama beraber olmamaya verebilirim. Sağlıklı bir ilişki için beraber olmasak daha iyi. "

"Peki." Eğer Özmen böyle olsun istiyorsa Yunan da böyle olmasına izin verirdi. Demek ki Türkiye'de işler böyle ilerliyordu. "Ee bugün ne yapalım? Son günümüz, sonrasında yoğun bir tempom olacak." Rodas düşünmüştü bir şeyler fakat bilemiyordu.

"Yürüyüş? Ben çok sever. Sonra da beraber uyumak? Ösleyeceğim hep seni." Bol bol onu hissetmek istiyordu. "Olur, güzel fikir. Akşam da güzel bir film izleriz, sana mısır patlatırım."

Yüzü aydınlandı. "Olur... Sever ben." Çayını yudumladı, çekinmese adamın kucağına kedi gibi tırmanacaktı. "Türker, Şahin olacak mı senle?" Bertan'ın görev yeri değişmişti. "Olacaklar, zaten onlar olmadan bu görevler de olmaz. Bir şekilde anca beraber kanca beraber diyip mücadele veriyoruz."

"Hm hm, doğru. Ama Türker köpek tamam?" Adam güldü tekrar, Rodas'ın bu tatlı hallerini ne yapacaktı bilmiyordu hiç. "Tamam tamam, söylerim ona da mutlaka."

"O seviyor Şahin ama aptal bilmiyor." Rodas'la uğraşırken bir anda Şahin'e bakarak dalıyor, iç çekiyordu adam. "Güzelim bizi aşar bu konular. Öyleyse bile kendilerinin çözmesi en doğru olan olur." Yunan olumsuz olarak başını salladı. .

"Hayat çok kisa Ösmen, ya fark etmeden ölürse onlar?" Ölümün ne kadar yakın olduğunu bizzat deneyimlemişti. Özmen hak verdi bir an.

"Ne yapmak lazım?"

"Türker döv sen, akıllı olsun." Ne yapsın, hiç sevmiyordu o ırkçı tezek parçasını. Sürekli kendisine laf söyleyip duruyordu. "Tamam güzelim hırpalarım ben biraz."

"Adamsin askim sen!"

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum ♥️🌼

sen benziyorsun hayvan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin